چگونه ارتباط با مشتریان را به مهم‌ترین ابزار فروش تبدیل کنیم؟

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ -

استراتژی‌ها و روش‌های بهبود فروش به وسیله ارتباط موثر با مشتریان

بنا به گزارش های اوراکل، شرکت‌هایی که قصد رهبری بازار کسب و کار خود را دارند، باید به سرعت پاسخگوی خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریانشان باشند. تجربه مشتری در حال حاضر اصلی‌ترین مزیت رقابتی است. با یک استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان برنامه‌ریزی شده، شرکت شما می‌تواند بهترین تجربه‌های مشتری را ایجاد کند که وفاداری مشتری را افزایش دهد، مشتریان جدیدی را جذب کند و شرکت شما را در فضای رقابتی پیش ببرد.

ارتباط با مشتری پایه و اساس موفقیت هر نوع کسب و کاری است. چگونگی مدیریت این رابطه برای ایجاد تجربه مشتری حرفه ای نحوه راه‌اندازی در هر مرحله از ارتباط با مشتری به شدت بستگی به وضعیت مدیریت ارتباط با مشتریان شما دارد. کسب و کارها باید به دانشی عمیق از مشتریان خود دسترسی داشته باشند و در طول راه از آن دانش استفاده نمایند.

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از مدیریت ارتباط با مشتریان خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید.
– حلقه تداوم در سازمان ها و نقش ارتباطات در خلق ارزش
– بررسی ارتباطات از نگاه بازاریابی فرانوگرا
– فروش از دریچه ارتباط با مشتریان
– فرهنگ سازمان های فروشنده
– استراتژی سازمان های فروشنده
– نقش تکنولوژی در فروش مبتنی بر ارتباطات
– آینده فروش در سازمان های فروشنده و سازمان سنتی
+ پرسش و پاسخ

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.