آشنایی با فرآیند مدیریت شبکه‌های اجتماعی

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ -

بازاریابی دیجیتال شامل قطعات بسیار کوچک است که با هم کار می‌کنند و در حال حرکت هستند تا به فروش منجر شود. مدیریت شبکه‌ های اجتماعی نیز یکی از این قطعات است که از آن برای آگاهی بخشی به مخاطبان و در نهایت افزایش فروش در کسب‌و‌کار استفاده می‌شود.

شما احتمالاً با شبکه ‌های اجتماعی مختلفی آشنایی دارید اما آیا با نحوه استفاده از این شبکه‌ها برای رشد کسب‌و‌کار کوچک خود آشنا هستید؟ شناسایی شبکه‌های اجتماعی متناسب با کسب‌وکار و هم‌سو کردن محتوای آن‌ها با کسب‌و‌‌کارتان به آگاهی از برند شما کمک زیادی می‌کند. در این مقاله سعی داریم به تمام سؤالات شما درباره مدیریت رسانه‌های اجتماعی پاسخ دهیم تا بتوانید نتایج بهتری را از عملکرد خود در بسترهای مختلف آن بدست آورید.

حال در وبینار زیر با بررسی سرفصل‌های زیر شما به شناخت خوبی از شبکه‎‌های اجتماعی خواهید رسید و می‌توانید در کسب و کار خود از آن استفاده کنید:

۱) اصول تولید محتوای مناسب

۲) بررسی مفهوم Social Listening (گوش دادن در شبکه‌های اجتماعی)

۳) بررسی مبحث Social Selling (فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی)

۴) معرفی ابزارهای کاربردی برای آنالیز رفتار کاربران

۵) اصول طراحی مسابقه

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.