تبلیغ در تعطیلات سال نو

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

آخرین روزهای سال با سرعت در حال سپری شدن هستند، آمدن سال جدید و خریدهای سال نو بخش اعظم تمرکز مردم را به خودشان اختصاص داده‌اند و سایر فعالیت‌های روزمره، دیگر در جایگاه اولویت اول نیستند. مردم آماده‌ی خرید هستند، به‌عبارت‌دیگر مشتریان بالقوه‌ی شما با صرف کمترین انرژی می‌توانند تبدیل به مشتریان بالفعل شوند و این کمترین انرژی، افزایش بودجه‌ی تبلیغاتی در آخرین روزهای اسفند و اولین روزهای فروردین است. در ادامه به برخی دلایل اهمیت تبلیغ در تعطیلات سال نو و برخی راه‌کارهای تبلیغاتی مناسب برای کسب‌وکارهای متفاوت می‌پردازیم.

سبقت رقابت در عرضه از رقابت در تقاضا

 هم‌زمان با اقبال مردم به خرید، رقابت بین صاحبان کسب‌وکارها افزایش می‌یابد و هر عرضه‌کننده‌ای می‌کوشد علاوه بر حفظ مشتریان قبلی خود، مشتریان جدیدی به دست آورد. روی دیگر این سکه این است که اگر با تبلیغات و استراتژی‌های معین برای حفظ برند خود، مشتریان قدیمی‌تان را جذب نکنید، فرصت خریدهای سال نو، برای شما تبدیل به یک تهدید جدی می‌شود. برای حفظ جایگاه برندتان، باید در گردش ایام در کنار مشتریانتان باشید و به‌صورت غیرمستقیم فروشتان را بیشتر کنید، ساده‌ترین راه آن تبریک سال نو و ربط دادن محصولات و خدماتتان به بهار و نوروز و تعطیلات است. هرچه این تبریک تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد و بیشتر بتواند احساسات یک مخاطب را درگیر کند احتمال موفقیت کمپین تبلیغاتی شما و افزایش CTR تبلیغتان بیشتر می‌شود.

آنچه مسلم است این است که تأثیر یک ویدئوی شاد و کوتاه تبلیغاتی از سایر انواعع تبلیغات غیرتعاملی مثل بنرها و تبلیغات تمام صفحه و … بیشتر است. علاوه CTR تبلیغات ویدئویی با ۱٫۸۴ درصد، پیشتاز CTR بین انواع تبلیغات است. تمام تکه‌های جورچین کنار هم چیده شده‌اند و بهترینن موقعیت برای افزایش تعداد مشتریانتان از طریق تبریک سال نو فراهم است. تپسل، بستر نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل، در کنار شماست تا با پخش تبلیغات ویدئویی شما، پیامتان را به دست مشتریانتان برساند و علیرغم رقم‌های نجومی سایر رسانه‌های تصویری، در تپسل شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی معقولی عید را به هم‌وطنانتان تبریک بگویید.

در کالج تپسل بخوانید!  اینفوگرافیک موبایل مارکتینگ در سال 2017

همگام با طبیعت

شروع سال نو و آمدن بهار به‌صورت غیرمستقیم این پیام را برای مردم دارد که هم‌زمان با طبیعت نو شوند، از راهکارها و محصولات جدید استفاده کنند و امیدوار باشند که کیفیت و رضایت نصیبشان می‌شود. به همین دلیل، علاوه بر فعالیت‌های برندینگ و آنچه در قسمت قبلی برای حفظ مشتریان قدیمی‌ گفته شد، این روزها فرصت مناسبی برای جذب مشتریان و کاربران جدیدی است که خود به دنبال خرید و صرف پول‌هایشان هستند. اگر تابه‌حال تبلیغات سنتی کاربران را به کسب‌وکار شما جذب کرده‌اند، تبلیغات دیجیتال را با تپسل شروع کنید و کاربرانی از دنیای بزرگ و مدرن اپلیکیشن‌های موبایل را به محصولات و خدماتتان دعوت کنید.

تبلیغ در تعطیلات سال نو

یک هدفمندی تمام‌عیار

مطابق آمارهای انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، خرید آنلاین در ایران سالانه ۶۰ درصد رشد دارد و در سال گذشته مردم حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان را به خرید از فروشگاه‌های اینترنتی اختصاص داده‌اند. از طرفی، شلوغی بازارها و شهر در این ایام و کمبود وقت مردم برای خرید انواع و اقسام نیازهایشان در کنار انجام کارهای آخر سال، باعث می‌شود تمایل مردم به خریدهای آنلاین بیشتر و بیشتر شود. نکته‌ی قابل‌توجه این است که تعداد زیادی از کسانی که به خرید اینترنتی روی می‌آورند، این کار را از طریق گوشی‌های هوشمندشان انجام می‌دهند و علاوه بر این، استفاده کاربران از گوشی‌های هوشمند در ایام تعطیلات به شدت افزایش می یابد. اگر علاقه‌مند به جلب نظر این قشر عظیم از خریداران هستید بهتر است تبلیغاتتان را هدفمند کنید. تپسل با ارائه‌ی تبلیغات درون اپلیکیشن‌های موبایل، فرصت این هدفمندسازی را به تبلیغ‌کنندگان می‌دهد. هدفمندی جغرافیایی و تنوع اپلیکیشن‌های همکار تپسل هم می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

در کالج تپسل بخوانید!  بهترین ویدئوهای تبلیغاتی جهان در ژوئن 2018

شادی شکستن قلک پول

قصه‌ی خریدهای سال نو با پایان اسفند تمام نمی‌شود. موج جدیدی از خریدهای مشتریان پس از دیدوبازدیدهای عید و گرفتن عیدی‌ها شروع می‌شوند و تمایل مردم بهه خرید همچنان نسبت به سایر زمان‌های سال بیشتر است. اگر تا حالا کمپین تبلیغاتی تعطیلات خود را طراحی نکرده‌اید، این پدیده می‌تواند فرصت خوبی برای شروع تبلیغات شما باشد. تپسل هم در کنار شماست تا به‌محض تصمیم به شروع کمپین تبلیغاتی، نمایش پیامتان به مخاطب را آغاز کند.

:منابع

http://www.eanjoman.ir

http://www.businessinsider.com

  • فاطمه خورشیدی
4
Sending
User Review
( votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.