اینفوگرافیک وضعیت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷

زمان مطالعه : 7 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

در این اینفوگرافیک آمار ها و اطلاعاتی از وضعیت بازاریابی محتوا در نیمه اول سال ۲۰۱۷ اورده شده که در ۳ بخش کلی زیر می باشد:

  • آمار های کلی از وضعیت بازاریابی B2C و بازاریابی B2B
  • بازاریابان محتوا از چه کانال های ارتباطی استفاده میکنند؟
  • بودجه و هزینه در بازاریابی محتوا

اطلاعات این اینفوگرافیک توسط POINTVISIBLE جمع‌آوری شده است.

تاثیرگذاری بازاریابی کلاسیک برای برندها روزبه‌روز بر مخاطبان برندها کمتر می‌شود و باید راه‌های جدید را برای بازاریابی برند خود انتخاب کنید. امروزه بازاریابی محتوا یکی از راه‌های موثر بازاریابی است که می‌تواند تا حد زیادی توجه افراد را به برند شما جلب کند.

اینفوگرافیک ۶ ضرورت بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۶ را در کالج تپسل ببینید

بازاریابان یک برند در بازاریابی محتوا، به‌طور مداوم محتواهای ارزشمند و مرتبط با حوزه کسب‌وکار و برند خود تولید می‌کنند و از این طریق توجه مخاطبان را  به برند خود جلب می‌کنند و درنهایت آن‌ها را به مشتری واقعی تبدیل می‌کنند.

وضعیت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۷

بازاریابی محتوا

 

در ادامه توضیحات مربوط به این اینفوگرافیک بیان خواهیم داد تا اگر توانایی مشاهده تصویر را ندارید، از این مطلب بی‌بهره نمانید.

آمار هایی از بازاریابی محتوای B2B و B2C

۶۳% از بازاریابان B2B بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.

۲۲% از بازاریابان B2B در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بوده‌اند.

۶۲% از بازاریابان B2B ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفق‌تر از قبل عمل کرده‌اند.

۶۰% از بازاریابان B2C بسیار به بازاریابی محتوایی اعتماد دارند.

۲۵% از بازاریابان B2C در استراتژی بازاریابی محتوایی خود بسیار موفق بوده‌اند.

۶۳% از بازاریابان B2C ادعا دارند که با انجام بازاریابی محتوایی موفق‌تر از قبل عمل کرده‌اند.

۳۷% از بازاریابان B2B برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.

۷۳% از بازاریابان B2B بیان داشته‌اند که استراتژی و برنامه‌ریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.

۳۴% از بازاریابان B2B ادعا دارند که استراتژی آن‌ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی‌شان تاثیرگذار بوده است.

در کالج تپسل بخوانید!  مفهوم UTM و پارامترهای مهم آن

۴۰% از بازاریابان B2C برای بازاریابی محتوایی خود یک استراتژی دقیق دارند.

۷۶% از بازاریابان B2C بیان داشته‌اند که استراتژی و برنامه‌ریزی بلندمدتی برای بازاریابی محتوایی خود دارند.

۳۵% از بازاریابان B2C ادعا دارند که استراتژی آن‌ها برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوایی‌شان تاثیرگذار بوده است.

زنده کردن محتوای ناموفق را در کالج تپسل بخوانید

آمارهای کلی در مورد بازاریابی

بسیاری از کمپانی‌ها در سال  ۲۰۱۷ هزینه تبلیغات کلاسیک را صرف تبلیغات دیجیتال کردند.

پست‌های بلند بلاگ تا ۹ برابر تعداد lead بیشتری نسبت به پست‌های کوتاه تولید می‌کند.

افراد به‌طور میانگین ۳۷ ثانیه صرف خواندن یک متن می‌کنند.

۷۰% از افراد بیشتر از طریق خواندن یک مقاله به نسبت مشاهده تبلیغات، راجع به یک کمپانی، اطلاعات کسب می‌کنند.

۶۸% از مشتریان پس از خواندن یک متن متقاعد کننده از یک برند حس بهتری نسبت به آن دارند.

بیشتر مشتریان تمایل دارند که از یک محصول ویدئوی آموزشی ببینند تا اینکه یک متن در مورد آن بخوانند.

۷۵% از بازاریابان میزان سرمایه‌گذاری خود بر بازاریابی محتوا را افزایش دادند.

