چگونه با تبلیغات جستجوی کافه بازار کاربر خود را افزایش دهیم؟

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ -

کافه بازار ، یک اپ استور ایرانی و محلی برای انتشار اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط توسعه‌دهندگان ایرانی و همچنین، دانلود برنامه‌های اندرویدی ایرانی و خارجی توسط کاربران ایرانی است. تقریباً غیرممکن است که کاربران اندروید با نام «بازار» آشنا نباشند و از آن برای دانلود برنامه‌های مورد نظرشان استفاده نکرده باشند.

در این وبینار، بخش‌های مختلف داشبورد تبلیغات در جستجوی بازار را به صورت خلاصه توضیح دادیم تا توسعه‌دهندگان عزیز بتوانند با بخش‌های مختلف آن آشنا شوند. همچنین درباره شاخص‌های کلیدی (KPI) های مهم در تبلیغات سرچ ادز صحبت می‌کنیم تا توسعه دهندگان عزیز بتوانند موفقیت کمپین‌های خود را به راحتی اندازه گیری کنند.

 

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از تبلیغات جستجوی کافه بازار خواهید رسید و می‌توانید افزایش کاربر اپلیکیشن خود از آن استفاده کنید.

– تبلیغات در جستجو یا سرچ ادز (Search Ads) چیست؟
– چرا سرچ ادز (Search Ads) مهم است؟
– مزایای سرچ ادز (Search ads) برای توسعه‌دهندگان
– عوامل تاثیر گذار بر کمپین های سرچ ادز
– مزایده قیمت اول و قیمت دوم (Frist price & Second price)
– بهینه سازی کمپین های سرچ ادز
– دیسکاوری ادز چیست؟
– نحوه ساخت کمپین های دیسکاوری ادز

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.