شورش آبجو؛ کمپین برند باواریا در جام جهانی 2006

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود ششم: شورش آبجو

اگر از صیانت کنندگان صداوسیما بپرسید «بیشترین سانسوری که کردید کی بود؟» احتمالا به جام‌جهانی 2006 و بازی بین ساحل‌عاج و هلند اشاره می‌کنند. اما دلیل آن چه بود؟ دلیلش کسی بود که می‌خواست به جنگ تبلیغاتچی‌ها برود، اما از روابط عمومی‌ها شکست خورد و او کسی نبود جز مدیر وقت فیفا: سپ بلاتر!

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید و فروش خود را چندین برابر کنید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

در اپیزود ششم اد استوری می‌خواهیم داستان کمپین برند باواریا یا همان داستان شکست سنگین سپ بلاتر در جام جهانی 2006 را برایتان تعریف کنیم. شکستی که باعث شد تماشاگران بازی ساحل عاج و هلند را بی‌پول کند؛ و جیب برند باواریا را پر پول!

تپسل، پلتفرم تبلیغات در اپلیکیشن!

تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل به شما می‌کنند کسب و کارتان را به تعداد زیادی از کاربران موبایل نمایش دهید و آگاهی از برند و تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

همین الان شروع کنید
Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه