در این نوشتار، راههای مختلف ارسال نوتیفکیشن از طریق موبایل و نحوه استفاده از هرکدام را بررسی میکنیم.
ارسال یک نوتیفیکیشن از طریق موبایل اگر مختص نوشتن یک پیام و ارسال آن به مخاطبان باشد، ممکن است یک فرآیند ساده به نظر بیاید؛ ولی اگر شما بخواهید از ارسال پیام از طریق موبایل نرخ تبدیل مخاطبان خود را افزایش دهید و مشتری بیشتری کسب کنید، باید یک استراتژی قوی برای آن داشته باشید.
ارسال نوتیفیکیشن یک راه ارسال پیام است که به شما این امکان را میدهد که پیام را در زمان درست و برای افراد مرتبط ارسال کنید. ارسال بهموقع و هدفمند یک نوتیفیکیشن میتواند برای شما یک کاربر جدید جذب کند و یا به بازگشت کاربری که مدتهاست اپلیکیشن شما را باز نکرده است، کمک کند. این امر سبب شود تعداد دفعات مراجعه کاربران عادی اپلیکیشنتان افزایش یابد. همچنین، با ارسال بهینه نوتیفیکیشن میتوانید کاربران وفادار خود را به پرداخت درون برنامهای تشویق کنید. اما برای داشتن یک کمپین ارسال نوتیفیکیشن موفق باید به مواردی از جمله کسب اجازه از کاربران برای ارسال نوتیفیکیشن، دستهبندی و هدفمندی، زمان و بسامد ارسال نوتیفیکیشن، سنجش شاخصهای درست و آزمون A/B و در نهایت لحن و محتوای نوتیفیکیشن توجه کنید.
این مطلب را هم بخوانید: استراتژی ارسال پوش نوتیفیکیشن
پیام درون اپلیکیشنی میتواند شامل هرگونه اطلاع و یا آگاهی که در محیط اپلیکیشن شما به کاربرانتان ارسال میشود، باشد.
برای داشتن یک کمپین پیام درون اپلیکیشنی خوب باید بدانید که اولا این پیامها برخلاف نوتیفیکیشن فقط زمانی که کاربران در محیط اپلیکیشنتان هستند، به آنها ارسال میشود؛ همچنین، این پیامها ماندگار نیستند و کاربران شما باید مشاهده این پیامها را انتخاب و یا رد کنند.
هماهنگی ارسال نویتیفیکیشن و پیامهای درون اپلیکیشنی میتواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد. بهعنوان نمونه، شما به کمک پیامهای درون اپلیکیشنی میتوانید از کاربران خود برای ارسال نوتیفیکیشن اجازه بگیرید. همچنین، میتوانید در متن نوتیفیکیشن ارسالی خود به پیامهای درون اپلیکیشنی لینک دهید.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
صندوق ورودی شما محلی برای نگهداری پیامهایی است که به کاربران اپلیکیشن خود ارسال میکنید. پیامها و اطلاعیههای موجود در صندوق ورودی اپلیکیشن شما برخلاف پیامهای درون اپلیکیشنی و نوتیفیکیشنها ماندگار هستند و ناپدید نمیشوند. بنابراین، کاربران اپلیکیشن شما از این طریق میدانند که کجا باید از بهروزرسانیها و سایر اخبار اطلاع یابند.
صندوق ورودی اپلیکیشنها یک مکان عالی برای ذخیره یادآوری رویدادهای مختلف مانند فروش یا پیشنهاد ویژه است. این کانال برای پیامهای درازمدت و رویدادهای درون اپلیکیشن است.
ارسال پیام در صندوق ورودی اپلیکیشن نیازی به کسب اجازه از کاربران ندارد و از آنجا که این پیامها ماندگار هستند، شما از این طریق میتوانید برای همیشه به همه کاربران خود دسترسی پیدا کنید.
