دوره “بازگشت به مدرسه” فرصتهای زیادی برای بازاریابی بسیاری از کسبوکارها و راه اندازی کمپین تبلیغاتی می باشد. اجزای مختلف کمپینهای بازاریابی از پستهای جالب در رسانههای اجتماعی، تولید محتوای باارزش برای وبسایت و یا تولید فیلمهای جالب در این دوره میتوانند به افزایش ترافیک وبسایتها، افزایش نرخ تبدیل (conversion rate) و ایجاد آگاهی از نام تجاری کمک کنند.
فصل “بازگشت به مدرسه” یک زمان جادویی برای بازاریابی است که بچهها برای شروع سال تحصیلی خود نیاز به اجناس جدید و مختلفی دارند و پدر و مادرها نیز راحتتر کیف پول خود را باز میکنند.
در این پست به مناسبت نزدیک شدن به ماه مهر برخی از کمپینهای تبلیغاتی خارجی و ایرانی که برای ترویج شروع یک دوره تحصیلی دیگر هستند و عملکرد خوبی داشتهاند را موردبررسی قرار میدهیم.
هنگامی که شما به “بازگشت به مدرسه” فکر میکنید، اولین چیزی که به ذهن میآید خرید وسایل مدرسه است. Poppin یک شرکت خصوصی آمریکایی است که فروش مبلمان و لوازم اداری را برعهده دارد که در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بازاریابی ایمیلی خود را بر ارائه محصولات مرتبط با دانشآموزان و دانشجویان با تخفیفهای مختلف متمرکز کرده است. تصاویر موجود در ایمیلهای کمپین تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” کمپانی Poppin نظر دریافت کننده را با نمایش محصولات رنگی جلب میکند. Poppin همچنین در پیام اصلی خود gif گنجانده است و با این کار در یک تصویر تعداد بیشتری از محصولات خود را نمایش میدهد.
برندها برای موفقیت باید همواره ایدههای جدید و جالبی برای بازاریابی ایمیلی خود در نظر داشته باشند تا بتوانند جایگاه ویژهای در صندوقهای پستی مشتریان خود داشته باشند. Poppin با قرار دادن gif در ایمیلهای تبلیغاتی کمپین “بازگشت به مدرسه” ضمن هدف قرار دادن یک گروه خاص در بازار، در یک فضای کم اطلاعات زیادی را به خوانندگان منتقل میکند و در نتیجه با احتمال بالایی نام محصولات آن در لیست خریدهای والدین قرار میگیرد.
بررسی کمپین موفق تی پی لینک را هم در کالج تپسل بخوانید
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
فصل پاییز فصل محبوب طرفداران فوتبال است. در سال ۲۰۱۵، Sunday Ticket از همزمانی فصل لیگ ملی فوتبال با آغاز مدارس استفاده کرد و یک کمپین تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” در محیط اسنپ چت ساخت.
آنها در این کمپین دانشآموزانی که طرفدار فوتبال لیگ بودند را هدف قرار دادند و برای ساخت این کمپین بر نگرانیهای مالی دانشآموزان تمرکز کردند و هزینه رقابتی بلیت NFL Sunday Ticket را با هزینههای خرید دانشآموزان متوسط مانند هزینه برای کتابهای درسی، غذا و … مقایسه کردند و یک قیمت مناسب برای دانشآموزان در نظر گرفتند. همچنین، آنها با علم به اینکه بیشتر دانشآموزان به اسنپ چت دسترسی دارند، از این رسانه اجتماعی برای تبلیغ این گزینه قیمتگذاری خاص استفاده کردند.
TP-Link یکی از بهترین ارائهدهنده خدمات Wi-Fi در سطح جهان است. درحالی که این کمپانی به طور عمده بر روی دستگاههای خانگی و اداری تمرکز میکند، در فصل “بازگشت به مدرسه” یک تبلیغ در توئیتر باهدف قرار دادن دانشآموزان ارائه داد. شعار آنها این بود که اگر دانش آموزان قبل از رفتن به مدرسه تنها به یک چیز نیاز داشته باشند … آن چیز Wi-Fi است.
