تیم غیرممکن؛ داستان آدیداس در جام جهانی 2006

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود چهارم: داستان آدیداس

اگر قبل از فینال ۲۰۰۶ می‌گفتند زین‌الدین زیدان، اسطوره‌ی فوتبال جهان، قرار است وسط بازی با سر ضربه بزند به سینه‌ی بازیکن دیگری و مستقیم اخراج شود، آیا باور می‌کردید؟احتمالا می‌گفتید خیر… محال است!

یا اگر به شما می‌گفتند در دنیای بیزینس یک برند، فقط با یک کمپین تبلیغاتی و در عرض چند ماه، سهم بازارش را در امریکا … از ۳ درصد به ۱۲ درصد رسانده است، باور می‌کردید؟

به قول آدیداس و قهرمان داستانمان یعنی اریش استامینگر : impossible is nothing

در اپیزود چهارم اد استوری، به بررسی کمپین تبلیغات آدیداس برای جام جهانی 2006 می‌پردازیم.

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه