تپسل مجری تبلیغات اسنپ کلاب شد

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ اخبار

سوپراپلیکیشن اسنپ قصد دارد از برخی فضاهای درون اپ خود به عنوان فضای تبلیغاتی استفاده کند و آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل قرار است مجری تبلیغات درون اپلیکیشن اسنپ در بخش اسنپ‌کلاب باشد.

به گزارش روابط‌عمومی تپسل، اسنپ قصد دارد از فضاهای مختلف سوپراپلیکیشن خود برای اجرای تبلیغات نیتیو استفاده کند. در همین راستا، این سوپراپ پایگاه بزرگ کاربران خود را برای اجرای تبلیغات در اختیار برندها و کسب‌وکارها قرار خواهد داد و تپسل، مجری این تبلیغات در اسنپ‌کلاب خواهد بود.

همکاری تپسل و اسنپ

میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی اسنپ درباره این همکاری توضیح می‌دهد: «با رشد و استقبال کاربران از اسنپ‌کلاب در سال‌های اخیر، تیم اسنپ‌کلاب در نظر دارد با همکاری شرکای تجاری مختلف، تخفیف‌ها و بسته‌های پیشنهادی متنوعی را به کاربران اسنپ برای استفاده از امتیازهایشان ارائه دهد. با توجه به امکان تبلیغات هدفمند در اسنپ‌کلاب، تصمیم گرفتیم با همکاری تپسل متناسب با رفتار کاربران پیشنهادهای ویژه‌ای به آنها ارائه دهیم. هدف از این همکاری نشان دادن تخفیف‌های هدفمند و متناسب برای کاربران اسنپ‌کلاب است.»

بهرنگ تنکابنی، مدیر ارشد واحد موفقیت مشتریان تپسل در این رابطه می‌گوید: «ما به دلیل همکاری طولانی خود با اسنپ، این پیشنهاد را به اسنپ ارائه کردیم که روی فضای اسنپ‌کلاب همکاری بیشتری داشته باشیم و در نهایت اجرای تبلیغات در اسنپ‌کلاب به صورت بنر و ووچر در اختیار تپسل قرار گرفت.»

بهرنگ تنکابنی، مدیر ارشد واحد موفقیت مشتریان تپسل

او ادامه می‌دهد: «کاربری که وارد اسنپ‌کلاب می‌شود یک کاربر وفادار است که با استفاده مکرر از سرویس‌های این سوپراپلیکیشن توانسته است امتیازات زیادی را به دست بیاورد؛ این کاربر به دنبال آفرهای خاصی است که می‌تواند آنها را در اسنپ‌کلاب پیدا کند.»

تنکابنی توضیح می‌دهد: «هر فعالیتی که هر کاربر روی سرویس‌های مختلف سوپر اپلیکیشن اسنپ انجام می‌دهد در نهایت به اسنپ‌کلاب وصل می‌شود و کاربر می‌تواند در این صفحه امتیاز خود را خرج کند و ما می‌توانیم برای برندها و شرکت‌ها و کسب‌وکارها مجری تبلیغات در این فضا باشیم.»

مدیر واحد موفقیت مشتریان تپسل ادامه می‌دهد: «ویژگی مهمی هم که این بخش دارد این است که می‌توان از طریق آن ترافیک را به خارج از اسنپ هدایت کرد. این تبلیغات در دو شکل اجرا می‌شود. یکی از آنها بنری است که به سایت مقصد و صفحه لندینگ سایت مقصد هدایت می‌شود. مدل دوم به شکل ووچر است که تبلیغ‌دهندگان می‌توانند تبلیغات خود را همراه با ووچر در اختیار کاربران قرار دهند. این آفر برای فروشگاه‌های اینترنتی پلتفرم‌های مختلف و تمام کسب‌وکارهایی که دارای ووچر هستند جذاب است و می‌توانند از این امکان ویژه استفاده کنند.»

اسنپ‌کلاب در سال ۱۴۰۱، روزانه ۱۵۰ هزار تراکنش داشته و اپلیکیشن اسنپ نیز از طریق فرایندهای اتومیشن کاربران را به استفاده از امتیازهای خود تشویق می‌کند.

از این پس شما می‌توانید مستقیما از پنل تپسل خود، در صفحه اسنپ کلاب تبلیغات خود را به نمایش بگذارید. نحوه ساخت کمپین و نمایش تبلیغات در اسنپ کلاب مانند انواع دیگر کمپین‌ها در پنل تپسل است و تنها کافی است نمایش در این صفحه را نیز به باقی رسانه‌های خود اضافه کنید.

برای ورود به پنل تپسل از طریق لینک زیر اقدام کنید:

نمایش تبلیغات در اسنپ کلاب از طریق پنل تپسل

ورود به پنل تپسل

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.