۴۵% از بازاریابان معتقد هستند که بلاگ‌نویسی موثرترین استراتژی بازاریابی محتوا است.

۲۹% از بازاریابان پیش‌رو از محتواهای قبلی خود استفاده می‌کنند و در صورت لزوم در آن‌ها تغییراتی نیز ایجاد می‌کنند.

بیش از ۹۰% از بازاریابان ادعا دارند که در بیش از ۵۰% از مقاله‌های خود از محتوای بصری استفاده می‌کنند.

۹۴% از بازاریابان B2B از لینکدین نیز برای بازاریابی محتوایی خود استفاده می‌کنند.

۷۶% از بازاریابان B2B به کیفیت محتوای تولیدی، بیشتر اهمیت می‌دهند تا کمیت آن.

بازاریابان B2B به‌طور میانگین از ۶ کانال برای پخش محتوای خود استفاده می‌کنند.

۶۹% از بازاریابان  B2Bبر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود بیشتر تمرکز می‌کنند تا معرفی محصول خود.

بازاریابان B2B به‌طورمیانگین از ۳ روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده می‌کنند.

۶۹% از بازاریابان B2C همواره یا در اکثر مواقع، بر ایجاد محتوای مفید و آموزشی برای مخاطبان خود تمرکز دارند تا معرفی برند خود.

در کالج تپسل بخوانید!  اینفوگرافیک برترین شیوه های بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای B2B

بازاریابان B2C به‌طورمیانگین از ۳ روش پولی برای تبلیغات محتوای خود استفاده می‌کنند.

۳۴% از بازاریابان B2C معتقدند که در سال ۲۰۱۷ ساخت یک ویدئوی قبل از تولید محصول در بازاریابی محتوایی بسیار مهم است.

بازاریابان B2C به‌طور میانگین از ۷ کانال برای پخش محتوای خود استفاده می‌کنند.

۷۰% از بازاریابان B2C به کیفیت محتوای تولیدی اهمیت بیشتری می‌دهند تا کمیت آن.

فیس‌بوک همچنان در صدر خواهد ماند، زیرا ۹۰% از کاربران رسانه‌های اجتماعی کاربر فیس‌بوک هستند.

احتمال ریتوئیت شدن توئیت‌هایی که با عکس همراه هستند تا ۱۵۰% بیشتر است.

احتمال باز شدن ایمیل‌های با عنوان شخصی‌سازی شده تا ۲۶% بیشتر است.

موبایل ۷۲% از تبلیغات دیجیتال آمریکا را در سال ۲۰۱۹ شامل خواهد شد.

نزدیک به ۵۳% از ایمیل‌ها از طریق دستگاه موبایل باز می‌شوند.

۷۹% از ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۸ به محتوای ویدئویی اختصاص خواهد یافت.

۴۶% از بازاریابان بر این باورند که کیفیت عکاسی بر بازاریابی محتوایی آن‌ها تاثیرگذار است.

اینفوگرافیک‌ها تا ۳ برابر بیشتر از سایر محتواها در رسانه‌های اجتماعی لایک و به اشتراک گذاشته می‌شوند.

۲۸% از بازاریابان از هزینه تبلیغات کلاسیک خود کاسته‌اند تا بتوانند سرمایه‌گذاری بیشتری بر بازاریابی دیجیتال کنند.

با صرف هزینه و زمان بر بازاریابی محتوایی می‌توانید از هزینه‌های بازاریابی خود بکاهید و تا ۳ برابر تعداد leadهای بیشتری نسبت به تبلیغات کلاسیک به‌دست خواهید آورد.

۷۵% از بازاریابان، سرمایه‌گذاری خود را بر بازاریابی محتوایی افزایش می‌دهند.

بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۹ یک صنعت ۳۰۰ میلیارد دلاری خواهد شد.

۶۹% از کمپانی‌ها گزارش داده‌اند که بودجه بازاریابی ویدئویی خود را افزایش داده‌اند.

هزینه صرف شده برای بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۱۷ به حدود ۷۷٫۳۷ میلیارد دلار رسید که حدود ۳۸٫۴% هزینه کل تبلیغات بوده است.

  • مریم شریفی نژاد
4.5
Sending
User Review
( votes)

    2 ديدگاه نظر دهيد

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.
کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن (ویژه توسعه دهندگان)