مزایا و و معایب پادکست و وبینار

زمان مطالعه : ۴ دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

اگر در دنیای اینترنت فعال باشید حتما با پادکست‌ها و وبینارها آشنایی دارید. امکاناتی در دنیای دیجیتال که فرصت‌هایی استثنایی برای جذب مخاطب فراهم کرده‌اند. اما تفاوت‌هایی در آن‌ها وجود دارد و هرکدام خدمت مجزایی در راستای اهداف استراتژی دیجیتال شما ارائه می‌دهند.

اما وقتی منابع محدود است، ممکن است مجبور شوید به‌خاطر تمرکز تلاش‌هایتان در جهت اهداف خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در اینفوگرافی زیر نمایی کلی از بررسی عوامل متغیر ارائه شده که می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام گزینه بهتر با رفع نیازهایتان همخوانی دارد.

برخی از مزایای اصلی وبینارها:

  • تعامل با مخاطب: وبینارها با فراهم کردن امکان برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به ساختن روابط سودمندتر کمک می‌کنند.
  • استفاده از ویژگی‌های چند رسانه‌ای: وبینارها به شما امکان برقراری ارتباط به صورت صوتی و تصویری را می‌دهند. همچنین می‌توانید اسناد و تصاویر مختلف را به اشتراک بگذارید و در حین ارتباط، صفحه ارائه خود را به بینندگان نشان دهید.

برخی از مزایای پادکست‌ها:

  • دسترسی آسان: افراد می‌توانند هرجا که هستند پادکستی را که دوست دارند، گوش بدهند.
  • امکان به اشتراک‌گذاری مهارت‌ها: پادکست‌ها پلتفرمی برای به اشتراک‌گذاری مهارت‌ها و تخصص‌های شما طی مصاحبه‌ها و بحث‌های گسترده هستند و برخلاف فرمت وبینار، این مباحثه‌ها فارغ از لحن خشک معمول در سخنرانی‌ها هستند.

برای درک بهتر نحوه عملکرد پادکست‌ها و کمک به انتخاب پلتفرم مناسب خود بین این دو، اینفوگرافی زیر را مطالعه کنید.

 

مزایا و و معایب پادکست و وبینار

Sending
User Review
5 (1 vote)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.