کالج تپسل با همکاری تیمهای مختلف این شبکه تبلیغاتی، داستان موفقیت کمپینهای تپسل و ناشرین تبلیغات را برای مخاطبان منتشر میکند تا نکات آموزنده در این نمونههای موردی، به آنها در امر تبلیغات و کسب درآمد از اپلیکیشن کمک کند. در این نوشتار به بررسی تجربه همکاری اپلیکیشن Mr Tehran با تپسل پرداختهایم.
هرچندکه استودیوهای مختلف یک فرمول یکسان برای موفقیت در زمینه توسعه اپلیکیشنهای خود ندارند و حتی راهکارهای موفقیت برای توسعه یک اپلیکیشن نیز ممکن است بهمرور زمان تغییر کند؛ ولی طراحی منحصربهفرد و خلاقانه یکی از اصول اولیه برای موفقیت در زمینه توسعه تمام اپلیکیشنها است و بهره بردن از تجربه سایر توسعهدهندگان اپلیکیشن که در این زمینه موفق عمل کردهاند میتواند به شما کمک کند تا یک اپلیکیشن باکیفیت تولید نمایید.
اپلیکیشن Mr Tehran، یک اپلیکیشن جذاب در زمینه موسیقی است که به کمک آن میتوانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.
این اپلیکیشن آرشیو نسبتا کاملی از موسیقیهای مختلف را در اختیار دارد و به کاربران خود این امکان را میدهد که به موسیقیهای دلخواه خود گوش دهند و همچنین به آخرین سری از موسیقیهایی که تازه منتشر میشوند نیز دسترسی پیدا کنند.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را هم بخوانید!
اولویت اصلی توسعهدهندگان اپلیکیشن Mr Tehran در طراحی آن، برآورده کردن نیازهای کاربران بوده است. این اپلیکیشن به خاطر طراحی خوب، توانسته در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی به دست آورد و امتیاز آن در اپاستور گوگلپلی 4.8 از 5 است. تعداد نصبهای این اپلیکیشن در اپاستور گوگلپلی بین 100 تا 500 هزار گزارش شده است.
یکی از ویژگیهای خوب این اپلیکیشن، استفاده مناسب از تبلیغات درونبرنامهای است.
تیم توسعهدهندگان اپلیکیشن Mr Tehran بر این باورند که هر اپلیکیشنی برای آنکه بتواند پایدار باشد و به سمت جلو حرکت کند باید برنامه منسجمی برای آن داشته باشد؛ در غیر این صورت یا با شکست مواجه خواهد شد و یا پیشرفتی نخواهد کرد. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن، استفاده بهینه از تبلیغات درونبرنامهای است.
امروزه، توسعهدهندگان برای رسیدن به موفقیت باید علاوه بر تولید یک اپلیکیشن با کیفیت بالا، به فکر استفاده بهینه از تبلیغات درونبرنامهای نیز باشند.
توسعهدهندگان Mr Tehran به کمک شبکه تبلیغات هوشمند تپسل توانستند تبلیغات درونبرنامهای را بهخوبی در اپلیکیشن خود جاگذاری کنند. آنها دو نوع تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش و تبلیغات بنری همسان را به مخاطبان خود نمایش میدهند.
این تبلیغات هنگام استفاده کاربر از اپلیکیشن به نمایش درمیآیند. در این دسته از تبلیغات، مطابق مدل پیادهسازی ناشران، در زمان مشخصی ویدئوی تبلیغاتی برای کاربر پخش میشود که کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا میتواند از تماشای آن انصراف دهد.
مزیت این دسته از انواع تبلیغات موبایلی آن است که میتوان با پیادهسازی صحیح و خلاق تبلیغات بینابینی، در لحظاتی که کاربران اپلیکیشنها بیشترین میزان توجه را دارند، به آنها تبلیغ نمایش داد و درنتیجه اثرگذاری تبلیغات بیشتر شود.
مزیت اصلی استفاده از تبلیغات بنری همسان برای توسعهدهندگان اپلیکیشنها این است که با ارائهی تبلیغات بنری بهصورت هماهنگ با اپلیکیشن توانستهاند یکپارچگی، هویت بصری و تجربه کاربری خود را حفظ کنند و درعینحال، جریان درآمدی جدیدی به دست آوردند.
برای آشنایی بیشتر با انواع مدلهای تبلیغاتی که تپسل ارائه میدهد، به صفحه ناشران تپسل مراجعه کنید.
قبل از همکاری اپلیکیشن Mr Tehran با تپسل، این اپلیکیشن از تبلیغات درونبرنامهای استفاده نمیکرد. بخش ناشرین تپسل، چند راهکار اختصاصی برای پیادهسازی تبلیغات در اپلیکیشن Mr Tehran طراحی کردند و به این تیم ارائه دادند.
آنها بر این باورند که از طریق نمایش تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشنها هم تبلیغدهندگان و هم توسعهدهندگان میتوانند به اهداف خود برسند.
استفاده از تبلیغات درون اپلیکیشنی تنها منحصر به بازی آن هم در یک ژانر خاص نیست. در این نمونه موفق دیده شد که حتی یک اپلیکیشن در زمینه موسیقی نیز میتواند با طراحی خلاقانه تبلیغات درونبرنامهای، موفق عمل کند.
تپسل با ارائه هوشمند تبلیغات جریان درآمدی پایدار و قابلتوجهی را بدون آسیب به تجربه کاربری برای ناشران فراهم میکند. این شبکه تبلیغاتی معتقد است هر نوع اپلیکیشنی میتواند با تلاش برای افزایش کیفیت و بهبود تجربه کاربری، کسب درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد و در این راه در کنار ناشرین است. کارشناسان تپسل آمادهاند تا با کمک به اپلیکیشنها، تجربه خود را در اختیار ایشان قرار دهند و در مسیر رشد اپلیکیشنها در کنارشان باشند.
این بخش را هم بخوانید: بررسی و تحلیل کمپین ها و تبلیغات در اپلیکیشن های ایرانی
http://www.otc-certified-store.com/brands-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php www.zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com/muscle-relaxants-medicine-europe.html http://www.otc-certified-store.com https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php http://www.otc-certified-store.com/animal-health-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php займ на киви кошелькеденьги сразу займ на картудо зарплаты онлайн займ займ на баланс телефоназайм на карту быстро без отказазайм на карту с любой кредитной историей