وبینار تاکتیکی عالی برای جذب مخاطب است. علاوه بر این، وبینار در جلب رضایت و حفظ مشتری نیز موثر است. ۷۵٪ از خریداران B2B در سال گذشه از وبینار استفاده کردهاند و دانستن این موضوع، انگیزه خوبی برای گنجاندن وبینار در استراتژی بازاریابی به شما میدهد.
اما استفاده شرکتهای B2B از وبینارها به چه صورت است؟ آیا آنها عمده تمرکزشان را در این مسیر بر تولید لید (سرنخ) میگذارند؟ یا آنکه پتانسیل وبینار را در طول سفر خریداران و پس از فروش میدانند؟
پاسخ به این سوالات در طول خواندن این پست در ذهن شکل میگیرد. «وبینارها در طول سفر مشتری تاثیر خود را میگذارند. وبینارها روشی پویا و موثر برای انتقال نظارهگران به قیف خرید از مرحله آگاهی تا معامله و فراتر از آن هستند.»
با مطالعه اینفوگرافیک زیر درخواهید یافت که وبینارها چگونه راهی برای اتصال و تعامل با مشتریان در طول سفر مشتری فراهم میکنند.
http://www.otc-certified-store.com/analgesics-medicine-europe.html https://www.zp-pdl.com https://www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php http://www.otc-certified-store.com/arthritis-medicine-usa.html http://www.otc-certified-store.com/skin-care-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php www.zp-pdl.com быстрый займ на карту сбербанкав кармане займ личный кабинетзайм с текущими просрочками займ под залог недвижимости новосибирскмоментальный займ на карту без проверок круглосуточносрочный займ на киви кошелек