صفر تا صد اجرای کمپین‌های گوگل ادز

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

در دنیای امروز که اکثریت ما بیشتر از هر چیز با ابزارهای دیجیتال سروکار داریم، یکی از کارآمدترین روش‌های تبلیغات، تبلیغات آنلاین است. این روش فرصت‌های زیادی برای معرفی برند شما، در اختیارتان قرار می‌دهد. از مزایای تبلیغات آنلاین این است که امکان بررسی رفتار مشتری و عکس‌العمل او در مواجهه با تبلیغات متفاوت را به شما می‌دهد.

هم‌چنین امکان گزارش دقیق از نتیجه تبلیغات و تأثیر آن بر روی فروش نیز فراهم است. جزء اهداف مهم در تبلیغات که با تبلیغات آنلاین دستیابی به آن راحت‌تر شده است، یافتن مخاطبان اصلی یا همان مشتریان بالقوه است. در این میان گوگل به‌عنوان پرکاربردترین موتور جست‌وجو بین اکثریت کاربران، محیط فوق‌العاده‌ای برای تبلیغات است. این شرکت، تبلیغات برای شما را با ارائه سرویس گوگل ادز (Google Ads) با روش‌های مؤثر انجام می‌دهد.

 

گوگل ادز سرویس تبلیغات آنلاین شرکت گوگل است!!

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را در صفحات جست‌وجوی گوگل قرار دهید و به ازای کلمات کلیدی خاص، مخاطبان خاص خود که مشتریان بالقوه شما هستند را از سرویس و یا محصول خود مطلع کنید.

از دیگر امتیازات این نوع بازاریابی و تبلیغات، پرداخت بر اساس نتیجه است. به این صورت که اگر کاربری بر روی لینک تبلیغ شما کلیک کند، از سایت شما بازدید کند، ویدئوی تبلیغاتی شما را ببیند و یا با شما تماس بگیرد، آنگاه تبلیغ شما در گوگل نتیجه‌بخش بوده و شما ملزم به پرداخت هستید.

شما در سرویس‌های تبلیغاتی گوگل می‌توانید با انتخاب روش خاص تبلیغاتی خود، مخاطبان خاصی را هدف خود قرار دهید. روش‌های تبلیغات می‌تواند شامل قرار دادن ویدئو در یوتیوب (You Tube)، قرار دادن تبلیغات گرافیکی بنری، تبلیغات درون برنامه‌ای برای اپلیکیشن‌های موبایل و یا یک متن ساده در صفحه نتیجه جست‌وجو در گوگل باشد.

 

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از تبلیغات گوگل ادز خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

–  گوگل ادز چیست؟

– چرا باید از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنیم ؟
– گوگل ادز چگونه کار میکند؟
– چگونه کمپین گوگل ران کنیم؟

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه