داستان ستاره تبلیغات نایکی برای جام جهانی

زمان مطالعه : 1 دقیقه
خانه بلاگ معرفی کمپین‌های تبلیغاتی جهان

اپیزود اول: پاس گل، از پشت درهای پارک دی پرنس

طبق آمارهای فیفا، پاس گل علی دایی در جام جهانی 1998 حدود 200 میلیون بیننده از سراسر جهان داشته است. اما ما قصد داریم که درباره پاس گلی صحبت کنیم که در آن سال میلیاردها بار تماشا شد و برای تیمش، بیشتر از 2.5 میلیارد دلار درآمد‌زایی کرد!

در قسمت اول از برنامه تپسل اد استوری قصد داریم قصه‌ی یکی از تاثیرگذارترین کمپین‌های تبلیغاتی تاریخ جام جهانی فوتبال را با هم مرور کنیم.

در این ویدیو به بررسی کمپین تبلیغات نایکی برای جام جهانی 1998 می‌پردازیم.

Sending
User Review
0 (0 votes)
در کالج تپسل بخوانید!  تیم غیرممکن؛ داستان آدیداس در جام جهانی 2006

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.