چطور از تبلیغات کلیکی بهترین نتیجه را بگیریم؟

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ -

استراتژی‌ها و روش‌های بهبود کمپین‌های تبلیغات کلیکی

به‌طور متوسط میزان درآمدی که توسعه‌دهنده از هر هزار نمایش کامل ویدئوی تبلیغاتی کسب می‌کند را درآمد موثر هزاره (eCPM) می‌گویند. این شاخص به نوعی کیفیت پیاده‌سازی تبلیغات در یک اپلیکیشن و بهینه بودن نمایش یک تبلیغ در یک اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر پیاده‌سازی تبلیغات در اپلیکیشن به گونه‌ای باشد که اکثریت کاربران از تبلیغات استقبال کنند و به عبارت دیگر، اهداف کمپین‌های تبلیغاتی اعم از کلیک کاربر بر لینک نهایی، نصب اپلیکیشن، استفاده از کد تخفیف و … در یک اپلیکیشن بیشتر محقق شود،  قیمت نمایش تبلیغات در آن اپلیکیشن بیشتر وکسب درآمد موثر هزاره آن نیز بیشتر خواهد بود .

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از تبلیغات در اپلیکیشن خود خواهید رسید و می‌توانید برای افزایش درآمد کسب و کار خود از آن استفاده کنید.

– طراحی جایگاه های تبلیغاتی AD Design
– بهینه کردن جایگاه های تبلیغاتی
– اصطلاحات و متریک های مهم

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.