برای رسیدن به بهترین نتیجه در به کار بردن تکنیکهای بازاریابی و پیادهسازی آنها در استراتژیهای کسبوکار هیچچیز بهتر از مطالعه و بررسی آثار و کتابهای برجسته در این زمینه نیست.
با توجه به تعداد زیاد کتابها در زمینه مدیریت بازاریابی، بررسی همه این کتابها کار سادهای نیست. از طرفی با توجه به محدودیت زمان، بهتر است که کتابهای خوب و بااعتبار را بشناسیم و آنها را منبع اصلی علمی و کاربردی خود قرار دهیم.
در این نوشتار 18 کتاب بازاریابی معتبر و معروف که میتواند منابع خوبی برای مطالعه بیشتر در این زمینه باشد معرفی شدهاست. البته مطالعه هر کتابی خالی از لطف نیست و قطعاً دید جامعتری میدهد. ولی توصیه میکنیم با توجه به شهرت و اعتبار کتابهای مطرح شده، کتابهای این نوشتار را حتماً در لیست مطالعه خود قرار دهید.
کتاب بازاریابی کاتلر سال 2010 توسط فلیپ کاتلر پدر علم بازاریابی نوشته شدهاست. کاتلر در این کتاب اصول اولیه بازاریابی و چارچوب خلق ارزش برای مشتری را توضیح داده است. برای شروع کار و مطالعه در زمینه بازاریابی اولین منبعی که باید مطالعه شود این کتاب است. با خواندن این کتاب معانی و اصول بازاریابی را درمییابید و دید جامع و کامل نسبت به علم بازاریابی پیدا میکنید. ویرایش هفدهم این کتاب شامل ترندهای بازاریابی و مثالهای جدید نیز هست.
ترجمه فارسی این کتاب در بازار موجود است. کتاب بازاریابی را میتوانید از اینجا تهیه کنید.
در این کتاب که سال 2017 منتشر شده، کاتلر نسل بعدی بازاریابی را معرفی کرده است. این کتاب نظرات جدید آقای کاتلر است و در آن با توجه به تغییرات دنیای بازاریابی نکاتی برای اصلاح دید سنتی بازاریابی بیان شده و نکاتی کاملاً جدید نیز بررسی شده است. مطالعه این کتاب بعد از کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر توصیه میشود.
این کتاب به شما کمک میکند با تغییرات بازاریابی در دنیای دیجیتال پیش بروید و مشتریان بیشتری جذب کنید. امروزه افراد زمان کمتری را به توجه به برندها اختصاص میدهند و با برندهای بسیاری در اطراف خود برای انتخاب مواجه هستند. بنابراین شما باید برخیزید و روبروی آنها قرار بگیرید و توجه مخاطب را جلب کنید و پیام خود را منتقل کنید.
این کتاب نیز به فارسی ترجمه شدهاست. برای تهیه و اطلاعات بیشتر کتاب نسل چهارم بازاریابی میتوانید از این لینک استفاده کنید.
اگر در زمینه برنامهریزی بازاریابی قصد مطالعه کتابی دارید، کتاب برنامهریزی بازاریابی، مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژیها تألیف شده توسط علیاکبر اسلام را بخوانید.
این کتاب جنبهها و ابعاد مختلف برنامهریزی بازاریابی را با ملاحظات استراتژیک و تاکتیکی (بلندمدت و کوتاهمدت) و با نگرشی علمی و کاربردی موردتوجه قرار میدهد. هدف کلی این کتاب، بیان تئوریها و آموزش نحوه بهکارگیری برنامهریزی استراتژیک و عملیاتی بازاریابی است. به عبارتی نحوه طراحی و اجرای برنامههای بازاریابی بیان میکند.
این کتاب در پنج فصل تهیه شدهاست. برای تهیه کتاب برنامه ریزی بازاریابی میتوانید به این لینک مراجعه کنید.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
کتاب بسیار خوب در زمینه بازاریابی استراتژیک که البته نکات دشواری در آن بیان شدهاست و بعد از کتابهای ابتدایی برای یادگیری نکات پیچیدهتر توصیه میشود. در این کتاب که نوشته کارل جان آلیسیم است، فرآیند برنامهریزی بازاریابی استراتژیک، مأموریت، استراتژیهای ارزش و تعریف بازار و بسیاری از مباحث مهم دیگر بیان شدهاست. همچنین نحوه تحلیل داخلی، تحلیل مشتری، صنعت و رقیب و … را توضیح میدهد.
ترجمه فارسی این کتاب هم در بازار موجود است و میتوانید کتاب بازاریابی استراتژیک را از این لینک تهیه کنید.
اگر میخواهید در زمینه استراتژی بازاریابی نگاه عمیقتری داشته باشید، کتاب استراتژیهای بازاریابی منتشر شده توسط دفتر پژوهشهای فرهنگی گزینه مناسبی است. این کتاب که نوشته اورویل سی واکر است، هم مانند بقیه کتابها ابتدا کلیات بازاریابی را بیان و سپس در زمینه تدوین و پیادهسازی استراتژی بازاریابی نکات عمیقتر و تخصصیتری را عنوان میکند.
میتوانید کتاب استراتژی بازاریابی را از این طریق تهیه کنید.
جنگ بازاریابی نوشته آل ریس و جک تروت، کتابی است که در آن بهترین تاکتیکهای دفاعی چریکی و همچنین جدیدترین قوانین تجاری، آموزش داده شدهاست. آل ریس در این کتاب، تجارت و بازاریابی را از جهت نیاز به استراتژی به جنگ تشبیه کرده و دنیای تجارت را از دیدگاهی استراتژیک بررسی میکند. این کتاب پرفروشترین کتاب تجاری جهانی معرفی شدهاست.
میتوانید کتاب جنگ بازاریابی را از این طریق تهیه کنید.
کتاب خبر ربایی نوشته محمود محمدیان و محمد مرشدی صائین از انتشارات مهربان است.در این کتاب توضیح داده شده چگونه با هوشمندی جلوی هزینههای میلیاردی در تبلیغات را بگیریم و به همان اندازه اثربخش باشیم؟
این کتاب مهارتی در بازاریابی به نام خبر ربایی را توضیح میدهد و بیان میکند که کسبوکارها باید اخبار و اتفاقات جامعه را دنبال کنند. سپس با توجه به روحیات مخاطب و متناسب با شرایط جامعه عکسالعمل مناسب در برقراری ارتباط با مشتریان و یا جذب مشتری جدید نشان دهند. از دیدگاه این کتاب یک کارشناس بازاریابی باید توانایی استفاده صحیح از فضای اجتماعی حول کسبوکار خود را داشته باشد. مزیت استفاده از این رویکرد این است که در زمان کم میتوان بیشترین توجهات را برند خود جلب کرد. برای تهیه و مطالعه کتاب خبر ربایی میتوانید از این طریق استفاده کنید.
کتاب استراتژی اقیانوس آبی کتابی است در زمینه بازاریابی استراتژیک که حاصل تلاش بیستساله چان کیم و رنه مابورنیا است. نویسندگان این کتاب با بررسی بیش از 150 حرکت استراتژیک دنیا در بیش از 30 صنعت متفاوت در 100 سال گذشته کتاب استراتژی اقیانوس آبی را تألیف کردهاند. در این کتاب، رویکردی ترکیبی (ترکیب استراتژی تمایز و استراتژی کاهش هزینه) برای استراتژی سازمانی بیان شدهاست. چان کیم راه موفقیت در کسبوکار را عدم رقابت با کسبوکارهای مشابه میداند و معتقد است باید با خلاقیت و راهکارهای درست مسیر متفاوت خود برای ارائه محصول را پیدا کرد و برای محصول خود تقاضا خلق کرد.
کتاب استراتژی اقیانوس آبی را از اینجا میتوانید تهیه کنید
این کتاب نوشته مارک جفری، کتابی پایهای برای بازاریابی داده محور است. کتاب اصول بازاریابی داده محور یک راهنمای روشن برای استفاده از یک رویکرد استراتژیک محکم و دقیق است که منجر به دستیابی به سود قابلتوجه میشود.
میتوانید کتاب اصول بازاریابی داده محور را از اینجا تهیه کنید.
کتاب گاو بنفش از کتابهای معروفی است که مطالعه آن به هر کس که در حوزه بازاریابی قصد فعالیت دارد توصیه میشود. این کتاب نوشته سث گودین، از نویسندگان شاخص در بازاریابی و مدیر بازاریابی اسبق شرکت یاهو است. تمرکز کلی گاو بنفش بر استراتژی تمایز در بازاریابی است و متفاوت بودن را تنها راه موفقیت در کسبوکار میداند. درواقع بیان میکند که افزایش تمایل به کارهای شگفتیآفرین، ایمنی در مقابل رقیبان را به همراه دارد.
کتاب گاو بنفش را در فیدیبو میتوانید مطالعه کنید.
نویسنده این کتاب، جوپولیتسی، پدر بازاریابی محتوا است. درواقع او اولین کسی است که اصطلاح بازاریابی محتوا را معرفی کرده است و در این کتاب مباحث مربوط به بازاریابی محتوا را بهخوبی بررسی و بیان کرده است. طبق تعریف جوپولیستی، بازاریابی محتوا، انتشار اطلاعات مفید و در ارتباط با حوزه کسبوکار برای مخاطبان است و هدف از این کار، ترغیب مخاطب به انجام یک رفتار خاص و یا تغییر رفتار است.
آمیخته بازاریابی 4p را در کالج تپسل بخوانید
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
این کتاب که ترجمه آن توسط انتشارات آرنا و به ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی در بازار موجود است و میتوانید از marketingshop نیز تهیه کنید.
آشنایی کامل با اصول بازاریابی محتوا: بلوک یادگیری بازاریابی محتوا کالج
کتاب بازاریابی محتوایی در رسانههای اجتماعی نوشته جیم بری با ترجمه مریم نجفی توسط انتشارات نسل روشن عرضه شدهاست. این کتاب توضیح میدهد که چگونه محتوای دیجیتال، رسانههای اجتماعی و روشهای بهینهسازی موتورهای جستجوگر (سئو) در کنار هم باعث افزایش ترافیک وبسایت، افزایش لید و افزایش فروش میشود. این کتاب دومین منبع معتبر بعد از کتاب جوپولیستی در زمینه بازاریابی محتوایی است.
میتوانید کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی را تهیه کنید.
کتاب استراتژی محتوایی نوشته کوین پی.نیکولز، یک راهنمای خوب برای چگونگی تهیه و پیادهسازی استراتژیهای محتوایی است. این کتاب مزایای استراتژی محتوا برای کسبوکارها را بهخوبی بیان میکند.
ترجمه کتاب استراتژی محتوایی شرکت را میتوانید از اینجا تهیه کنید.
اگر علاقهمند به مباحث بازیسازی و گیمیفیکیشن هستید، توصیه میکنیم کتاب بازی پردازی در بازاریابی را مطالعه کنید. در این کتاب بازی پردازی بهعنوان یک روش برای رقابت در بازار مطرح شدهاست. با ایجاد بازی و سرگرمی میتوان با مخاطب تعامل کرد و درنهایت رفتار او به سمت خرید تغییر داد. کارشناسان فروش و بازاریابی معتقدند بازی پردازی یا گیمیفیکیشن میتواند میزان فروش را 100 تا 150 درصد افزایش دهد.
کتاب بازی پردازی در بازاریابی را میتوانید از اینجا تهیه کنید.
تحقیقات بازاریابی از فرآیندهای بنیادین در هر کسبوکار محسوب میشود. اگر در زمینه بازاریابی در هر صنعتی فعال هستید، مطالعه در زمینه تحقیقات بازار و مخصوصاً کتاب نارش کی مالهوترا را برای رشد کسبوکار شما توصیه میکنیم. ترجمه این کتاب را نشر مهربان منتشر کرده است. در این کتاب شش مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی بهطور کامل توضیح داده شدهاست.
کتاب تحقیقات بازاریابی را میتوانید از اینجا تهیه کنید.
این کتاب منبع خوب برای یادگیری مهارتهای بازاریابی و شناخت رفتار مصرفی مشتریان است. رفتار مصرفکننده ازجمله مباحث تأثیرگذار در مدیریت بازاریابی است که دانش مربوط به آن برای کسبوکارها در هر صنعتی ضروری است. با مطالعه این کتاب که نوشته مایکل آر. سولومون است، شناخت خوبی نسبت به رفتار مصرفکننده و با بررسی مثالهای متعددی که در کتاب گفتهشده، دید کاملی نسبت به آن پیدا میکنید.
ترجمه کتاب مدیریت رفتار مصرف کننده در دیجی کالا موجود است.
بازاریابی اجارهای اثر دیگری از سث گادین نویسنده کتاب گاو بنفش است. این کتاب نیز ازجمله کتابهای مهم در حوزه بازاریابی است. سث گادین در این کتاب تحولات بازاریابی را در طول زمان بررسی و تفاوتهای رویکرد بازاریابی درگذشته و حال را مقایسه میکند. درگذشته بازاریابی به مفهوم آگاهیرسانی به مخاطب بهصورت اجباری بوده است ولی در حال حاضر مخاطب انتخاب میکند که در معرض کدام تبلیغات و رسانهها قرار بگیرد و در بعضی از انواع بازاریابی، مخاطب خود به سراغ کسبوکار میرود. عنوان این کتاب برگرفته از همین حق انتخاب و بهاصطلاح اجازه از مشتری است و اصطلاح بازاریابی اجازهای ابداع خود سث گادین است. ترجمه این کتاب در حال حاضر در بازار موجود نیست ولی کتاب بازاریابی اجاره ای را در گوگل بوک بهصورت آنلاین میتوانید مطالعه کنید.
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی ازجمله رویکردهای مفید بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک است. این نوع بازاریابی به مفهوم ایدههای بازاریابی با هزینههای کم و تأثیرات بالا در افزایش سهم بازار است. کتاب بازاریابی چریکی نوشته جی کن راد لوینسون را انجیل بازاریابی کارآفرینانه مینامند و متخصصین معتقدند هر صاحب و یا کارشناس بازاریابی در کسبوکار کوچک باید آن را مطالعه کرده باشد.
کتاب بازاریابی چریکی را میتوانید از اینجا تهیه کنید.
این 18 کتاب، کتابهایی بود که عمدتاً مطالعه آنها برای شروع کار در بازاریابی بسیار کمککننده است. در پستهای آینده کتابهایی نیز بهصورت تخصصی درباره تبلیغات و کمپینهای تبلیغاتی معرفی خواهیم کرد. برای اطلاع از انتشار پستهای آینده میتوانید ایمیل خود را برای دریافت خبرنامه در کالج تپسل ثبت کنید.
همچنین اگر کتابی در زمینه بازاریابی مطالعه کردهاید که مطالعه آن را برای دوستان دیگر مفید میدانید، در قسمت نظرات میتوانید با ما در میان بگذارید. http://www.otc-certified-store.com/anti-inflammatories-medicine-europe.html https://zp-pdl.com www.zp-pdl.com www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/anticonvulsants-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php веб-займвзять займ без процентовзайм манимен срочный займ на киви кошелек без отказазайм на длительный срок онлайнзайм под залог авто кемерово
51 ديدگاه نظر دهيد
بسیار عالی
و سپاس از معرفی کتابهایی به این خوبی.
کانون ترجمان استارتاپی در جهت ترجمه کتب پرفروش دنیا 2 کتاب ترجمه شده در زمینه بازاریابی به نامهای “ماشین محتوا” (Content Machine) و “بازاریابی هکر رشد” (Growth Hacker Marketing) داره کتب پرفروشی هستند و با دقت و کیفیت خوب ترجمه شدند (بازخورد مخاطبان کانون هم همین رو میگه).
کتاب دومی اثر رایان هالیدی کتاب بسیار شناخته شده ای هست و کتاب اول اثر دن هم یک کتاب پرفروش از دن هست که تجربه خودش در موفقیت WPCurve.com رو بیان می کنه که چطور با بازاریابی محتوایی از Zero به Hero رسیده. کتابها با مجوز رسمی از صاحبین آثار ترجمه شده و خوشبختانه (خصوصا ماشین محتوا) در ایران در حال تبدیل شدن به مرجع مهم و اصلی بازاریابی محتوایی داره میشه.
ممنون از شما بابت معرفی کتاب
با سلام. ممنون از کتابهای خوبی که معرفی کردین. همه ی این کتابا رو از فروشگاه انتشارات بازاریابی تهیه کردم.
سلام
ممنون
موفق باشید.
سلام 18کتاب در مورد بازاریابی معرفی کردین،قیمت کل کتاب چقدر میشه
https://college.tapsell.ir/18-marketing-books/
ممنون از معرفی کتاب ها
مطلب خوبی بود
کتاب درس هایی از برترین کتابهای بازاریابی
(مطالعۀ 17 کتاب در یک کتاب) هم کتاب خوبی است.
