اندازه‌گيرى موفقيت یک كمپين ديجيتال با استفاده از ابزارهای دیجیتال

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ -

تحقیقات نشان داده است که ایمیل، شبکه های اجتماعی و وبسایت سه کانال اصلی ارتباط بیشتر با مشتریان است. چه از موبایل استفاده کنند چه از کامپیوتر، اکثر مشتریان شما از این سه کانال برای یادگیری و مقایسه محصولات و سرویس های شما با دیگران استفاده می کنند. این کانال ها گزینه هایی عالی برای درگیری بیشتر با مخاطب پیش و پس از خرید هستند.

اگر به درستی از آن ها استفاده شود، هر سه کانال در کنار یک دیگر می توانند تجربه مثبت و روانی را برای مخاطبین ایجاد کنند. در نهایت پس از تلاش های سخت برای طراحی و ساخت کمپین های مختلف شما به عنوان بازاریاب باید شاخص های دیجیتال مارکتینگ و بازگشت سرمایه (ROI) این کمپین ها را اندازه گیری کنید. اما اندازه گیری بازگشت سرمایه کمپین های دیجیتالی در صورتی که ندانید به دنبال چه چیزی هستید کمی سخت خواهد بود. با وجود اعداد زیادی که وجود دارد، از کجا باید بدانید که کدام یک برای شما مناسب است؟

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از روش‌های اندازه‌گیری یک کمپین دیجیتال خواهید رسید و می‌توانید برای افزایش درآمد کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

– معرفى يك كيس كمپين واقعى
-اهداف كمپين/ رسانه هاى كمپين/ چالشهاى اصلى كمپين/ شاخصهاى كليدى موفقيت كمپين/ نتايج كمپين
اندازه گيرى:
– راه اندازه ايونت ها با گوگل تگ منيجر
– ست كردن گل ها با گوگل آناليتيكس
– ساخت داشبورد با ديتا استوديو

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.