کاربرد E_CRM در دیجیتال مارکتینگ

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ -

مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (E-CRM) راهی برای شناسایی، جذب و حفظ مشتریان است و مشتریان بزرگترین دارایی کسب و کارها هستند.

در این وبینار آقای محمدحسین خمجانی (مدیر دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با مشتریان انتشارات بین المللی گاج) به شما آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای آنلاین با مشتریانتان ارتباطی طولانی‌تر و پایداری ایجاد کنید.

بخشی از سرفصل‌ها:
– ایمیل مارکتینگ
– اس‌ام‌اس مارکتینگ
– پوش نوتفیکشن

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه