کالج تپسل با همکاری تیمهای مختلف این شبکه تبلیغاتی، داستان موفقیت کمپینهای تپسل و اپلیکیشنهای ناشر تبلیغات را برای مخاطبان منتشر میکند تا نکات آموزنده در این نمونههای موردی، به آنها در امر تبلیغات و کسب درآمد کمک کند. در هر داستان موفقیت، به معرفی کوتاهی از محصول میپردازیم، سپس چالش اصلی را مطرح کرده و راه حل ارائهشده را به همراه تحلیل کارشناسی تیمهای تپسل میبینیم. این بار، سراغ بازی خاله قزی رفتیم که مدتی پیش تصمیم به قرار دادن تبلیغات درون اپلیکیشنی گرفت و همکاری خود را با شبکه تبلیغاتی تپسل آغاز کرد.
قبل از همکاری اپلیکیشن خاله قزی با تپسل، این اپلیکیشن یک اپلیکیشن فروشی بود و از تبلیغات درونبرنامهای استفاده نمیکرد. کارشناسان بخش ناشرین تپسل، چندین راهکار برای پیادهسازی تبلیغات برای اپلیکیشن خاله قزی به صورت اختصاصی طراحی کردند و به آنها ارائه دادند.
تیم اپلیکیشن خاله قزی با اعتماد به سابقه تپسل در ارائه خدمات به ناشران اپلیکیشنها و بررسی این راهکارها، سرانجام تصمیم گرفتند که مدل درآمدی خود را تغییر دهند و به جای کسب درآمد از طریق فروش اپلیکیشن، در محیط آن تبلیغات قرار دهند. برای مطالعه نتایج این تصمیم، میتوانید داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را از طریق لینک زیر مطالعه کنید.
مهمترین درس این نمونه موردی این است که مدل درآمدی در فرآیند جذب کاربر هم موثر است و انتخاب دقیق یک مدل درآمدی مناسب از طریق مشاوره با کارشناسان خبره، میتواند بدون صرف هزینههای سرسامآور برای جذب کاربر، تعداد نصبها و در ادامه، نرخ بازگشت کاربران و درآمد اپلیکیشن را افزایش دهد.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
برای مطالعه نتایج تصمیم تیم خاله قزی در زمینه استفاده از تبلیغات، داستان موفقیت این اپلیکیشن را دانلود کنید:
داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی
اگر قادر به دانلود فایل فوق نیستید متن زیر را بخوانید
اپلیکیشن خاله قزی یک کتاب تعاملی شاد و موزیکال با محتوای آموزشی برای کودکان و خردسالان است. این اپلیکیشن با تکیه بر فرهنگ خانوادههای ایرانی و با ترانههای شاد، داستانهای جذاب را برای رده سنی کودکان و خردسالان به نمایش میگذارد.
این اپلیکیشن از ابتدای امسال همکاری خود را با تپسل آغاز کرد. در این نوشتار به بررسی نتایج حاصل از پیادهسازی SDK تپسل در اپلیکیشن خاله قزی میپردازیم.
قبل از همکاری اپلیکیشن خاله قزی با تپسل، این اپلیکیشن یک اپلیکیشن فروشی بود و در نتیجه از تبلیغات درونبرنامهای استفاده نمیکرد. با توجه به عدم موفقیت کافی اپلیکیشنهای پولی در بازار ایران، درآمدزایی یک چالش برای این اپلیکیشن به حساب میآمد. از طرفی یکی از پیچیدگیها برای کسب درآمد در دنیای محصولات مربوط به کودکان، تفاوت مخاطب اصلی محصول با پردازنده نهایی است. این اتفاق سبب میشود که بسیاری از اپلیکیشنهای حوزه کودک از مدل پرداخت درونبرنامهای بهره نبرند زیرا کودکان نمیتوانند از این طریق پرداخت را انجام دهند و والدین هم از پرداخت مداوم احساس نارضایتی دارند؛ بنابراین تکیه کامل بر پرداخت درونبرنامهای میتواند باعث عدم موفقیت یک اپلیکیشن در حوزه کودک شود.
شاید بتوان مهمترین خدمتی که تپسل به خاله قزی ارائه کرد را مشاوره کارشناسان خبره دانست. تیم ناشرین تپسل با تجربه فراوانی که در زمینه درآمدزایی برای اپلیکیشنها کسب کردهاند، در کنار سازندگان اپلیکیشنها هستند و با بررسی دقیق ظرفیتهای هر برنامه برای درآمدزایی، مشاوره مبسوطی در زمینه پیادهسازی تبلیغات به توسعهدهندگان ارائه میدهند. در مورد خاله قزی، با توجه به اینکه این اپلیکیشن یک کتاب تعاملی است و بازی نیست که کاربر مرحله بگذراند، سکه بخرد، امتیاز جمع کند و مسابقه دهد؛ نیاز به یک مدل تبلیغاتی منحصربهفرد داشت تا بتواند کاربر را، بدون تخریب تجربه کاربری، به دیدن تبلیغات تشویق کند. کارشناسان بخش ناشرین تپسل، چندین راهکار برای پیادهسازی تبلیغات برای اپلیکیشن خاله قزی بهصورت اختصاصی طراحی کردند و به آنها ارائه دادند.
تیم اپلیکیشن خاله قزی با اعتماد به سابقه تپسل در ارائه خدمات به ناشران اپلیکیشنها و بررسی این راهکارها، سرانجام تصمیم گرفتند که مدل درآمدی را تغییر دهند و به جای کسب درآمد از طریق فروش اپلیکیشن، در محیط آن تبلیغات قرار دهند. به این ترتیب مخاطبان اصلی اپلیکیشن که کودکان هستند میتوانند از بسیاری از بخشهای اپلیکیشن بدون نیاز به پرداخت و تنها از طریق تماشای تبلیغات ویدئویی، استفاده کنند.
بنابراین، ناشران اپلیکیشن خاله قزی، پس از پیادهسازی تبلیغات درون اپلیکیشن خود، مدل درآمدزایی را از اپلیکیشن پولی به اپلیکیشن پرداخت درون برنامهای تغییر دادند و با این کار توانستند تعداد نصبهای خود را تا بیش از ده برابر افزایش دهند. چرا که اپلیکیشنهای رایگان نسبت به اپلیکیشنهای پولی نصب بیشتری کسب میکنند. این امر باعث شد که درآمد کلی اپلیکیشن خاله قزی رشد چشمگیری داشته باشد و مخصوصا درآمد حاصل از تبلیغات این اپلیکیشن نیز بیشتر شود.
مهمترین درس این نمونه موردی برای ما این است که مدل درآمدی در فرآیند جذب کاربر هم موثر است و انتخاب دقیق یک مدل درآمدی مناسب از طریق مشاوره با کارشناسان خبره، میتواند بدون صرف هزینههای سرسامآور برای جذب کاربر، تعداد نصبها و در ادامه، نرخ بازگشت کاربران و درآمد اپلیکیشن را افزایش دهد.
تپسل با ارائه هوشمند تبلیغات به کاربران، جریان درآمدی پایدار و قابل توجهی را بدون آسیب به تجربه کاربری برای ناشران فراهم میکند.
تپسل معتقد است هر اپلیکیشنی میتواند با تلاش برای افزایش کیفیت و بهبود تجربهی کاربری، کسب درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد و در این راه در کنار ناشرین است. کارشناسان تپسل آمادهاند تا با کمک کردن به اپلیکیشنها، تجربهی خود را در اختیار ایشان قرار بدهند و در مسیر رشد اپلیکیشنها در کنارشان باشند. در بخش داستان موفقیت به بررسی و تحلیل همراهی آن با اپلیکیشنهای ایرانی میپردازیم.
http://www.otc-certified-store.com/antifungals-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/antiparasitic-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php http://www.otc-certified-store.com/animal-health-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php займ на карту без отказов мгновенно до 5 000 т.р срочносрочный займзайм на киви без проверок займ на долгое время1000 рублей займзайм на карту в москве
4 ديدگاه نظر دهيد
شما تو این مطلب خیلی مشخص و شفاف جوری از خودتون تعریف کردید که دافعه ایجاد میکنه و باعث میشه منِ مخاطب بدم بیاد و نتونم ادامه بدم متن رو.
چطور میخواهید باور کنیم به تیمها و استارتآپها مشاوره کارشناسی میدید و نتیجه هم داده؟
سلام و درود بر شما دوت عزیز
ممنون از شما که نظراتتون رو با ما در میون میگذارید.
اتفاقی که افتاده و باعث درآمدزایی بیشتر این اپلیکیشن شده رو توضیح دادیم و فکر نمیکنیم تعریف کردن این موضوع منافاتی داشته باشه، بلکه روش مورد استفاده به سایر توسعه دهندهها کمک میکنه که تصمیمگیری بهتری برای مدل درآمدی داشته باشن.
تپسل در حال حاضر با بیش از 30 هزار اپلیکیشن همکاری میکنه و تمامی این اپلیکیشنها از درآمدی که به واسطه تپسل بدست میارن، راضی هستن؛ این مورد، شاید بهترین گواه بر کارشناسی و کمک به استارتاپها و اپلیکیشنها است.
باز هم ممنون از شما که نظرتون رو گفتین
سلام و عرض ادب . ما هم یه اپ داریم که تو حوزه ی کودک هستش و ساختش به پایان رسیده . چطور میتونیم از تپسل برای تبلیغات مشاوره بگیریم
با احترام
سلام
وقت بخیر، بسیار عالی موفق باشید
لطفاً با شماره زیر تماس بگیرین و با داخلی بخش توسعه ناشرین صحبت کنین تا راهنماییتون کنن
021-88206893-5