بررسی کاربرد پوش نوتیفیکیشن در مارکتینگ اتومیشن
بازاریابی بازگشتی (ریتنشن مارکتینگ) شکلی از بازاریابی است که روز به روز در دنیای دیجیتال به خصوص تجارت الکترونیک رواج بیشتری مییابد. تمرکز این نوع بازاریابی، ایجاد مشتریان وفادار است. بازاریابی بازگشتی نه تنها بر جذب مشتریان جدید، بلکه بر سودآوری از طریق کاربران قدیمی نیز تمرکز دارد. از ابزارهای بازاریابی بازگشتی میتوان CRM، گیمیفیکیشن، ابزارهای اتوماسیون و CS نام برد.
مارکتینگ اتومیشن چیست؟
اتوماسیون بازاریابی از نرم افزاری برای خودکارسازی فعالیتهای یکنواخت بازاریابی استفاده میکند. دپارتمانهای بازاریابی میتوانند کارهای روتین مانند بازاریابی ایمیلی، پستهای رسانههای اجتماعی و حتی کمپینهای تبلیغاتی را نه فقط به خاطر کارایی، بلکه همچنین برای ارائه تجربه شخصیتر برای مشتریان خود، خودکارسازی کنند. فناوری پشت اتوماسیون بازاریابی، انجام این وظایف را سریعتر و آسانتر میکند.
از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن میتوان موارد زیر را نام برد:
اتوماسیون ایمیل
اتوماسیون sms
پوش نوتیفیکیشن
پوش نوتیفیکیشن چیست؟
پوش نوتیفیکیشنها پیامهای پاپآپ قابل کلیکی هستند که در مرورگرهای کاربران، صرف نظر از دستگاه یا مرورگری که استفاده میکنند، ظاهر میشوند. این نوع پیام به عنوان یک کانال ارتباطی سریع عمل میکند که شرکتها را قادر میسازد پیامها، پیشنهادات یا سایر اطلاعات را به مشتریان خود منتقل کنند. تا زمانی که کاربران آنلاین هستند یا مرورگرهایشان در دستگاههایشان کار میکند، همچنان این پیامها را دریافت میکنند.
در این وبینار قصد داریم در مورد کاربرد پوش در مارکتینگ اتومیشن صحبت کنیم.
سرفصلهای این وبینار:
1- بازاریابی بازگشتی چیست؟
2- اتوماسیون بازاریابی چیست؟
3- ابزارهای مارکتینگ اتومیشن کدامند؟
4- سگمنت بندی مخاطبان چیست و چه کاربردی دارد؟
5- پوش نوتیفیکیشن چیست؟
6- کاربرد پوش نوتیفیکیشن در فرایند اتوماسیون بازاریابی (مارکتنیگ اتومیشن)
7- معرفی چند نمونه از پلتفرمهای مارکتینگ اتومیشن
8- مثالهایی از کاربرد پوش نوتیفیکیشن در فرایند مارکتینگ اتومیشن
همچنین میتوانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.