کارگاه طراحی یکپارچه کمپینهای تبلیغاتی آنلاین (۳)
چگونه در ۴ ماه پایان سال فروش خود را چند برابر کنیم
کمپین بازاریابی یک سری اقدامات سازمان یافته و برنامه ریزی شده است که برای دستیابی به اهدف بازاریابی یک کسب و کار ایجاد شده است. این هدف بازاریابی می تواند ارتباط محصول جدید یا موجود با مخاطب هدف، بهبود برندینگ، مشخص کردن جایگاه یا جایگاه یابی برند یا به دست آوردن مشتری های جدید برای افزایش درآمد سازمان باشد.
کمپین های بازاریابی لزوما توسط تیم بازاریابی داخلی طراحی نمی شود بلکه می تواند توسط شخص ثالث (مشاوران بازاریابی) نیز ایجاد شود. کمپین های بازاریابی باید حاوی یک پیشنهاد خاص بوده و برای انتشار از کانال های مختلف به شکل بهینه استفاده کند.
یک کمپین بازاریابی یکپارچه، به منظور تبلیغ پیام مداوم برای مخاطب خاص، کانال های مختلفی از جمله محتوا، ایمیل، تبلیغات محیطی و شبکه های اجتماعی را ترکیب می کند. هدف اصلی اکثر کمپین های یکپارچه تبدیل بازدیدکننده به مشتری است. کسب و کارها با هم متفاوت هستند و کمپین های یکپارچه نیز ممکن است شامل یک استراتژی فروش باشد. یک کمپین یکپارچه می تواند با به کار بردن تنها یک کانال تبلیغاتی واحد برای مخاطبان محدود موفق تر باشد.
حال در وبینار زیر با بررسی سرفصلهای زیر شما به شناخت خوبی از طراحی یکپارچه کمپینهای تبلیغاتی آنلاین خواهید رسید و میتوانید برای افزایش درآمد کسب و کار خود از آن استفاده کنید.
کدام نوع تبلیغ آنلاین برای ما پر بازدهتر است؟
چطور به سرعت بتوانیم مقدمات اجرای کمپینها را فراهم کنیم؟ (از کجا شروع کنیم؟)
چه ایده هایی را میتوان برای اجرای کمپینهای مناسبتی به کار برد؟
چطور تبلیغاتمان را اثربخشتر کنیم؟