وبینار اهمیت ارتباط با مشتریان برای کسب و کارهای آنلاین

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 77 دقیقه
در این وبینار محمد مولاویردی مدیر ارتباط با مشتریان مدیااد درباره اهمیت ارتباط با مشتریان برای کسب و کارهای آنلاین صحبت می‌کند و در این موضوع به شما نکات طلایی را میگوید که در هیچ وبینار دیگری آن ها را آموزش ندیده اید.

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.