گزارش جهانی بررسی حوزه دیجیتال در سال ۲۰۲۱ منتشر شد!

زمان مطالعه : ۵ دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

بر اساس داده‌های Hootsuite ، بدون شک از سال ۲۰۲۰ و به دلیل شرایط COVID-19 ، بسیاری از مردم و کسب‌وکارها را به سمت استفاده بیشتر از اینترنت و سازگاری با فضای آنلاین ترغیب شده‌اند.
به عبارتی در این بازه، کاربران بیشتری ابزارهای دیجیتال را به عنوان بسترهای مناسب اطلاع‌رسانی پذیرفته‌اند.
به دنبال این موضوع، بسیاری از شاخص‌ها در گزارش‌های دیجیتالی جهانی وجود دارد که در آن می‌توان سطوح قابل توجهی از رشد را در آن مشاهده کرد.
در طول ۱۲ ماه گذشته، رسانه‌های اجتماعی چشم‌گیرترین اعداد صعودی خود را تجربه کرده‌اند و طبق گزارش‌ها تقریبا نیم میلیارد کاربر در این بازه، به شبکه‌های اجتماعی پیوستند.
در اوایل سال ۲۰۲۱ ، این میزان از رشد کاربران به ۴.۲ میلیارد رسید. با این حال، تحقیقات نشان می‌دهد که عادت‌های جدید مردم در حوزه تجارت الکترونیک تا زمان پایان قطعی ویروس کرونا، روند رشد خود را حفظ خواهد کرد.
فراتر از همه‌گیری استفاده از اینترنت، بیش از سه چهارم کاربران این بستر در سراسر جهان می‌گویند که هر ماه در حال خرید آنلاین هستند، که اگر بخواهیم با ارزش این خریدها را محاسبه کنیم، به مبلغ تریلیون دلار خواهیم رسید. یکی از دغدغه‌هایی که در دو سال اخیر بیش از پیش به چشم می‌خورد، مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی افراد در فضای آنلاین است که پیچیدگی‌هایی را برای دولت‌ها متحمل کرده است. این گزارش به شما برای اتخاذ تصمیمات بهتر برای حضور در فضای آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، تجارت الکترونیک و … کمک خواهد کرد.

برای دانلود گزارش جامع دیجیتال Hootsuite روی دکمه زیر کلیک کنید.

در کالج تپسل بخوانید!  بازاریابی موثر برای جلب توجه مصرف‌کنندگان

 

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.