شورش آبجو؛ کمپین برند باواریا در جام جهانی 2006

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود ششم: شورش آبجو

اگر از صیانت کنندگان صداوسیما بپرسید «بیشترین سانسوری که کردید کی بود؟» احتمالا به جام‌جهانی 2006 و بازی بین ساحل‌عاج و هلند اشاره می‌کنند. اما دلیل آن چه بود؟ دلیلش کسی بود که می‌خواست به جنگ تبلیغاتچی‌ها برود، اما از روابط عمومی‌ها شکست خورد و او کسی نبود جز مدیر وقت فیفا: سپ بلاتر!

در اپیزود ششم اد استوری می‌خواهیم داستان کمپین برند باواریا یا همان داستان شکست سنگین سپ بلاتر در جام جهانی 2006 را برایتان تعریف کنیم. شکستی که باعث شد تماشاگران بازی ساحل عاج و هلند را بی‌پول کند؛ و جیب برند باواریا را پر پول!

Sending
User Review
0 (0 votes)
در کالج تپسل بخوانید!  پنج کمپین بازاریابی فیلم که هوش را از سرتان می‌پراند

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.