دیوار به جمع ناشرین برتر تپسل اضافه شد

زمان مطالعه :
خانه بلاگ اخبار

همکاری مشترک بین تپسل و دیوار به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که از طریق تپسل، تبلیغات خود را روی پلتفرم دیوار اجرا کنند و به جامعه مخاطبان میلیونی دیوار دسترسی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی تپسل، در ادامه روند توسعه اکوسیستم تبلیغات دیجیتال در ایران، تپسل با تجربه پنج ساله تبلیغات در کافه بازار، همکاری با پلتفرم های بزرگی مانند اسنپ و در اختیار داشتن ظرفیت نمایش بیش از ۱۴۰ هزار وب و اپلیکیشن، سه ماه است که ظرفیت تبلیغات در پلتفرم بزرگ دیوار را نیز به مجموعه ظرفیت های خود اضافه کرده است.

بهرنگ تنکابنی، مدیر ارشد تیم موفقیت مشتریان در رابطه با این همکاری می‌گوید: «با اتصال فنی دو پلتفرم تپسل و دیوار، همکاری این دو مجموعه در زمینه نمایش تبلیغات در پلفترم بزرگ دیوار وارد فاز دوم شد.»

او ادامه می‌دهد: «ما از آذر امسال، پیرو اعلام دوستانمان در مجموعه بزرگ دیوار مبنی بر امکان نمایش بنرهای تبلیغاتی در پلفترم دیوار، همکاری‌مان را در این زمینه با این پلتفرم آغاز کردیم و خوشبختانه با مساعدت دوستانمان در دیوار موفق شدیم بیشترین حجم تبلیغات را در این دوره دوماهه روی دیوار داشته باشیم. از موفق‌ترین کمپین‌های اجرا شده روی دیوار نمایش تبلیغات بانک سامان بوده که همگام با کمپین ۳۶۰ درجه‌اش، سهم بزرگی از نمایش را در پلتفرم دیوار به خود اختصاص داد.»

تنکابنی می‌گوید: «اکنون بعد از دو ماه همکاری دیوار، با پیاده‌سازی سیستم RTB دو پلفترم تپسل و دیوار از لحاظ فنی به شکل آنلاین و درلحظه بهم متصل شده‌اند و همکاری در زمینه نمایش بنرهای تبلیغاتی وارد فاز دوم شده است. پیش از این نیز با تپسل مفتخر به پیاده‌سازی محصول تبلیغات سرچ‌ادز در کافه بازار بوده و تجربه‌های موفقی در این زمینه رقم زده است. تجربه‌های موفق قبلی و همچنین توانمندی منحصر به فرد دپارتمان‌های فنی تپسل و در کنار آن همکاری نزدیک و صمیمانه دیوار و تپسل در دوماه گذشته این نوید را می‌دهد که در آینده بسیار نزدیک شاهد ارائه سرویس منحصر به فردی در زمینه تبلیغات هدفمند و هوشمند تبلیغات روی دیوار باشیم.»
او در پایان تاکید می‌کند: «در فاز فعلی امکان نمایش آگهی با هدفمندی دسته‌بندی‌ها و جست‌وجو‌ها به تفکیک استان و شهر فراهم شده است.»

البته اجرای آزمایشی این تبلیغات توسط تپسل در دیوار تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

آگهی از برند و تعامل با جامعه مخاطبان گسترده

امکان ندارد که قصد خرید یا فروش کالایی را داشته باشید و نام « دیوار» به گوش‌تان نخورده باشد. این پلتفرم ایرانی در سال ۱۳۹۱ به عنوان یک پلتفرم فعال در حوزه نیازمندی‌ها راه اندازی شد و براساس آخرین گزارش سال ارائه شده از سوی این پلتفرم در سال ۱۴۰۰، بیشتر از ۲۳.۶ کاربر اپلیکیشن دیوار را نصب کرده بودند؛ البته بدیهی است که با گذشت دو سال، این تعداد رشد بیشتری را تجربه کرده باشد.
آمارهایی که دیوار در سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است، نشان می‌دهد که میزان گوشی کاربرانی که این پلتفرم را باز کرده‌اند نسبت به سال قبل از آن حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است و از۴۴.۱ میلیون به ۵۳.۱ میلیون رسیده است و درواقع به ازای هر خانواده ایرانی دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده‌اند. از سوی دیگر تنها در این سال حدود ۱۴۰ میلیون آگهی روی دیوار منتشر شده است.
در کنار این اعداد، ۴۱ میلیارد بازدید از دیوار در سال ۱۴۰۰ نیز آمار قابل توجهی است و دسترسی به چنین جامعه کاربرانی به طور حتم یک انتخاب جذاب برای آن دسته از کسب‌وکارهایی است که قصد دارند آگاهی از برند خود را افزایش داده و ضمن تعامل بیشتر با جامعه مخاطبان‌شان، فروش خود را نیز بالاتر ببرند.

در همین رابطه تپسل اخیرا در همکاری مشترکی با دیوار، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که تبلیغات خود را روی این پلتفرم اجرا کنند.

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.