ستاره تبلیغات مسترکارت جام جهانی

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود دوم: میزبانی بی قیمت

قیمت سوت داور … 7 دلار … قیمت پیراهن بازیکنان … 90 دلار … قیمت بلیط‌ تماشاچیان … 650 دلار … قیمت خنده‌های تلخ فرانچسکو توتی …. قیمت مشت‌های محکم تراپاتونی (Trapattoni) به نیمکت …. قیمت اشک‌ و خشم میلیون‌ها هوادار …. پرایسلس …

هر تصمیمی، هزینه‌ای دارد! چه اشتباه باشد چه درست! مانند هزینه‌ی تصمیمات اشتباه بایرون مورنوی(Byron Moreno) اکوادوری، داور بازی یک هشتم جام جهانی 2002، که میلیون‌ها هوادار ایتالیایی با اشک خود پرداخت کردند! یا مثلا چند ماه قبل‌تر، که هزینه‌ی تصمیم یک گروه را، هزاران آدمی پرداخت کردند که مسببش اتفاقات 11 سپتامبر بود.

هزینه‌ی همه‌ی تصمیمات تاریخ تلخ نیست! ما قصد داریم درباره‌ی تصمیمی صحبت کنیم، که با وجود اینکه چند میلیون دلار هزینه داشت، توانست حدود 60 میلیارد دلار به گردش مالی مسترکارت (غول خدمات پرداخت و کارت‌های اعتباری) اضافه کند!

در اپیزود دوم اد استوری، به بررسی کمپین تبلیغات مستر کارت برای جام جهانی 2002 می‌پردازیم.

Sending
User Review
0 (0 votes)
در کالج تپسل بخوانید!  کمپین بازاریابی فیلم شوالیه سیاه به پا می‌خیزد

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.