اگر قبل از فینال ۲۰۰۶ میگفتند زینالدین زیدان، اسطورهی فوتبال جهان، قرار است وسط بازی با سر ضربه بزند به سینهی بازیکن دیگری و مستقیم اخراج شود، آیا باور میکردید؟احتمالا میگفتید خیر… محال است!
یا اگر به شما میگفتند در دنیای بیزینس یک برند، فقط با یک کمپین تبلیغاتی و در عرض چند ماه، سهم بازارش را در امریکا … از ۳ درصد به ۱۲ درصد رسانده است، باور میکردید؟
به قول آدیداس و قهرمان داستانمان یعنی اریش استامینگر : impossible is nothing
در اپیزود چهارم اد استوری، به بررسی کمپین تبلیغات آدیداس برای جام جهانی 2006 میپردازیم.