سلام
ممنون از شما بابت معرفی کتاب
موفق باشید.
سلام
به این لیست باید
1-کتاب : بازاریابی و فروش نرم افزار نوشته دکتر : خدایار عبدالهی را اضافه کرد .
این کتاب اولین و تنهاترین کتاب بازاریاب و فروش نرم افزار در ایران است
2- کتاب : چگونه بودجه بازاریابی تهیه کنیم ؟ را نیز اضافه کرد
سلام
ممنون از شما بابت معرفی کتاب
با عرض سلام و ادب
ممنون از بابت معرفی کتابها
موید باشید
درود بر شما
موفق باشید
سلام
با عرض تشکر از معرفی خوبتان، بیشتر کتاب ها را مطالعه کردم، خوب و مفید بود ولی کتاب بازاریابی استراتژِیک: نگرش راهبردی مطالب مفید و کاربردی نداره، فقط خلاصه انتهای فصول خوانده بشه کفایت می کنه.
ممنون از به اشتراک گذاری تجربیاتتون
موفق باشید
با سلام و تشکر. ایده جالبی بود که 18 کتاب مهم در حوزه بازاریابی را مطرح نمودید و واقعاً هم کتابهای مهمی هستند . یک سوال داشتم . می خواستم بپرسم چرا 18 کتاب ؟ یا اینکه منبع شما در معرفی این کتابها چیست ؟ آیا تجربه شخصی خودتان بوده یا به خودتان توصیه شده بوده؟ با تشکر
سلام
ممنون از نظر لطفتون
نه این پست، از منابع مختلف (نتایج سرچ گوگل) و توصیههای کارشناسان دیجیتال مارکتینگ ایرانی گردآوری و ارائه شده.
سلام
کتاب جامع بازاریابی مویرگی چی پیشنهاد میدین ؟
سلام
وقت بخیر
فکرکنم این کتاب بتونه کمکتون کنه
“اصول فروش مویرگی تالیف micheal levy و barton weitz”
سلام من چندماه دیگه میخام جنس بیارم پخش کنم به سوپرمارکتهاوهایپریا اعطاعاتقوی هم ندارم راجعب امر بازاریابی
شما چه کتابی پیشنهاد میدین که مطالعه کنم؟
شما در لینک خرید مدیریت بازاریابی کتاب اصول بازاریابی فیلیب کاتلر رو گذاشتین.
ایا فرقی دارند؟
سلام
بله لینک خرید کتاب به صورت جداگانه گذاشته شده
با سلام و وقت بخیر و با تشکر از معرفی کتاب های بازاریابی
آیا می توانید کتاب خوبی درخصوص استراتژی بازاریابی دیجیتال به بنده معرفی کنید؟
با تشکر
بنده اول بار است که به سایت شما مراجعه نمودم.
سلام خدمت شما خانم طاهریان
برای شروع میتونید ایبوک منتشر شده توسط کالج که از سایت هاب اسپات ترجمه و تالیف شده رو مطالعه کنید.
https://bit.ly/2JdOTCB
سلام
ممنون بابت معرفی کتابها.
احساس میکنم جای چند کتاب در این لیست خالی باشه که اونها رو معرفی می کنم :
مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی اثر جونا برگر
بازاریابی انگیزشی اثر رابرت ایمبرایل
بازاریابی عصبی اثر ژان بقوسیان
رسیدن به فروش بیش از حد اثر دنیس پریستلی
تکنیک های بازاریابی در بازار ایران اثر محمود محمدیان و حسین یاغچی
و همچنین کتاب نوپای ناب اثر اریک رایز رو معرفی می کنم، البته این کتاب صرفا در زمینه بازاریابی نیست اما بشدت خوندنش رو پیشنهاد می کنم.
در آخر اینکه مشابه همین مقاله، در سایت هرآنچه، بهترین کتابهای ترجمه و تالیفی دیجیتال مارکتینگ رو معرفی کردم که باعث خوشحالیست از مقاله دیدن کنید.
