شما بهطور روزانه چقدر از محتوای دیجیتال استفاده میکنید؟ چقدر به این محتوا اعتماد و برای تصمیمگیری در مورد استفاده از محصول/خدمات یک برند به آن اتکا دارید؟ یک تحقیق از طرف توئیتر اعلام کرده است که 56% از مردم آنلاین، فقط به توصیههای دوستان و خانوادههای خود برای خرید یک محصول اعتماد دارند ولی 49% از شرکتکنندگان، به محتوای منتشرشده از طرف اینفوئنسر ها هم اطمینان دارند. اگر بتوانید با حدود نیمی از مخاطبان خود، از کانالی که به آن اعتماد دارند صحبت کنید، برند شما پلهی اول جلب اعتماد مشتری را با موفقیت بیسابقهای طی کرده است. در این مطلب به 7 راهکار برای استفاده از اینفلوئنسر مارکیتنگ میپردازیم تا فرصت استفاده از این مدل بازاریابی موثر را برای برند خود مهیا کنید.
منظور از اینفلوئنسر کسی است که طی مدتی طولانی و با انتشار محتوای مفید شخصیت آنلاین قابل قبولی را برای خود ساخته و پتانسیل تاثیرگذاری بر نظرات و رفتار مخاطبان را دارد. محتوای منتشرشده از سوی او یک محوریت مشخص (سبک زندگی، آشپزی، مد، سفر، پزشکی و …) دارد و نظراتش در آن حوزه برای دنبالکنندگان قابل احترام و اطمینان است.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
به فرآیند جلب اعتماد مخاطبان یک اینفلوئنسر و تبدیل ایشان به مشتری از طریق نظرات او، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با افراد تاثیرگذار میگویند. در واقع در این فرآیند آن پیام برند شما از طریق یک منبع مورد اعتماد و مورد علاقه به مخاطبان ارائه میشود. این مدل بازاریابی مدت زیادی نیست که در بین بازاریابان مطرح شده اما در همین مدت کم، نتایج شگرف آن سبب شده است که به یک بخش مهم در مجموعه فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ تبدیل شود و در حال حاضر، بسیاری از برندهای ایرانی بخشی از بودجهی بازاریابی شبکههای اجتماعی خود را به این مدل اختصاص دادهاند.
اگر قصد تبلیغ کسبوکار خود در اینستاگرام را دارید، پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ تگرو به شما کمک میکند از طریق افراد تاثیرگذار، تبلیغات موثرتری داشته باشید.
مهمترین نکته در انجام این مدل بازاریابی، مثل همهی فعالیتهای دیگر بازاریابی، شناخت مخاطب و ارتباط از کانال صحیح با وی است. در واقع فاز بازاریابی تاثیرگذار یافتن کسی است که بتواند سفیر خوبی برای برند شما باشد و مخاطبان او، مشتریان بالقوهی شما باشند. به همین دلیل مهم است که بیشتر با انواع اینفلوئنسرها آشنا شوید:
اینفلوئنسرها را میتوان از چند دیدگاه مختلف دستهبندی کرد. از دیدگاه هویتی میتوان به 3 دسته اشاره کرد:
کسانی که شهرت اولیهای نداشتهاند و با انتشار محتوای مفید در طی زمان، مخاطبان زیادی به دست آوردهاند. مثل مطهره حیدری، معلم زبان فرانسه که با انتشار محتوا از زندگی روزمره خود توجه مخاطبان زیادی را جلب کرده است.
اگرچه مرز بین دسته اول و این دسته هر روز کمرنگتر میشود، منظور از این دسته کسانی است که از طریق کانالهای غیردیجیتال مثل تلویزیون، سینما، ورزش حرفهای و سیاست و … مشهور شدهاند. بهنوش بختیاری که در اینستاگرام حدود 6 میلیون دنبالکننده دارد مثالی از این دسته محسوب میشود.
در هر حوزهای، مدیران ارشد و رهبران فکری و افراد تاثیرگذاری وجود دارند که مخاطبان به علت تخصص ایشان و موفقیتهای حرفهای، او را دنبال میکنند. جادی، یکی از متخصصان حوزه IT است که در توئیتر حدود 27 هزار دنبالکننده دارد.
البته مرز بین دو دسته اول روز به روز در حال کمرنگ شدن است. برای مثال، صدف کریمیان که در کودکی در تیزر تبلیغاتی داروگر ایفای نقش کرده بود، با فعالیت در شبکههای اجتماعی و به عنوان یکی از تولیدکنندگان محتوا، امروز دنبالکنندگان زیادی دارد.
الف) براساس موضوع و حوزهی تاثیرگذاری: بازی، سبک زندگی، مد، آشپزی، پزشکی، آرایش، عکاسی حرفهای و …
ب) براساس کانال انتشار: اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، آپارات، یوتیوب، بلاگ، لینکدین و …
پ) براساس دموگرافی مخاطبان: توزیع جنسیت مخاطبان، توزیع سنی مخاطبان، موقعیت جغرافیایی مخاطبان و …
ت) براساس حجم مخاطبان: اکثریت بازاریابان این دستهبندی را سهگانه در نظر میگیرند: کسانی که بالای 1 میلیون دنبالکننده دارند، کسانی که بین 20 هزار تا 1 میلیون دنبالکننده دارند و کسانی که زیر 20هزار دنبالکننده دارند.
حال که اینفلوئنسر موردنظر خود را انتخاب کردهاید به سراغ گام دوم میرویم و به 6 راه مرسوم برای این مدل بازاریابی میپردازیم.
یکی از آسانترین راهها برای متقاعد کردن مخاطبان به استفاده از خدمات/محصولات شما، نشان دادن آن در دست اینفلوئنسر هایی است که دنبالشان میکنند. کسانی که مخطبانشان ممکن است مشتریان شما باشند را پیدا کنید و خدمات/محصولات خود را به صورت رایگان به آنها هدیه بدهید و بهانهای به آنها بدهید تا احساس خوبی که از برند شما دریافت کردهاند را با دیگران به اشتراک بگذارند.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
نکتهی قابل توجه این است که محصولات/خدمات شما باید به حدی به مطالب دیگر اینفلوئنسر انتخابی شما مرتبط باشد که تا حد ممکن کاربران احساس مواجهه با یک تبلیغ را نداشته باشند. برای مثال، اگر یک اینفلوئنسر که به علت مسافرتهای پرماجرایش مورد توجه عموم است، با یک بلیط رایگان از برند شرکت مسافرتی شما، داستان یکی از سفرهایش را برای مخاطبان بگوید، بازاریابی شما موثرتر خواهد بود تا اینکه این بلیط رایگان را به کسی پیشنهاد دهید که مخاطبان او به علت آشپزیهای جالبش او را دنبال میکنند.
یک نمونه موفق از ارسال محصولات به اینفلوئنسر ها، محصولات چوبی HANEEF بود که در یک بازهی زمانی مشخص به دست تعداد زیادی از اینفلوئنسر های ایرانی که در حوزهی سبک زندگی فعال هستند رسید و هرکدام از آنها با دستخط خودشان عکسی به صفحهی اینستاگرام اضافه کردند؛ عکسهایی که هم به لحاظ زیبایی بصری مخاطب آنها را دوست داشت و هم موثرترین تبلیغ برای فروش محصولات چوبی تازه به بازار عرضه شده به حساب میآمدند.
در نظر داشته باشید که لزوما ارسال هدیه و خدمات رایگان سبب معرفی برند شما نخواهد شد. بسیاری از اینفلوئنسر ها هدایای شما را قبول میکنند اما برای انتشار برند شما فقط در ازای پرداخت مبلغ مشخصی حاضر به همکاری هستند. این مبالغ برای اینفلوئنسر هایی که تعداد مخاطبان خیلی زیادی دارند ممکن است با بودجه محدود بازاریابی برند شما هماهنگ نباشد، اگر اینطور بود میتوانید در گام اول که انتخاب اینفلوئنسر است حجم مخاطبان کمتری را مورد هدف قرار دهید. بنابراین بهتر است قبل از هدیه خدمات/محصولات با اینفلوئنسر ها ارتباط برقرار کنید و از روند کاری آنها مطمئن شوید تا اگر قرار است مبلغی بپردازید، حساب و کتاب را انجام داده باشید و بدانید نرخ بازگشت سرمایهی این بخش از استراتژی بازاریابی شما چقدر است.
در این راهکار شما از یک اینفلوئنسر میخواهید که به ازای دریافت مبلغ مشخصی، به زبان خودش محصولات/خدمات شما را به مخاطبان خود معرفی کند و کانال انتشار آن هم رسانهی خود او باشد. برای مثال اپلیکیشن دانرو اینفلوئنسر هایی را انتخاب کرد تا با ضبط یک ویدئو از خودشان در شهر و انتشار در صفحهی اینستاگرام، فعالیتهای بازاریابی دیجیتال خود را دنبال کند. یکی از این ویدئوها را تماشا کنید:
اگر میخواهید تلاشهایی که برای ارسال هدیه به اینفلوئنسر کردهاید و احیانا مبلغی که به او پرداختهاید راحتتر به افزایش نرخ بازگشت سرمایه بینجامد، بهترین راه این است که به طور اختصاصی برای مخاطبان او یک طرح انگیزشی قرار دهید. راه حلی که بسیاری از برندهای دیجیتال انتخاب میکنند، امکان استفاده از محصولات/خدمات آنها با استفاده از کد تخفیف اختصاصی یک اینفلوئنسر است. اگر قصد استفاده از این راهکار را دارید، میتوانید به انگیزههایی خلاقتر هم فکر کنید. معمولا اینفلوئنسر ها شناخت خوبی از مخاطبان خود دارند –حداقل شناختی بیشتر از صاحب برندی که مهمان صفحهی آنهاست- و به همین دلیل بهتر است از نظرات آنها هم برای طراحی یک مدل موفق کمک بگیرید.
نکتهی مهم این است که طرح انگیزشی شما یک ارزش واقعی به مخاطب معرفی کند تا انگیزه او برای استفاده از محصولات/خدمات را ایجاد کند و نکتهی مهمتر این است که هرگز طرحی را مطرح نکنید که برند شما توانایی برآورده کردن آن را ندارد. زودفود و مامانپز به مخاطبان اینفلوئنسر ها کد تخفیف 20%ای هدیه میدهند:
اگر بخواهید بین استراتژی بازاریابی شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ خود، راه حل میانهای بیابید و این دو فعالیت بازاریابی را با هم ادغام کنید، و اگر برای شما مهم است که مردم در مورد برندتان صحبت کنند و با آن در شبکههای اجتماعی درگیر شوند، راهکار چهارم برای شما مناسب خواهد بود. در این راهکار، میتوانید مسابقهای طراحی کنید تا مردم در شبکههای اجتماعی عکس، ویدئو، متن، هشتگ و … مربوط به برند شما را استفاده کنند و بعد داوری مسابقه را به اینفلوئنسر بسپارید. محبوبیت آنها در کنار تعیین جوایزی که برای مخاطبان دستهبندیشده –براساس اینفلوئنسر انتخابی شما و برندتان- جذاب باشد، میتواند به کمک برند شما بیاید. در بسیاری از این مسابقات، خود اینفلوئنسر هم برای جذابیت جایزهها وارد جریان مسابقه میشوند، این اتفاق حتی میتواند به دعوت برند شما انجام شود تا هیجان شرکت در مسابقه برای مخاطبان بیشتر شود.
دیجیکالا برای معرفی و تبلیغ خدمات جدیدش در حوزهی کتاب، مسابقهی هایکوکتاب را برگزار کرده است. در این ویدئو، با این مسابقه که به داوری مهدی پاکدل، بزرگمهر حسینپور و مهراب قاسمخانی انجام میگیرد و باعث استقبال از این طرح شده است را تماشا کنید:
کسبوکارهایی مثل رستورانها، کافهها و … و بسیاری از برندها، از حضور اینفلوئنسر ها در یک رویداد، مسابقه و یا یک دورهمی کوچک بهرهمند میشوند. افتتاحیهی کافه زهیر و مسابقهی آشپزی واسابی از جمله نمونههای پر سر و صدای این راهکار هستند. در مسابقهی واسابی، تعدادی از اینفلوئنسر های اینستاگرامی برای پختن سوشی دعوت شدند، دو به دو مسابقه دادند و مردم برای رای دادن میتوانستند در این رستوران حاضر شوند. اگر کسبوکار شما از رویدادهای حضوری در استراتژی بازاریابی استفاده میکند، میتوانید با دعوت اینفلوئنسر و پوشش حواشی رویداد در کانالهای آنها به برندتان کمک کنید.
