تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی با گوگل آنالیتیکس

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

گوگل آنالیتیکس به صورت پیش فرض ابزار قدرتمندی است اما زمانی می‌توانیم از همهٔ قدرت آنالیتیکس استفاده کنیم که این ابزار را با توجه به نیاز و اهداف کسب و کارمان سفارشی سازی کنیم. بسیار از امکانات گوگل آنالیتیکیس مانند Event‌ ها یا همان رویدادهای صفحه (کلیک بر روی یک لینک، اضافه کردن محصول به سبد خرید، ارسال فرم و …)، Goal‌ها، اطلاعات فروشگاه و امکان Enhanced Ecommerce Tracking و ویژگی‌های دیگر به صورت پیش فرض فعال نیستند. ما می‌توانیم با اضافه کردن این امکانات و انجام تنظیمات مربوطه به داده‌های بهتر و تمیزتر دست پیدا کنیم و از این داده به جهت بهبود کسب و کارمان و بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنیم.

 

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از گوگل آنالیتیکس خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

– معرفی کلی گوگل آنالیتیکس

– معرفی پارامترهای مهم در آنالیز دیتا

– راه‌های بهینه کردن عوامل تاثیرگذار بر کمپین

– بررسی و تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه