برنامه‌ریزی جامع و پایدار تبلیغات دیجیتال در سال ۱۴۰۲

۳۰ فروردین ۱۴۰۲ -

چگونه با انجام تبلیغات پایدار در شرایط ناپایدار، درآمد کسب و کار آنلاین خود را افزایش دهیم؟

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، تبلیغات آنلاین خود را به طور ناکارآمد و با هزینه‌های اشتباه اجرا می‌کنند. عدم وجود برنامه‌ ریزی صحیح، عدم اطلاع از نحوه صحیح طراحی و اجرای کمپین، عدم اطلاع از میزان اثربخشی هر نوع تبلیغ و در مجموع، نداشتن نقشه راه اجرایی، از جمله دلایل اصلی این شکست می‌باشند. این در حالی است که شرایط غیر قابل پیش بینی در بازار نیز سبب می‌شود این اتفاق بیش از پیش شدت یابد. در این وبینار می‌خواهیم ببینیم چطور می‌توانیم برای تمامی ماه‌های سال، بسته به نوع کسب و کاری که داریم به صورت پایدار، برنامه ریزی تبلیغات دیجیتال داشته و به نتایج قابل پیش بینی در شرایط غیر قابل پیش بینی برسیم.

سرفصل‌های وبینار برنامه ریزی تبلیغات دیجیتال:

1 – انواع روش‌های تبلیغات دیجیتال چیست؟
2- تبلیغات پایدار در شرایط غیر قابل پیش بینی به چه معنایی است؟
3- کدام روش تبلیغاتی برای کسب‌وکار ما موثرتر است؟
4- روند تبلیغات در فضای آنلاین در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف چگونه است؟
5- هر صنف و صنعتی چگونه برای افزایش فروش خدمات و محصولات خود تبلیغات می‌کند؟
6- کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال چگونه طراحی می‌شوند؟
7- چه زمانی تبلیغ کنیم؟ آیا تبلیغات مستمر نیز مفید است؟
8- چه میزان بودجه برای تبلیغات آنلاین کنار بگذاریم؟
9- از چه خطرات و اشتباهات رایجی دوری کنیم؟

همچنین می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید.

Sending
User Review
0 (0 votes)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.