وبینار از تبلیغات تا فروش برای شب یلدا

۲۷ مهر ۱۴۰۰ - 128 دقیقه

مناسبت‌های خاص ، مخصوصا شب یلدا فرصت بسیار مناسبی برای کسب و کارها است که فروش خود را چند برابر کنند. دیجی‌کالا به عنوان رهبر فروشگاه‌های آنلاین چندسالی هست که برای شب یلدا پروموشن‌ جذابی را ایجاد می‌کند. این برنامه دیجی‌کالا باعث شده است که کاربران در این روز منتظر تخفیف‌های ویژه از سمت فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین باشند. پس اگر جمعه سیاه(black friday) را به هر دلیلی از دست داده‌اید ، میتوانید از این فرصت ویژه برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید. ما در این وبینار قصد داریم به صورت مختصر و مفید قدم به قدم شروع یک تبلیغات مناسب برای شب یلدا در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی را توضیح دهیم و در آخر به شما یاد دهیم که چگونه با پشتیبانی آنلاین و آفلاین می‌توانید ورودی‌های سایت خود را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید.

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.