تپسل، مجری انحصاری تبلیغات همسان در اپلیکیشن آخرین خبر و سایت دنیای اقتصاد شد

زمان مطالعه : 3 دقیقه
خانه بلاگ اخبار

آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل که چندی پیش همکاری خود را با اسنپ به عنوان مجری انحصاری تبلیغات در بخش اسنپ کلاب آغاز کرده بود، مجری انحصاری تبلیغات همسان در سایت دنیای اقتصاد، اقتصاد نیوز و اکوایران شد و با همکاری آژانس سنبوک که اجرای تبلیغات در اپلیکیشن آخرین خبر را به صورت اختصاصی برعهده دارد، مجری انحصاری تبلیغات همسان در اپلیکیشن آخرین خبر نیز شد.

تپسل مجری تبلیغات آخرین خبر و دنیای اقتصاد

یزدان زرخواه، مدیر تیم ناشرین تپسل اپ با اشاره به اینکه آبان ماه امسال همکاری انحصاری تپسل برای اجرای تبلیغات همسان با اپلیکیشن آخرین خبر آغاز شد، می‌گوید: «اپلیکیشن آخرین خبر با بیشتر از ۶ میلیون نصب فعال، بیشتر از یک میلیون بازدید روزانه و کاربران وفادار و با کیفیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغ‌دهندگانی است که می‌خواهند محتوای تبلیغاتی خود را روی یکی از پرچمداران حوزه اپ‌های خبرخوان در ایران نمایش بدهند.»

او با بیان این نکته که تپسل روزانه تا ۱۰ تبلیغ به هریک از کاربران اپلیکیشن آخرین خبر نمایش می‌دهد، می‌‌گوید: «بزرگ‌ترین ویژگی‌ این سبک از رسانه‌ها مخاطبان آنها هستند که اکثریت در بازه سنی بزرگ‌سال قرار دارند؛ یکی از چالش‌هایی که ما در بازار اپلیکشن داریم، پایین بودن سن کاربران است و انجام تبلیغات در این فضا قلق‌های خاص خودش را دارد. در نتیجه ما سعی کرده‌ایم که در همکاری انحصاری با این اپلیکیشن‌های جدید مانند آخرین خبر، روی رسانه‌هایی که مخصوص رده‌سنی بزرگ‌سال هستند، بیشتر تمرکز کنیم.»

زرخواه ادامه می‌دهد: «البته ما در کنار آخرین خبر، در ماه‌های گذشته فعالیت انحصاری در اپلیکیشن‌های برترین‌ها، اخبار داغ، فوتبالی، فندق، سماور، شهربانو، قندونه، هلو، همکلاسی‌ها و جعبه ابزار را نیز آغاز کرده‌ایم. این اپلیکیشن‌ها که هرکدام پرچمداران اصلی حوزه خود در ایران هستند، برای تبلیغ‌دهندگان مزایای مختلفی را ایجاد می‌کنند. ویژگی‌هایی برند بودن، بازدید روزانه و ماهانه بالا، کاربران فعال بالا، میزان نمایش تبلیغ،کیفیت کاربران و هدفمند بودن تبلیغات به تبلیغ‌دهندگان این اجازه را می‌دهد که محتوای تبلیغاتی آنها در یک جامعه هدف درست نمایش داده شود؛ به این معنا که کاربران هر اپلیکیشن مشخص هستند و بهتر می‌توان آنها را هدف تبلیغات قرار داد.»

در کالج تپسل بخوانید!  رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در صنعت

اجرای انحصاری تبلیغات در دنیای اقتصاد، اکوایران و اقتصادنیوز

گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را احتمالا بتوان پربازدیدترین و تاثیرگذارترین رسانه اقتصادی ایران دانست؛ رسانه‌هایی که روی هم رفته بین ۳ تا ۳.۵ میلیون بازدید روزانه را تجربه می‌کنند و مخاطبان آنها عموما از گروه حاکمیت، کارشناسان، فعالان اقتصادی و سیاست‌گذاران در حوزه اقتصاد هستند.

گروه مخاطبان قابل توجه و میزان بازدیدها از یک سو و تولید محتوای با کیفیت که به عنوان محتوای مرجع اقتصادی شناخته می‌شود از سوی دیگر، گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را به یک رسانه باارزش برای تبلیغات تبدیل می‌کند.

تپسل نیز با ارزشمند شمردن این فرصت اخیرا همکاری خود را به عنوان مجری انحصاری تبلیغات همسان در سه سایت دنیای اقتصاد، اکوایران و اقتصادنیوز آغاز کرده است.

مینا عابدی، مدیر تیم ناشرین تپسل وب در رابطه با این همکاری می‌گوید: «از ابتدای آذر ماه تپسل مجری انحصاری تبلیغات در سایت‌های دنیای اقتصاد، اکوایران و اقتصاد نیوز  شد که هرسه زیر مجموعه دنیای اقتصاد هستند. این سه سایت از پربازدید‌ترین و معتبرترین سایت‌های اقتصادی ایران هستند و مخاطبان بسیار زیادی دارند و در همین مدت همکاری ما نیز بازخوردهای زیادی از تبلیغ‌دهندگان دریافت کرده‌ایم.»

عابدی در ادامه توضیح داد که اضافه شدن این سه سایت زیرمجموعه دنیای اقتصاد، در راستای تکمیل پکیج رسانه‌های برتر اقتصادی است و در حال حاضر تپسل برترین رسانه‌های اقتصادی را در اختیار دارد.

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.