اگر یکی از اینفلوئنسر ها در زمینهی آموزش موضوعی فعال است که محصولات/خدمات شما میتوانند نقشی در آن داشته باشند میتوانید بخشی از استراتژی بازاریابی محتوایی خود را بر پایهی آموزشهای او بنا کنید. فرض کنید برند شما در زمینهی تولید مواد خوراکی فعالیت دارد و اینفلوئنسری در زمینهی آشپزی فعالیت میکند. میتوانید با صرف بودجهی بازاریابی، از او بخواهید در جریان آموزش غذاها، از محصولات خوراکی برند شما استفاده کنید. یکی از بهترین نمونههای این راهکار توسط برند روزانه انجام شد. این برند در جریان ویدئوهای یک دقیقهای آموزش غذا در اینستاگرام، به خوبی مخاطب را به استفاده از پنیرهای خود راغب کرده است. ویدئوی زیر، یکی از ویدئوهای تولید شده در صفحهی اینستاگرام اینفلوئنسر مذکور است:
مگا اینفلوئنسر به کسانی گفته میشود که شمار زیادی فالوئر یا همان دنبالکننده دارند. اگرچه یک قاعده ثابت و مشخص در مورد تعداد فالوئرهای این افراد وجود ندارد اما دیدگاه مشترکی هست که در این مورد میگوید مگا اینفلوئنسرها در پلتفرمی که در آن فعالیت میکنند، دستکم بالای یک میلیون فالوئر دارند.
بسیاری از مگا اینفلوئنسرها شهرت خود را در خارج از دنیای آنلاین به دست آوردهاند. مثلا ستارگان سینما، ورزش، موسیقی یا شوهای تلویزیونی. اما برخی از آنان نیز شهرت خود را از فعالیت آنلاین در شبکههای اجتماعی کسب کردهاند.
تنها برندهای بزرگ با اهداف اینفلوئنسر مارکتینگ به مگا اینفلوئنسرها مراجعه میکنند زیرا خدمات آنها هزینه بالایی دارد. مگا اینفلوئنسرها معمولا برای انجام معاملات خود نمایندگانی دارند.
ماکرو اینفلوئنسرها یک پله بعد از مگا اینفلوئنسرها قرار دارند و به عنوان بازاریابهای اینفلوئنسری، احتمالا بیشتر از آنها در دسترسند. ماکرو اینفلوئنسرها معمولا در حدود ۴۰ هزار تا ۱ میلیون نفر فالوئر دارند. این گروه متشکل از دو نوع از اشخاص هستند. یا افراد نسبتا مشهوری که هنوز به اندازه سلبریتیهای بزرگ شناخته نشدهاند و یا متخصصان موفقی از دنیای آنلاین هستند که میزان قابلتوجه و بیش از حد معمولی از فالوئر را جذب کردهاند. که این دسته دوم معمولا برای بازاریابی شرکتها گزینههای مناسبتر و اثرگذارتری هستند.
ماکرو اینفلوئنسرها عموما دارای خصوصیات خوبی در کار خود هستند و در بالا بردن آگاهی از برند موفقند. تعداد این افراد از مگا اینفلوئنسرها بیشتر است بنابراین برای برندها راحتتر است که از میان آنها کسی را که تمایل به کار داشته باشد پیدا کنند. برقراری ارتباط نیز با آنان نسبتا آسانتر است.
فقط باید در کار با این دسته از اینفلوئنسرها دقت کنید زیرا احتمال کلاهبرداری در این کار وجود دارد. برخی از این افراد با فالوئرهایی که خریدهاند، به این موقعیت دست پیدا کردهاند.
میکرو اینفلوئنسرها افرادی معمولی هستند که به فراخور دانش خود در یک زمینه به شهرتی نسبی دست یافتهاند. آنها معمولا به وسیله طرفداران زمینهای که خود در آن فعالیت میکنند، فالو میشوند و به این میزان از دنبالکننده دست پیدا میکنند. البته این فقط تعداد فالوئرها نیست که به میکرو اینفلوئنسرها اعتبار میدهد، بلکه شهرت آنها به میزان ارتباطات و تعامل آنها با دنبالکنندگانشان بستگی دارد.
اگرچه در این زمینه دیدگاهها متفاوت است اما شما میتوانید افرادی را که بین هزار تا ۴۰ هزار نفر فالوئر دارند را اینفلوئنسر در نظر بگیرید.
میکرو اینفلوئنسرها ممکن است تا پیش از آن که یک کسبوکار برای مشارکت با آنها تلاش کند، از وجود آن برند نیز خبر نداشته باشند. اگر اینطور باشد، آن کسبوکار باید ابتدا میکرو اینفلوئنسر را از ارزش خود آگاه کند. میکرو اینفلوئنسرها روابط خوبی با طرفدارانشان ایجاد میکنند و دوست ندارد به این روابط آسیبی برسد. بنابراین ممکن است این مسئله بین این اینفلوئنسرها و برندهایی که میخواهند با آنها کار کنند حساسیت ایجاد کند.
برخی از میکرو اینفلوئنسرها خوشحال میشوند اگر برندی را به طور رایگان تبلیغ کنند. برخی دیگر در ازای این کار، انتظار پرداخت پول دارند. صرف نظر از قیمت، بعید است که هیچ میکرو اینفلوئنسری بخواهد به خاطر یک برند «نامناسب» با مخاطبان خود درگیر شود یا آنان را از دست بدهد.
ماهیت اینفلوئنسری، تغییر است. میکرو اینفلوئنسرها به سوی شهرت بیشتر میروند. برخی از افراد گمنام با کمک دنیای آنلاین به اندازه افرادی که از گذشته مشهور بودهاند، شناخته شدهاند. این اتفاق خصوصا برای نسل Z که بیشتر از تماشای تلویزیون یا رفتن به سینما یا ورزشگاهها، با اینترنت سر و کار دارند، اتفاق میافتد.
میکرو اینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای بزرگ آینده هستند. اینترنت، موضوعات بزرگ موجود در رسانهها را به قسمتهای کوچکتر تقسیم کرده. از این رو به هر موضوعی که بپردازید، حتما گروهی در فیسبوک یا صفحهای که در پینترست به آن موضوع اختصاص داده شده را پیدا خواهید کرد. و در همین گروهها و صفحههای کوچک است که میکرو اینفلوئنسرها خود را به عنوان اینفلوئنسرهای واقعی تثبیت میکنند.
جدیدترین نوع اینفلوئنسرها که در حال به رسمیت شناخته شدن هستند، نانو اینفلوئنسر نامیده میشوند. این افراد تعداد کمی دنبالکننده دارند اما قصد دارند در یک زمینه خاص، ماهر و متخصص باشند. در بسیاری از موارد فالوئرهای نانو اینفلوئنسرها از هزار نفر کمتر است اما دنبالکنندگانشان مشتاق شنیدن نظرات یا همکاری با آنها هستند.
درحالیکه بسیاری از برندها ممکن است نانو اینفلوئنسرها را دستکم بگیرند، آنها میتوانند برای کسبوکارهایی که محصولات تخصصی تولید میکنند، بسیار تاثیرگذار باشند.
و با اینکه برای بسیاری شرکتها نانو اینفلوئنسرها فاقد تاثیرگذاری لازم برای معرفی برند آنها هستند، ارزاناند و تعداد فالوئرهاشان مدام در نوسان است، اما بسیاری از کسبوکارها برای رسیدن به مخاطبان گسترده باید از تعداد زیادی نانو اینفلوئنسر استفاده کنند.
در حال حاضر، اینستاگرام کانال اصلی اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی با افراد تاثیرگذار در ایران است و برندها هنوز به شبکههای اجتماعی دیگر راغب نشدهاند. اگر محصولی تخصصی دارید، از قدرت توئیتر غافل نشوید. اینفلوئنسر های ایرانی در توئیتر اکثرا از مدل سوم هستند: متخصصان و رهبران فکری حوزههای دیجیتال. میتوانید از قدرت نفوذ آنها بر نظر مردم برای محصولات/خدمات خود استفاده کنید. البته در اکثریت مواقع، این اینفلوئنسر ها به ازای کیفیت محصول و نقش مفید آن در حوزهی تخصصی خود اعلام نظر میکنند و پیشنهاد اختصاص مبلغ برای تبلیغ، حداقل هنوز در ایران، پیشنهاد مرسومی نیست.
اگر محصولات/خدمات شما مربوط به شهر یا منطقه خاصی هستند، حتما موقعیت جغرافیایی مخاطبان را در نظر داشته باشید. اگر اپلیکیشن درخواست خودروی آنلاین برای شهر خاصی منتشر کردهاید، اینفلوئنسر های ساکن تهران، سفیران خوبی برای این مرحله از بازاریابی شما نخواهند بود.
همانقدر که رضایت اینفلوئنسر ها در جریان فعالیتهای بازاریابی به کمک برند شما میآید، نارضایتی و اعلام نظرات منفی در مورد محصولات/خدمات شما میتواند برای برندتان دردسر ایجاد کند. مسئول شبکههای اجتماعی شما باید همواره اتفاقاتی از این دست را زیر نظر داشته باشد و در صورت انتشار مطالب منفی در مورد برندتان، به تیم بازاریابی اطلاع دهد تا فکری برای آن بکنید.
مثل همهی فعالیتهای دیگر بازاریابی از ارزش دادهها و آنالیز و بهبود کمپین خود بهرهمند شوید. هیچ فعالیتی در بازاریابی دیجیتال نباید بدون بررسی شاخصهای موفقیت و بهینهسازی در طی زمان انجام شود. این مدل بازاریابی هم از این قاعده مستثنا نیست. در شروع شاخصها را تعریف کنید و در هر مرحله از همکاری اینفلوئنسر ها آمار و ارقام را به دقت دنبال کنید و تغییرات لازم برای نتیجه بهتر را انجام دهید. درآخر پلتفرم اینفلوئنسرمارکتینگ تگرو را در سایت تگرو به آدرس Tagrow.net مشاهده کنید
منابع
blog.hubspot.com
neoreach.com
twitter.com
instagram.com
سوالهای رایج
منظور از اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
در یک سطح بنیادی، اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی از بازاریابی رسانههای اجتماعی است که از تبلیغات و اشارههای محصول از سوی اینفلوئنسرها استفاده میکند.
نمونهای از اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟
بسیاری از برندها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده میکنند. برندهای بزرگی مانند موتورولا، آدیداس، پپسی و دانکین دوناتز همگی از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده میکنند. آدیداس سالهاست که از اینفلوئنسر مارکتینگ برای تبلیغ محصولات خود استفاده میکند. آنها از اینفلوئنسر مارکتینگ برای هدف قرار دادن مخاطبان جوانتر از طریق اینستاگرام استفاده میکنند.
استراتژی اینفلوئنسر چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ یک استراتژی شبکه اجتماعی است که در آن یک اینفلوئنسر برای تبلیغ و تائید محصول یک برند، مبلغی را دریافت میکند. اینستاگرام در حال حاضر محبوبترین کانال اینفلوئنسر مارکتینگ است که 67 درصد از برندها از آن استفاده میکنند.
https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php zp-pdl.com https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php https://zp-pdl.com https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php http://www.otc-certified-store.com/beauty-products-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php частный займ спб срочнозайм круглосуточно онлайнчастный займ под залог недвижимости быстрый займ на электронный кошелекзайм денег в волгоградезайм 8000 на карту
17 ديدگاه نظر دهيد
خیلی ممنون ، مطلب بسیار مفیدی بود .
جسارتاً شما جایی مشغول هستید؟
خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده؛ بله در کالج تپسل مشغولم.
