بهینه سازی و توسعه کانالهای جذب کاربر برای بازیهای موبایل
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ -
در این وبینار رایگان به بررسی اجمالی تبلیغات نصبی در شبکههای تبلیغاتی پرداختیم، درباره ترکرها و ادنتورکها اطلاعاتی کسب کرده، سپس انواع محتوای تبلیغاتی استفاده شده در کمپین را با مثال بررسی کردیم.
آشنایی با شاخصهای کلیدی که در بهینهسازی کانالهای جذب کاربر برای بازی موبایل اهمیت دارند و نحوه تحلیل کمپین به کمک این شاخصها، از دیگر اهداف این وبینار است.
سرفصلهای وبینار
1- آشنایی با شبکههای تبلیغاتی و MMP
2- انواع کمپینهای paid
3- بررسی و مقایسه انواع محتوای تبلیغاتی در کمپین
4- مدیریت بودجه کمپین
5- بهینه سازی محتوایی و ساختاری کمپین
6-aso و سایر متدهای رشد
همچنین میتوانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.