CTR چیست و راه های افزایش آن در تبلیغات ویدئویی

زمان مطالعه : 3 دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

فوتبالیستی را تصور کنید که در یک ضدّ حمله‌ی سریع، با تعداد زیادی دریبل و حرکات نمایشی توانسته است وارد هجده قدم بشود و لحظه‌ی رؤیایی برایش اتفاق افتاده است. حالا فقط او مانده و یک دروازه بان، بدون هیچ مدافع و بازیکن دیگری. این وضعیت دقیقاً مشابه تبلیغ کننده ایست که با انتخاب درست بستر تبلیغاتی و به کارگیری جدیدترین روش‌ها، مخاطب را مجاب کرده است که تبلیغش را ببیند. تا لحظه‌ی زدن گل، چند حرکت مهم دیگر باقی ست، چند حرکت که می‌تواند تمام زحمات و هزینه‌ها را به بار بنشاند یا آن‌ها را از بین ببرد و این چند حرکت را با CTR اندازه‌گیری می‌کنند.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

نرخ کلیک یا (CTR (Click Through Rate چیست؟

یکی از شاخص‌هایی که در دنیای تبلیغات امروز برای اندازه گیری میزان تأثیر یک تبلیغ به کار می‌گیرند شاخص CTR (Click-Through Rate) است. این شاخص، تعداد کلیک‌ها (بعد از تماشای تبلیغ برای استفاده از محصول و یا دانلود اپلیکیشن و …) را نسبت به تعداد کل تبلیغات ارائه شده به مخاطبان اندازه‌گیری می‌کند. امروزه در میان انواع تبلیغات، ویدئوها دارای بیشترین CTR هستند.  شاخص CTR تعداد گل‌هایی را که شما توانسته‌اید در موقعیت تک به تک با دروازه بان بزنید، نسبت به تمام تلاش‌هایتان برای زدن گل می‌شمارد.

اینفوگرافیک آمار و ترندهای صنعت بازی ویدئویی دیجیتال در سال ۲۰۱۸

افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل

در این یادداشت می‌خواهیم دو راه خیلی ساده‌ی افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل را با شما مرور کنیم، در واقع می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا آن چند حرکت مهم آخر را درست‌تر انجام دهید و گلتان به ثمر بنشیند.
مطابق آمارها، آن دسته از تبلیغات ویدئویی که می‌توانند از تصویر و نوشته کمال بهره را ببرند و کمترین استفاده را از صدا و المان‌های صوتی بکنند، تا 70 درصد CTR بیشتری داشته‌اند. به عبارت دیگر، اکثریت کاربران موبایل، گوشی تلفن همراهشان را در حالت بیصدا قرار می‌دهند و ترجیح می‌دهند ویدئوها را بدون نیاز به شنیدن صدا تماشا کنند.
دومین راه افزایش CTR تبلیغ شما، نشان دادن یک دستگاه موبایل در تبلیغتان است! این کار می‌تواند CTR شما را تا 38 درصد افزایش دهد. این یعنی با انجام همین یک ترفند ساده شما می‌توانید مخاطبان بیشتری را قانع کنید که پس از تماشای تبلیغتان، از محصول شما استفاده کنند.


راه های افزایش CTR ویدئو تبلیغاتی

خدمات دیجیتال مارکتینگ تپسل

کارشناسان تپسل به شما کمک می‌کنند تا مسیر منحصر به فرد رشد کسب‌وکار خود را بشناسید!

آماده تحول کسب و کار خود هستید؟

CTR در تبلیغات ویدئویی تپسل

آمارهای بسترهای تبلیغات هوشمند داخل کشور، مانند تپسل هم این مساله را تأیید می‌کنندنکته‌ی جالب در این بررسی این است که میانگین CTR برای تبلیغ‌های ویدئویی تپسل هم اکنون حدود شش و نیم برابر میزان آن در دنیاست. این مساله می‌تواند به علت نوپایی تبلیغات ویدئویی در ایران و در نتیجه استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از آن باشد. در این میان، تبلیغ بازی هشت خوان با 19 درصد، بیشترین CTR را در میان همه‌ی تبلیغات تپسل دارد. با دقت کوچکی مشخص می‌شود که این تبلیغ از راه کار اول استفاده کرده است، یعنی با استفاده‌ی حداکثری از المان‌های تصویری، جذابیت لازم را برای مخاطب ایجاد کرده و حتی بدون صدا هم می‌توان از آن لذت برد. مثال دیگر تبلیغ تلوبیون است که با دارا بودن CTR پانزده درصدی، یکی از صدرنشین‌ها در تپسل استتلوبیون با نشان دادن دستگاه موبایل در تبلیغش و هم چنین استفاده از نوشتار و بی نیاز کردن کاربر از شنیدن صدا، توانسته از این راهکار بهره مند شود.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم

نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که این نکات، تنها برای اثربخشی بیشتر هستند و هم چنان، خلاقیت در ساخت ویدئو، در کنار کیفیت و جذابیت آن، بازیگران اصلی موفقیت یک تبلیغ هستند.
خب! دیگر وقتش است، تغییرات ساده‌ی کوچک را بدهید و گلتان را بزنید، این شما و این هم دروازه!

:منابع

http://www.businessinsider.com

https://vungle.com

سوالات متداول

CTR به چه معناست؟

نرخ کلیک (CTR) را می‌توان برای سنجش میزان عملکرد کلمات کلیدی و تبلیغات استفاده کرد. CTR تعداد کلیک‌هایی است که تبلیغ شما دریافت می‌کند تقسیم‌بر تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان داده می‌شود.

نرخ CTR خوب چیست؟

میانگین CTR در تبلیغات گوگل 1.91 درصد برای جستجو و 0.35 درصد برای نمایش است؛ بنابراین، به‌عنوان یک قانون سرانگشتی، نرخ کلیک خوب گوگل ادز 4-5%+ در شبکه جستجو یا 0.5-1%+ در شبکه نمایش است.

CTR چگونه محاسبه می‌شود؟

نرخ کلیک (CTR) به درصدی از افرادی که روی عنصری کلیک می‌کنند که در معرض آن قرارگرفته‌اند اشاره دارد. نرخ کلیک با تقسیم تعداد افرادی که روی یک عنصر مشخص کلیک کرده‌اند بر تعداد کل بازدیدکنندگان آن صفحه محاسبه می‌شود.

http://www.otc-certified-store.com/erectile-dysfunction-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php https://www.zp-pdl.com https://www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php otc-certified-store.com https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/hypertension-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php до зарплаты займзайм на карту с плохой кредитной историейоформить займ онлайн займ киви кошелекзайм денег под проценты у частных лицзайм на банковский счет онлайн

  • فاطمه خورشیدی
4.8
Sending
User Review
3.67 (3 votes)

    2 ديدگاه نظر دهيد

اعلام ديدگاه