تپسل و کافه بازار؛ شروع یک همکاری بزرگ در سال 98

زمان مطالعه : 5 دقیقه
خانه بلاگ دسته‌بندی نشده

رویداد کافه بازار در تاریخ 4 شهریور 98 با حضور توسعه‌دهندگان ایرانی، مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد. محور اصلی این رویداد، تبلیغات در جستجوی بازار و گزارش‌های عملکرد این سرویس تبلیغاتی بود. این سرویس که به تازگی راه‌اندازی شده، توانسته در 8 ماه گذشته توجه بسیاری از توسعه‌دهندگان و صاحبان اپلیکیشن را جلب کند و نتایج چشمگیری بدست آورد. تبلیغات در جستجوی کافه بازار در 8 ماه گذشته، 10.8 میلیون نصب اپلیکیشن بدست آورده است.”

نیاز به تبلیغات در جستجو بر کسی پوشیده نیست. با وجود حدود 170 هزار اپلیکیشن در بازار، رقابت بسیار سختی بین توسعه‌دهندگان برای بیشتر دیده شدن و جذب کاربر جدید وجود دارد. دولوپ کردن یک اپلیکیشن تنها نیمی از راه است؛ مهم‌تر بخش آن دیده شدن آن اپلیکیشن توسط کاربران بالقوه است. به همین جهت، کافه بازار در راستای کمک به توسعه‌دهندگان ایرانی، سرویس تبلیغات در جستجو را راه‌اندازی کرد و در این رویداد گزارش‌هایی از میزان موفقیت آن ارائه داد.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

 

در رویداد تبلیغات در جستجو کافه بازار چه گذشت؟

امین امیرشریفی، مدیر عامل کافه بازار در ابتدای رویداد، آمار و ارقام جالبی درباره اثربخشی و موفقیت تبلیغات در جستجو ارائه داد. به طور کلی، اغلب نصب‌های اپلیکیشن‌ها هم در ایران و هم در جهان، حاصل از سرچ در پلی استورهاست. آمار و ارقام ارائه شده در این رویداد هم این موضوع را تایید می‌کند. حدود 50 درصد از نصب اپلیکیشن‌ها در بازار از طریق سرچ بدست می‌آیند.

در کالج تپسل بخوانید!  بهترین مقالات کالج تپسل در سال 99

امین امیرشریفی، جستجو را “یک قدم تا نصب” توصیف کرد. همین موضوع، اهمیت استفاده از این شیوه تبلیغاتی را مشخص می‌کند. تا کنون، ۱۵۳۱ اپلیکیشن و ۱۹۹۹ کمپین تبلیغات سرچ ادز در کافه‌بازار اجرا شده است که مجموع ایمپرشن این تبلیغات به ۲۲۲ میلیون رسیده است و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، رفت‌و‌آمد، امور مالی، خرید و کلمات و دانستنی‌ها بیشتر سهم از تبلیغات در کافه‌بازار را داشته‌اند.

امین امیرشریفی در ادامه، به همکاری تپسل و کافه بازار اشاره کرد و تپسل را به عنوان آژانش انحصاری تبلیغات در جستجوی کافه بازار معرفی کرد.

پس از آن، سبحان فروغی، مدیر عامل تپسل به سخنرانی درباره همکاری مشترک تپسل و کافه بازار پرداخت.

“به جرات می توان گفت هیچ شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel میگویند که دسترسی به مخاطب در نوع‌های مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم

 

تپسل، یک پلتفرم بازاریابی همه‌جانبه (OmniChannel Marketing)

شرکت پگاه داده‌کاوان شریف با برند “تپسل” فعالیت خود را از سال 1394 در زمینه تبلیغات دیجیتال آغاز کرد و کم کم بر تعداد خدمات خود در فضاهای آنلاین مختلف اضافه کرد. تاکنون این مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ مختلف را از طریق سرویس‌های تپسل (شبکه تبلیغات درون-اپ)، مدیااد (شبکه تبلیغات در وب‌سایت) و تگرو (پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی) به برندها و کسب‌وکارهای ایرانی ارائه داده است و اکنن با اضافه شدن تبلیغات سرچ ادز کافه بازار به تپسل، این مجموعه به یک omniChannel تبدیل شده است.

در کالج تپسل بخوانید!  گزارش سالانه ۹۹ تپسل

سبحان فروغی

 

ویدئوی مصاحبه سبحان فروغی، مدیر عامل تپسل با مجموعه زومیت درباره این اتفاق بزرگ را تماشا کنید:

 

تپسل چگونه راه را برای توسعه‌دهندگان هموار می‌کند؟

  • انتخاب بهترین کلیدواژه‌ها برای کمپین بر اساس هوش مصنوعی تپسل
  • یکپارچگی تبلیغات موبایلی و تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار در یک پنل تخصصی
  • بهینه‌سازی کمپین‌ سرچ ادز بر اساس تحلیل رفتار تبلیغاتی کاربران تپسل

تبلیغ‌دهندگان به راحتی و تنها از طریق همکاری با مجموعه پگاه داده‌کاوان شریف می‌توانند به تعداد زیادی از کاربران آنلاین ایرانی دسترسی داشته باشند. مهم‌تر از آن، تپسل به دلیل فعالیت طولانی‌مدت در زمینه تبلیغات نصبی برای اپلیکیشن‌های ایرانی، رفتار تبلیغاتی کاربرانی ایرانی در نصب یک اپلیکیشن را می‌شناسد و پایگاه داده بسیاری جامعی در این زمینه دارد. مزیت اصلی استفاده از آژانش تبلیغاتی تپسل برای اجرای کمپین‌های سرچ ادز کافه بازار، هوش مصنوعی تپسل و ارائه بهترین پیشنهادها برای این کمپین‌ها است.

 

قطعاً همکاری دو مجموعه بزرگ و فعال در حوزه اپلیکیشن‌ها و تبلیغات آنلاین، کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌و کارهای بزرگ و کوچک ایرانی فراهم می‌کند.

https://www.zp-pdl.com zp-pdl.com https://zp-pdl.com https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php http://www.otc-certified-store.com/antiparasitic-medicine-europe.html http://www.otc-certified-store.com/asthma-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/online-payday-loans-in-america.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php займер взять займвзять займ онлайн срочно на карту без отказазайм на карту без отказа с плохой кредитной историей

Sending
User Review
5 (1 vote)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.