تشکر
سلام با عرض خسته نباشید برای جمع اوری این مطالب مفید پس از خواندن این مطلب شما که به طور زیبایی دسته بندی و کامل بود بسیار راضی و ممنونم ولی این توضیحات و راهکار ها برای شرکت هایی است که ستون هایشان را بنا نهاده و در بازار استوار شده اند مثل دانرو و پنیر روزانه ولی اکثرا افرادی هستند که چنین سرمایه هایی ندارند که مثلا بازیگران را در صدا و سیما به بیان محصولاتشان مثل دیجی کالا هزینه کنند لطفا مطالبتان و راهکارهایتان را به سمت این شرکت های نوپا جهت بدهید چون مخاطبان شما بیشتر جزو این دسته اند باز هم ممنون از مطالب خوب و مفیدتان با ارزوی موفقیت برای شما و همکارانتان
سلام.
خوشحالیم که این مقاله را مطالعه کردید.
تمام محتواهای منتشر شده در کالج تپسل با هدف آموزش دیجیتال مارکتینگ است و در بسیاری از پستها نیز صاحبان کسبوکارهای نوپا مورد هدف قرار دارند تا بتوانند با کمترین هزینه به بیشترین میزان تاثیرگذاری دست یابند.
در این مقاله نیز به معرفی بازاریابی تاثیرگذار پرداخته شده است چرا که بسیاری از افراد به محتوای منتشرشده از طرف Influencer ها اطمینان دارند و اگر شما بتوانید با حدود نیمی از مخاطبان خود، از کانالی که به آن اعتماد دارند صحبت کنید، برند شما پلهی اول جلب اعتماد مشتری را با موفقیت بیسابقهای طی خواهد کرد ولی این تنها راه بازاریابی نیست و شما از طریق روشهای دیگر بازاریابی مانند بازاریابی محتوایی، بازاریابی در رسانههای اجتماعی مختلف و … میتوانید توجه مخاطبانتان را به برند خود جلب کنید که به این موارد نیز در کالج تپسل پرداخته شده است.
مثل بقیه مطالب تپسل عالی و مفید بود …. اولین کامنت منه بعد خوندن ده ها مقاله …
خوشحالیم که کالج تپسل توانسته برای شما مفید باشه
ممنون خیلی عالی بود خوشحال میشم تو زمینه های مختلف اگه بشه با تپسل همکاری کنیم مخصوصا تولید محتوا
خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.
شما برای همکاری با تپسل میتوانید رزومه خود را به jobs@tapsell.ir بفرستید.
با سلام
مقاله بسیار مفیدی بود. میخواستم ازتون بپرسم ابزار خاصی برای شناسایی اینفلونسر کسب و کارمون هست. غیر از هشتگ چجوری مخاطب موثر رو پیدا کنیم.
ممنونم ازتون
سلام بر شما
وقت بخیر
در هر صنعتی با بررسی پیج های معروف و افراد متخصص آن حوزه می توانید، اینفلوئنسرها را پیدا کنید و با آنها ارتباط بگیرید. برای بررسی پیج های مختلف اینستاگرام می توانید از ابزار hypeauditor.com استفاده کنید. این ابزار به شما تعداد فالوئرهای فعال و لایک های هر پیج های اینستاگرام را نشان می دهد.
برای جذب بیشتر مخاطب موثر همکاری با اینفلوئنسرها، راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام و کمپین هایی با شبکه هایتبلیغاتی هوشمند را پیشنهاد می کنیم.
توضيح بسيار واضح و تميز بود ممنونم
درود بر شما
موفق باشید
مرسی پست خوبی بود
ممنون میشم اگر یک کمپین خوب اینفلونسر مارکتینگ در ایران را بررسی کنید
سلام
ممنون از پیشنهاد خوبتون، حتماً
موفق باشید
[…] محتوای این متعلق به کالج تپسل می باشد. […]
سلام خوشحالم از اینکه پیگیریم منو به سایت شما وصل کرد و مسرورم از مطالعه این مطالب و و خسته نباشید می گم بهتون یه ایده داشتم خوشحال میشم تماس بگیرید به اشتراک بذاریم
ممنون از شما لطف دارید