گزارش فصل بهار 1402 تپسل

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ گزارش سالانه تپسل

مجموعه گزارش‌های تپسل از وضعیت بازار و وضعیت فعالین صنایع مختلف در بازار تبلیغات دیجیتال، نتیجه سرمایه‌گذاری و تمرکز ما بر جمع‌آوری و تحلیل داده‌ است. امروز بعد از یکسال این سرمایه‌گذاری به بار نشسته و حالا می توانیم نتیجه این سرمایه‌‌گذاری را با فعالین صنایع مختلف به اشتراک بگذاریم. امیدواریم که اثرات این گزارش‌ها را در رشد و توسعه بازار شاهد باشیم چرا که همواره تپسل در مسیر رشد خود، رشد بازار و صنعت را در نظر داشته و دارد. سرمایه‌گذاری برای بزرگ شدن صنعت، یعنی سرمایه‌گذاری برای فردای بهتر.

گزارش بهار 1402 تپسل

 

در ادامه نگاهی به گزارش فصل بهار 1402 تپسل خواهیم داشت:

گزارش بهار 1402

تاثیر مناسبت‌ها و رویدادها بر تعداد نمایش تبلیغات

بیشترین‌های تپسل طبق گزارش بهار 1402

بیشترین تعداد نمایش برای یک تبلیغ دهنده: +11 میلیارد

بیشترین نصب برای یک تبلیغ دهنده: +300 هزار

بیشترین تعداد اکشن ارسال شده برای یک تبلیغ دهنده: +60 هزار

بیشترین قیمت اکشن برای یک تبلیغ دهنده: 150 هزار تومان

بیشترین قیمت کلیک برای ی تبلیغ دهنده: 5300 تومان

بیشترین تعداد کلیک برای یک تبلیغ دهنده: +15 میلیون

بیشترین تعداد محتوای ایجاد شده برای یک تبلیغ دهنده: 1500 محتوا

برترین ویدیوهای تبلیغاتی در بهار 1402

دانلود گزارش بهار 1402 تپسل

در ادامه انتشار سری گزارشات تپسل، تصمیم گرفتیم گزارشی از فصل بهار 1402 را نیز گردآوری کرده و منتشر کنیم. امیدواریم این مجموعه گزارش‌ها در ساختن دورنمایی برای طراحی استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال مفید واقع شود و دید وسیع‌تری به کسب‌وکارها بدهد.

برای دریافت گزارش بهار 1402 تپسل، روی دکمه زیر کلیک کنید.

4,68 مگابایت دانلود گزارش بهار 1402 تپسل

در کالج تپسل بخوانید!  گزارش تپسل از آمار تبلیغات دیجیتال صنعت گردشگری و سفر

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.