این کمپانی توئیتر خود را به بازار آمریکای شمالی اختصاص داد و در آن یک هرم غذایی از اولویتهای دانشآموزان نشان میدهد که در آن Wi-Fi مهمترین اولویت است. همچنین، در توئیت خود از کاربران دعوت کرده که اگر اولویتهایشان با این هرم غذایی منطبق است، این پیام را ریتوئیت کنند.
داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را در کالج تپسل بخوانید
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
کمپانی Best Buy در کمپین تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” خود در سال ۲۰۱۶ از طنز و کمدی استفاده کرده است. یک نمونه از تبلیغات این کمپین مجموعهای از فیلمهای کوتاه و بهیادماندنی با عنوان “How to College with Adam Devine” بود که کمدین و بازیگر شناخته شده آمریکایی، Adam Devine، با استفاده از محصولات Best Buy به همراه طنز ماجراهای معمول که همه دانش آموزان با آن روبه رو می شوند را بازی میکند.
کمپانی Best Buy یک قدم فراتر رفته و استیکرهایی با چهره Adam Devine نیز تولید کرد که دانشآموزان میتوانستند این استیکرها را به راحتی و به صورت رایگان از اپاستورها دانلود کنند.
شاید شما تصور کنید که دستمال کاغذی ارتباطی به فصل “بازگشت به مدرسه” ندارد ولی کمپانی Kleenex بهخوبی یک کمپین تبلیغاتی برای این فصل تحت عنوان کمپین “تعهد به مراقبت” با شعار “روز اول خود را به یاد داشته باشید” در سال ۲۰۱۶ ساخت.
ویدئوی تبلیغاتی این کمپین نشان میدهد که دانشآموزان در حال صحبت کردن درباره احساسات خود در هنگام ورود به مقطع راهنمایی هستند. Kleenex خود را به طرز ماهرانهای در آگهی تبلیغاتی قرار میدهد.
فروشگاههای زنجیرهای Walmart در آستانه بازگشایی مدارس یک کمپین تبلیغاتی با شعار “آنها را مانند یک قهرمان به مدرسه بازگردانید” ساخت. هدف از این تبلیغات معرفی سرویس خرید اینترنتی و تحویل سریع این کمپانی بود.
تا کنون چند نمونه خارجی کمپین تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” را بررسی کردیم. در ادامه به بررسی کمپین تبلیغاتی “بازگشت به مدرسه” دیجیکالا که یک نمونه ایرانی این کمپین است میپردازیم.
دیجیکالا در سال ۹۵ با همکاری شرکت تبلیغات هوشمند تپسل، کمپین “بازگشت به مدرسه” خود را با ویدئو و بنر پایانی جذابی اجرا کرد. تپسل با استفاده از جامعه مخاطب هدف مشخصی در بازیهای پرمخاطب ایرانی که کاربران نوجوان دارند توانست ترافیک زیادی را برای لندینگ پیج مخصوص دیجیکالا فراهم کند. شعار این کمپین تبلیغاتی “نوبت نسل جدید دیجیکالاییهاست!” بود.
این کمپانی در سال ۹۶ نیز کمپین “بازگشت به مدرسه” جدیدی برای ۱۰ شهریور تا ۵ مهر طراحی کرده است.
https://storage.backtory.com/tapsell-server/video/1396-06-14/f0466213-3536-4fcc-a1d8-3696051016ed%24Short_Digikala+-+Back+To+School+-+Teasing_Short+Version.mp4
http://www.otc-certified-store.com/surgery-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php zp-pdl.com zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com/obesity-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php otc-certified-store.com https://zp-pdl.com взять срочный займ на картуbanando займмоментальный займ онлайн на карту займ с просрочкойекапуста займ без процентовонлайн займ без процентов на карту