استفاده از ایمیل مانند ارسال نوتیفیکیشن یک راه عالی برای دسترسی به مخاطبان خود خارج از محیط اپلیکیشن است و شما میتوانید با استفاده از ایمیل در خارج از محیط اپلیکیشن خود به مخاطبانی که اجازه ارسال نوتیفیکیشن به شما ندادهاند، دسترسی پیدا کنید. این کانال ارتباطی به راحتی میتواند با سایر کانالهای ارسال پیام های موبایلی هماهنگ باشید تا در نهایت بتوانید کاربران جدیدی برای اپلیکیشن خود جذب کنید. به عنوان نمونه، شما میتوانید به کمک ایمیل کاربرانی که مدتهاست از اپلیکیشن شما استفاده نکردهاند را به استفاده مجدد از آن ترغیب کنید.
این بلوک یادگیری را حتما بخوانید: آموزش جامع ایمیل مارکتینگ
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
با استفاده از مطالب گفته شده در بالا و متناسب با هدفی که از ارسال پیام از طریق موبایل دارید، یک کانال ارتباطی مناسب، برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید.
متناسب با هر کدام از کانالهای ارتباطی که انتخاب میکنید، محتوا تولید کنید. همچنین، سعی کنید که محتواهای خود را شخصیسازی کنید. محتوای شخصیسازی شده میتواند نرخ باز شدن و دیده شدن پیام شما در موبایل را افزایش دهد. بهعنوان نمونه، محتوای شخصیسازی شده نرخ باز شدن نوتیفیکیشنها را تا ۸۰۰٪ افزایش میدهد.
بعد از تعیین کانال ارتباطی و محتوای مختص به آن، باید زمان ارسال پیام خود را تعیین کنید. شما میتوانید پیام خود را بهصورت دستی در هر زمانی که تمایل داشتید، ارسال کنید و یا اینکه از سیستمهایی که این کار را بهصورت خودکار انجام میدهند، استفاده کنید و تنها زمان ارسال را برای سیستم موردنظر تعیین کنید تا در زمان تعیینشده، پیام را بهصورت خودکار ارسال کند.
Mailerlite یکی از ابزارهایی است که میتوانید در ارسال خودکار ایمیلها از آن استفاده کنید.
شما میتوانید با استفاده از روشهای یادگیری ماشین، بهترین زمان برای ارسال پیام به هرکدام از مخاطبانتان را تعیین کنید و با این کار پیام خود را زمانی به دست هر کدام از مخاطبان خود برسانید که با احتمال بیشتری به پیام شما توجه کنند. این کار درواقع یکی از راههای شخصیسازی کرن پیام است که در واقع زمان ارسال پیام را مختص هریک از مخاطبان خود تعیین میکنید.
پیدا کردن زمان بهینه برای ارسال پیام میتواند نرخ باز شدن پیامهای شما را تا ۳ برابر افزایش دهد.
در نهایت، باید با استفاده از تست آ/ب بهترین کانال ارتباطی، نوع محتوا و زمان ارسال آن را برای هر یک از مخاطبان خود تعیین کنید تا بتوانید مخاطبان خود را براساس رفتارها و علاقهمندیهایشان دستهبندی کنید و متناسب با هر دسته از مخاطبان خود، برای آنها پیام ارسال کنید.
سوالهای رایج
نوتیفیکیشن در تلفن همراه چیست؟
نوتیفیکیشن پیامی است که گوشی موبایل شما در خارج از رابط کاربری برنامه شما نمایش میدهد تا یادآوریها، ارتباط افراد دیگر یا سایر اطلاعات بهموقع از برنامه شمارا در اختیار کاربر قرار دهد. کاربران میتوانند روی اعلان ضربه بزنند تا برنامه شما باز شود یا مستقیماً از اعلان اقدامی انجام دهند.
چه برنامههایی باید اعلان داشته باشند؟
اینیک انتخاب شخصی است که بخواهید چه برنامهای نوتیفیکیشن آن فعال باشد یا خیر اما بهصورت کلی برای مواردی همچون:
ضروری است.
http://www.otc-certified-store.com/birth-control-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php zp-pdl.com https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/obesity-medicine-europe.html www.otc-certified-store.com https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/anticonvulsants-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php займ первый раз без процентовзайм по 0займ до зарплаты челябинск займ на карту без паспортазайм мангозайм киви
1 ديدگاه نظر دهيد
Hello google