ممنون از معرفی شما مرسی
سلام ببخشيد براى شروع بايد اول كتاب اصول بازاريابى رو خوند يا مديريت بازاريابى؟
سلام
مدیریت بازاریابی، کلیتر هست و برای شروع مناسبتره
از اطلاعات مفید شما بسیار سپاسگزارم….موید و پیروز باشید
سلام
ممنون از توجه شما
موفق باشید
کتاب آسمانی بازاریاب ها، همان کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر است. دوستان بازاریابی ایران کاتلریست.حتما بخونید..بقیه رو نخوندین هم مهم نیست
ممنون از شما …
کتاب تحقیقات بازار دارو
بایوتکنولوژی. مکمل. گیاهی
مرسی از مواردی که عنوان کردید
دکوراسیون منزل
سلام دوستان. من توی کار بازاریابی و فروشندگی هستم اما هیچ دوره و آموزشی ندیدم.
میخوام حرفه ای بشم و بصورت اصولی یاد بگیرم . از چه کتابی و از کجا باید شروع کنم
سلام
به حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ خوش اومدین
برای شروع میتونین این ایبوک رو مطالعه کنین
https://bit.ly/2L8WcLp
و دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ کالج تپسل رو مطالعه کنین
https://college.tapsell.ir/learning_category/digitalmarketing-for-beginners/
همچنین، مطالعه سایر بلوکهای آموزشی کالج تپسل هم پیشنهاد میکنم بهتون …
کتابهایی که در این پست معرفی شدن، همگی از جمله معتبر ترین و بهترین کتاب های حوزه بازاریابی هستن که میتونین مطالعه بفرمایین
جای کتاب نورودیزاین خالیه
من به پیشنهاد یکی از همین سایتا خوندمش کتابیه که خیلی علمی طراحی برای بازاریابی رو یاد می ده برای بچه های بازاریابی طراحا و بازاریابا پیشنهاد میکنم
سلام
خیلی ممنون از شما بابت به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون درباره کتابهای بازاریابی
من کتاب نوردیزاین رو از نمایشگاه امسال خریدم مطالبش متفاوت تر از همه این کتاباس
سلام
ممنون از معرفی کتاب
یه کتاب همینجا معرفی شده بود به نام «نورودیزاین» میخواستم ببینم پی دی اف هم داره؟ یا چاپیه
سلام
بله نسخه پی دی اف داره، کافیه تو گوگل اسم کتاب رو سرچ کنین.
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان ایران زمین . والا من قصد دارم یه کانال یوتیوب راه اندازی کنم و احتیاج دارم که بازار یابی اینترنتی یعنی کار با فیس بوک و اینستگرام رو کامل یاد بگیرم ممنون میشم اگه بهم بگید این کتاب هایی که معرفی کردید اموزش کار با این اپ ها رو یاد میدن یا خیر ؟ یا فقط راهکار ارایه میدن اگر سریعتر جواب داده بشه سپاسگذار میشم با تشکر از شما
سلام
وقت شما بخیر
خیر، این کتابها درباره آموزش اپلیکیشنها نیستند. جستجو در گوگل، راه حل شماست!
موفق باشید
ترجمه کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی بسیار بسیار ضعیف است .
متاسفانه ترجمه کتاب بازاریابی محتوایی در رسانه های اجتماعی توسط آقای سجاد خزایی و خانم نجفی بسیار ضعیف است ولی کتاب مدیریت یازاریابی کاتلر با ترجمه آقای جعفری بسیار مناسب است.
کتاب مدیریت یازاریابی کاتلر با ترجمه آقای جعفری بسیار مناسب است.
سلام
خیلی ممنون که تجربه و نظرتون رو با ما و مخاطبان ما به اشتراک گذاشتین
سلام از معرفی کتاب ها بسیار ممنونم
اما تبلیغات مدیا اد هنگام خوندن توضیحات کتاب ها بسیار اذیت کننده بودند و تمرکز حواس رو از بین می بردند , کاش بعد از اولین مشاهده امکان ثابت شدن تبلیغات فراهم می شد
سلام وقت بخیر
منظورتان بنر تبلیغات کناری هست یا میانی؟ و اینکه شما با موبایل بودین یا دسکتاپ؟
خیلی ممنون که نظرتون رو گفتین
ممنون بابت معرفی کتابها امیدوارم که بتونم ازشون خوب استفاده کنم
خواهش میکنم. قطعا همینطور خواهد بود.