اسلاید بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

زمان مطالعه : 25 دقیقه
خانه بلاگ مقالات دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی یکی از روش‌های جدید و تاثیر گذار بازاریابی در دنیای امروز است.

امروزه بسیاری از افراد از طریق رسانه‌های اجتماعی با یک برند خاص آشنا می‌شوند و اگر شما از طریق رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند توئیتر، اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و … با مخاطبان خود در ارتباط نباشید،‌ تعدادی از مشتریان خود را از دست می‌دهید. در جلسه ۱۰ دیجیتال مارکتینگ به مفهوم بازاریابی شبکه های اجتماعی به طور مفصل صحبت شده است.

lead و فروش و … موفقیت‌های قابل توجهی برای کسب و کار شما به ارمغان آورد. در این مجموعه اسلایدهای آموزشی به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، اهمیت آن و نکات کلی که در این فرآیند باید به آن توجه کنید پرداخته شده است. همچنین در انتها چند ابزار برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی معرفی و عملکرد هر کدام با هم مقایسه شده‌ است.

قسمت دوم اسلایدهای آموزشی مربوط به این موضوع با عنوان بازاریابی در رسانه های اجتماعی مختلف منتشر شده است و  راهکارهای استفاده بهینه از هر شبکه اجتماعی بیان شده. پس از مطالعه اسلایدهای این قسمت و آشنایی با الفبای Social Media Marketing می‌توانید اسلایدهای بخش دوم را ملاحظه بفرمایید.

رسانه اجتماعی یک بستر مناسب

  1. برای معروف و موفق کردن برند شما است.
  2. برای برقراری ارتباط با مشتریان شماست.
  3. برای پخش محتوای شما به صورت آنلاین است.
  4. برای افزایش ترافیک وبسایت شماست.

 

SocialMediamarketing from Tapsell
در کالج تپسل بخوانید!  بررسی کمپین تبلیغاتی های خارجی و ایرانی بازگشت به مدرسه

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.