کاربرد E_CRM در دیجیتال مارکتینگ

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ -

مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (E-CRM) راهی برای شناسایی، جذب و حفظ مشتریان است و مشتریان بزرگترین دارایی کسب و کارها هستند.

در این وبینار آقای محمدحسین خمجانی (مدیر دیجیتال مارکتینگ و ارتباط با مشتریان انتشارات بین المللی گاج) به شما آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از ابزارهای آنلاین با مشتریانتان ارتباطی طولانی‌تر و پایداری ایجاد کنید.

بخشی از سرفصل‌ها:
– ایمیل مارکتینگ
– اس‌ام‌اس مارکتینگ
– پوش نوتفیکشن

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.