در این اینفوگرافیک آمار ها و اطلاعاتی از وضعیت بازاریابی محتوا در نیمه اول سال 2017 اورده شده که در 3 بخش کلی زیر می باشد:
اطلاعات این اینفوگرافیک توسط POINTVISIBLE جمعآوری شده است.
تاثیرگذاری بازاریابی کلاسیک برای برندها روزبهروز بر مخاطبان برندها کمتر میشود و باید راههای جدید را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید. امروزه بازاریابی محتوا یکی از راههای موثر بازاریابی است که میتواند تا حد زیادی توجه افراد را به برند شما جلب کند.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
بازاریابان یک برند در بازاریابی محتوا، بهطور مداوم محتواهای ارزشمند و مرتبط با حوزه کسبوکار و برند خود تولید میکنند و از این طریق توجه مخاطبان را به برند خود جلب میکنند و درنهایت آنها را به مشتری واقعی تبدیل میکنند.
در ادامه توضیحات مربوط به این اینفوگرافیک بیان خواهیم داد تا اگر توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بیبهره نمانید.
63% از بازاریابان B2B بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.
22% از بازاریابان B2B در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بودهاند.
62% از بازاریابان B2B ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفقتر از قبل عمل کردهاند.
60% از بازاریابان B2C بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.
25% از بازاریابان B2C در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بودهاند.
63% از بازاریابان B2C ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفقتر از قبل عمل کردهاند.
37% از بازاریابان B2B برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.
73% از بازاریابان B2B بیان داشتهاند که استراتژی و برنامهریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.
34% از بازاریابان B2B ادعا دارند که استراتژی آنها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتواییشان تاثیرگذار بوده است.
40% از بازاریابان B2C برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.
76% از بازاریابان B2C بیان داشتهاند که استراتژی و برنامهریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.
35% از بازاریابان B2C ادعا دارند که استراتژی آنها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتواییشان تاثیرگذار بوده است.
زنده کردن محتوای ناموفق را در کالج تپسل بخوانید
بسیاری از کمپانیها در سال 2017 هزینه تبلیغات کلاسیک را صرف تبلیغات دیجیتال کردند.
پستهای بلند بلاگ تا 9 برابر تعداد lead بیشتری نسبت به پستهای کوتاه تولید میکند.
افراد بهطور میانگین 37 ثانیه صرف خواندن یک متن میکنند.
70% از افراد بیشتر از طریق خواندن یک مقاله به نسبت مشاهده تبلیغات، راجع به یک کمپانی، اطلاعات کسب میکنند.
68% از مشتریان پس از خواندن یک متن متقاعد کننده از یک برند حس بهتری نسبت به آن دارند.
بیشتر مشتریان تمایل دارند که از یک محصول ویدئوی آموزشی ببینند تا اینکه یک متن در مورد آن بخوانند.
75% از بازاریابان میزان سرمایهگذاری خود بر بازاریابی محتوا را افزایش دادند.
45% از بازاریابان معتقد هستند که بلاگنویسی موثرترین استراتژی بازاریابی محتوا است.
29% از بازاریابان پیشرو از محتواهای قبلی خود استفاده میکنند و در صورت لزوم در آنها تغییراتی نیز ایجاد میکنند.
بیش از 90% از بازاریابان ادعا دارند که در بیش از 50% از مقالههای خود از محتوای بصری استفاده میکنند.
94% از بازاریابان B2B از لینکدین نیز برای بازاریابی محتوایی خود استفاده میکنند.
76% از بازاریابان B2B به کیفیت محتوای تولیدی، بیشتر اهمیت میدهند تا کمیت آن.
بازاریابان B2B بهطور میانگین از 6 کانال برای پخش محتوای خود استفاده میکنند.
69% از بازاریابان B2Bبر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود بیشتر تمرکز میکنند تا معرفی محصول خود.
بازاریابان B2B بهطورمیانگین از 3 روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده میکنند.
69% از بازاریابان B2C همواره یا در اکثر مواقع، بر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود تمرکز دارند تا معرفی برند خود.
بازاریابان B2C بهطورمیانگین از 3 روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده میکنند.
34% از بازاریابان B2C معتقدند که در سال 2017 ساخت یک ویدئوی قبل از تولید محصول در بازاریابی محتوایی بسیار مهم است.
بازاریابان B2C بهطور میانگین از 7 کانال برای پخش محتوای خود استفاده میکنند.
70% از بازاریابان B2C به کیفیت محتوای تولیدی اهمیت بیشتری میدهند تا کمیت آن.
فیسبوک همچنان در صدر خواهد ماند، زیرا 90% از کاربران رسانههای اجتماعی کاربر فیسبوک هستند.
احتمال ریتوئیت شدن توئیتهایی که با عکس همراه هستند تا 150% بیشتر است.
احتمال باز شدن ایمیلهای با عنوان شخصیسازی شده تا 26% بیشتر است.
موبایل 72% از تبلیغات دیجیتال آمریکا را در سال 2019 شامل خواهد شد.
نزدیک به 53% از ایمیلها از طریق دستگاه موبایل باز میشوند.
79% از ترافیک اینترنت در سال 2018 به محتوای ویدئویی اختصاص خواهد یافت.
46% از بازاریابان بر این باورند که کیفیت عکاسی بر بازاریابی محتوایی آنها تاثیرگذار است.
اینفوگرافیکها تا 3 برابر بیشتر از سایر محتواها در رسانههای اجتماعی لایک و به اشتراک گذاشته میشوند.
28% از بازاریابان از هزینه تبلیغات کلاسیک خود کاستهاند تا بتوانند سرمایهگذاری بیشتری بر بازاریابی دیجیتال کنند.
با صرف هزینه و زمان بر بازاریابی محتوایی میتوانید از هزینههای بازاریابی خود بکاهید و تا 3 برابر تعداد leadهای بیشتری نسبت به تبلیغات کلاسیک بهدست خواهید آورد.
75% از بازاریابان، سرمایهگذاری خود را بر بازاریابی محتوایی افزایش میدهند.
بازاریابی محتوایی در سال 2019 یک صنعت 300 میلیارد دلاری خواهد شد.
69% از کمپانیها گزارش دادهاند که بودجه بازاریابی ویدئویی خود را افزایش دادهاند.
هزینه صرف شده برای بازاریابی دیجیتال در سال 2017 به حدود 77.37 میلیارد دلار رسید که حدود 38.4% هزینه کل تبلیغات بوده است.
http://www.otc-certified-store.com/antifungals-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php female wrestling https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com www.zp-pdl.com займ под залог паспорта спббыстрый займ тюменьяндекс кошелек займ взять займ с плохой кизайм под ноль процентовонлайн займ на карту без отказа с 18 лет
2 ديدگاه نظر دهيد
سلام
بسیار مفید بود.
ممنون و متشکر
سلام
خیلی ممنون از اینکه این مطلب را مطالعه کردید.
موفق باشید