مدیریت ارتباط با مشتریان

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM – Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می‌کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمان‌های مختلف را بیان می‌کند.

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از مدیریت ارتباط با مشتریان خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

سرفصل‌ها:
– پرسونا شناسی
– انواع راه‌های ارتباطی
– طراحی فرآیند
– مدیریت ارتباط با مشتری
-کنترل کیفیت
– سیستم‌های نظرسنجی

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.