مجموعه گزارشهای تپسل از وضعیت بازار و وضعیت فعالین صنایع مختلف در بازار تبلیغات دیجیتال، نتیجه سرمایهگذاری و تمرکز ما بر جمعآوری و تحلیل داده است. امروز بعد از یکسال این سرمایهگذاری به بار نشسته و حالا می توانیم نتیجه این سرمایهگذاری را با فعالین صنایع مختلف به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که اثرات این گزارشها را در رشد و توسعه بازار شاهد باشیم چرا که همواره تپسل در مسیر رشد خود، رشد بازار و صنعت را در نظر داشته و دارد. سرمایهگذاری برای بزرگ شدن صنعت، یعنی سرمایهگذاری برای فردای بهتر.
در ادامه نگاهی به گزارش فصل بهار 1402 تپسل خواهیم داشت:
بیشترین تعداد نمایش برای یک تبلیغ دهنده: +11 میلیارد
بیشترین نصب برای یک تبلیغ دهنده: +300 هزار
بیشترین تعداد اکشن ارسال شده برای یک تبلیغ دهنده: +60 هزار
بیشترین قیمت اکشن برای یک تبلیغ دهنده: 150 هزار تومان
بیشترین قیمت کلیک برای ی تبلیغ دهنده: 5300 تومان
بیشترین تعداد کلیک برای یک تبلیغ دهنده: +15 میلیون
بیشترین تعداد محتوای ایجاد شده برای یک تبلیغ دهنده: 1500 محتوا
در ادامه انتشار سری گزارشات تپسل، تصمیم گرفتیم گزارشی از فصل بهار 1402 را نیز گردآوری کرده و منتشر کنیم. امیدواریم این مجموعه گزارشها در ساختن دورنمایی برای طراحی استراتژیهای تبلیغات دیجیتال مفید واقع شود و دید وسیعتری به کسبوکارها بدهد.
برای دریافت گزارش بهار 1402 تپسل، کافی است اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید تا فایل این گزارش به ایمیل شما ارسال شود.
فایل گزارش بهار 1402 تپسل
گزارش فصل بهار 1402 تپسل
5 مگابایت (PDF)