با یک تمپلیت آماده، فرآیند گزارش ماهانه بازاریابی را آسان کنید (دانلود نمونه رایگان)

زمان مطالعه : ۱۰ دقیقه
خانه بلاگ ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

یک بازاریاب روزانه تصمیمات مهمی برای شرکت خود می‌گیرد و در این تصمیم‌گیری از معیارها مختلفی استفاده می‌کند. معیارهای ابتدایی برای این کار، ردیابی ترافیک ورودی، لیدها (سرنخ‌ها) و مشتریان است اما برای اتخاذ تصمیمات گسترده بازاریابی برای یک سازمان این‌ها کافی نیست. این‌جا همان جایی است که گزارش بازاریابی اهمیت پیدا می‌کند.

گزارش بازاریابی فرآیند جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل معیارهایی است که برای تصمیمی‌گیری درباره استراتژی‌ها و عملکرد نحوه بازاریابی در آینده مورد نیاز است. گزارش‌های بازاریابی داده‌های معنی‌دار  قابل استفاده را به شما می‌دهند و در نتیجه‌گیری‌های مهم برای نزدیک‌تر شدن به اهداف کل سازمان به شما کمک می‌کنند.

گزارش‌های بازاریابی می‌تواند نمونه‌های مختلفی داشته باشد. ما یکی از نمونه‌های گزارش‌گیری در بازاریابی را برای شما تهیه کردیم و در اختیارتان قرار دادیم تا شروع این کار برایتان بسیار ساده‌تر شود. داده‌های خود را در این صفحات قرار دهید و نتیجه را مشاهده کنید. این تمپلیت رایگان شما را راهنمایی می‌کند تا داده‌ها را به‌درستی تجزیه‌وتحلیل کنید و تصمیمات خود را آگاهانه به اجرا بگذارید.

 

Sending
User Review
5 (1 vote)
در کالج تپسل بخوانید!  مقایسه گوگل ترندز با کیوورد پلنر

دانلود فایل کتاب

با یک تمپلیت آماده، فرآیند گزارش ماهانه بازاریابی را آسان کنید (دانلود نمونه رایگان)
مگابایت (xlsx)

    نام و نام خانوادگی شما ضروری است.

    اعلام ديدگاه

     

    هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

    عضویت در خبرنامه کالج تپسل

    لطفا منتظر بمانید ...

    عضویت شما با موفقیت انجام شد.

    آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.