کانتنت مارکتینگ در دوران AI

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ -

در این وبینار با مفاهیم پایه کانتنت مارکتینگ و جایگاه آن در استراتژی برند آشنا خواهید شد. همچنین ۳ عامل مهم در پی‌ریزی استراتژی برند که شامل اهداف برند، منابع و مخاطب هدف می‌شود را با استفاده از چند مدل معروف و پرکاربرد عملی برای تعیین و انتخاب گروه‌های هدف بررسی خواهیم کرد.
در ادامه، نحوه تدوین استراتژی محتوایی در کانتنت مارکتینگ، عوامل موثر در بالا بردن ضریب نفوذ محتوا، کیفیت تولید محتوا در راستای اهداف برند و ابزارهای مهم در ارزیابی و گرفتن بازخورد از محتوای منتشر شده را بررسی خواهیم کرد.
در آخر کارکردهای ابزارهای قدرت گرفته از هوش مصنوعی را در تمامی مراحل کانتنت مارکتینگ خواهیم شناخت.

سرفصل‌های وبینار کانتنت مارکتینگ در دوران AI:

  1. بازاریابی محتوایی چیست؟
  2. آیا بازاریابی محتوایی به درد کسب و کار من می‌خورد؟
  3. تعیین و انتخاب مخاطب هدف (Target Audience) با استفاده از مدل‌های پرکاربرد
  4. طراحی استراتژی محتوایی
  5. خلق محتوای تاثیرگذار
  6. ارزیابی استراتژی بازاریابی محتوایی
  7. دستیاری به نام AI یا چراغ جادو؟

همچنین می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.