تحلیل کمپینهای تبلیغاتی با گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس به صورت پیش فرض ابزار قدرتمندی است اما زمانی میتوانیم از همهٔ قدرت آنالیتیکس استفاده کنیم که این ابزار را با توجه به نیاز و اهداف کسب و کارمان سفارشی سازی کنیم. بسیار از امکانات گوگل آنالیتیکیس مانند Event ها یا همان رویدادهای صفحه (کلیک بر روی یک لینک، اضافه کردن محصول به سبد خرید، ارسال فرم و …)، Goalها، اطلاعات فروشگاه و امکان Enhanced Ecommerce Tracking و ویژگیهای دیگر به صورت پیش فرض فعال نیستند. ما میتوانیم با اضافه کردن این امکانات و انجام تنظیمات مربوطه به دادههای بهتر و تمیزتر دست پیدا کنیم و از این داده به جهت بهبود کسب و کارمان و بهینه سازی کمپینهای تبلیغاتی استفاده کنیم.
حال در وبینار زیر با بررسی سرفصلهای زیر شما به شناخت خوبی از گوگل آنالیتیکس خواهید رسید و میتوانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:
– معرفی کلی گوگل آنالیتیکس
– معرفی پارامترهای مهم در آنالیز دیتا
– راههای بهینه کردن عوامل تاثیرگذار بر کمپین
– بررسی و تحلیل کمپینهای تبلیغاتی