تیم غیرممکن؛ داستان آدیداس در جام جهانی 2006

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود چهارم: داستان آدیداس

اگر قبل از فینال ۲۰۰۶ می‌گفتند زین‌الدین زیدان، اسطوره‌ی فوتبال جهان، قرار است وسط بازی با سر ضربه بزند به سینه‌ی بازیکن دیگری و مستقیم اخراج شود، آیا باور می‌کردید؟احتمالا می‌گفتید خیر… محال است!

یا اگر به شما می‌گفتند در دنیای بیزینس یک برند، فقط با یک کمپین تبلیغاتی و در عرض چند ماه، سهم بازارش را در امریکا … از ۳ درصد به ۱۲ درصد رسانده است، باور می‌کردید؟

به قول آدیداس و قهرمان داستانمان یعنی اریش استامینگر : impossible is nothing

در اپیزود چهارم اد استوری، به بررسی کمپین تبلیغات آدیداس برای جام جهانی 2006 می‌پردازیم.

Sending
User Review
0 (0 votes)
در کالج تپسل بخوانید!  شورش آبجو؛ کمپین برند باواریا در جام جهانی 2006

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.