وبینار آموزشی صفر تا صد تبلیغ‌نویسی در تبلیغات همسان

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 65

در این وبینار علی اسماعیلی ، نکات کلیدی و ارزشمندی از تبلیغ نویسی در تبلیغات همسان را به شما آموزش می‌دهد.

تبلیغات همسان (native) نوعی از تبلیغات دیجیتال است که از طریق همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری سایت و نمایش تبلیغ در مرتبط‌ترین وبسایت‌ها، اثربخشی تبلیغ را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد. تبلیغات همسان در مدیااد از لحاظ ظاهری با وب سایت نمایش‌دهنده تبلیغ یکپارچه است که این موضوع باعث می‌شود حس تبلیغاتی بودن به مخاطب منتقل نشود. بنابراین، بازدیدکنندگان به تبلیغات همسان به اندازه محتوای اصلی وبسایت توجه می‌کنند.

تبلیغات محتوایی یا  همسان به نوعی از تبلیغات آنلاین در فضای وب گفته شده که درواقع با همانندسازی قالب و ظاهر کلی تبلیغ با رابط کاربری (UI) صفحات وبسایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین وب سایت و عدم آزار آنان از تبلیغات و وبسایت مربوطه می‌شوند. مهم ترین مزیت اصلی تبلیغات native یا محتوایی این است که با نمایش تبلیغ به صورت هماهنگ با ظاهر سایت، یکپارچگی کلی، هویت بصری سایت و تجربه کاربری (UX) را حفظ کنند همچنین، نرخ CTR تبلیغات افزایش یابد و کسب درآمد قابل توجهی از تبلیغات برای صاحبان سایت صورت بگیرد.

 

 

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.