اینفوگرافیک ترند های تبلیغات دیجیتال در سال 2018

زمان مطالعه : 6 دقیقه
خانه بلاگ اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال

سال ۲۰۱۷، سال پرفرازونشیبی برای بازاریابان دیجیتال محسوب می‌شود. بسیاری از برندها موفق به جلب اعتماد کاربران، مشتریان و مخاطبان شدند. میم‌ها (memes)، گیف‌ها ترندها (گرایشات) به نیت ابزارهای تبلیغاتی مورد سرمایه‌گذاری قرار گرفتند و پخش زنده هم مؤثرتر از همیشه به حیات خود در پارادایم شبکه‌های اجتماعی ادامه می‌دهد!

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

مدیااد، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود را در معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با پلتفرم مدیااد آشنا شوم

در همین سال، برای اولین بار تلویزیون در هزینه‌های مربوط به تبلیغات مغلوب دنیای دیجیتال شد.

ترند تبلیغات دیجیتال

طبق گفته Magna هزینه‌های مصرفی تبلیغات دیجیتال در سال ۲۰۱۷ از سقف ۲۰۹ میلیارد دلار عبور کرد (۴۱ درصد از بازار) حال‌آنکه تلویزیون با ۱۷۸ میلیارد دلار (۳۵ درصد بازار) در همان سال در رتبهٔ دوم قرار گرفت.

در این اینفوگرافیک ترند های تبلیغات دیجیتال در سال 2018 موردبررسی قرارگرفته است و در موضوعاتی مثل هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، رشد بالای انتظارات تبلیغات در بازاریابی اجتماعی و موبایلی، رشد در هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات ویدئویی و تبلیغات جستجویی بی‌طرفی شبکه، *GDPR و جمع‌آوری داده‌های کاربر ظهور تلویزیون برنامه‌ریزی‌شده، مبارزه ادامه‌دار با ترافیک غیرانسانی صحبت خواهیم کرد.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار خود در فرمت‌های مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.

میخواهم با تبلیغات تپسل آشنا شوم

اینفوگرافیک ترندهای تبلیغات دیجیتال در سال 2018

در ادامه برای دوستانی که توانایی مشاهده تصویر  را ندارند، متن اینفوگرافیک را قرار می‌دهیم تا بتوانند از مطلب استفاده کنند.

سال 2017 برای افرادی که در صنعت تبلیغات دیجیتال کار می‌کنند، همچون یک ترن هوایی بوده است. بسیاری از برندها برای به دست آوردن اعتماد مخاطبان از منازعات سیاسی در تبلیغاتشان بهره برده‌اند، meme ها و gif ها تبدیل به ابزار تبلیغات شده‌اند و پخش زندهٔ ویدئوها شبکه‌های اجتماعی را به سلطهٔ خود درآورده‌اند.

در سال 2017، برای اولین بار در تاریخ هزینه‌های خرج شده در رسانه‌های دیجیتال، از هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی جلو زدند.

بر اساس تحقیقات Magna، شاخهٔ تحقیقاتی شرکت IPG Mediabrands، هزینه‌های صرف شده در تبلیغات دیجیتال به 209 میلیارد دلار- 41% سهم بازار در سال 2017 رسیده است، درحالی‌که در همین سال سهم تلویزیون تنها 178 میلیارد دلار-35% بازار بوده است.

همین‌طور که هزینه‌های صرف شده در تبلیغات دیجیتال بالاتر می‌روند و تبلیغات دیجیتال به استراتژی اصلی رشد کسب‌وکارها بدل می‌گردد، ما می‌توانیم انتظار پیشرفت‌های بیشتری را که آیندهٔ این صنعت را شکل خواهند داد، داشته باشیم.

برای شروع، ما برای شما ترندهایی که بیشترین تأثیر در شکل‌دهی به تبلیغات دیجیتال در سال 2018 خواهند داشت را در این اینفوگرافیک آورده‌ایم.

1)هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به عنوان اختلالات بزرگ صنعت

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین سال‌هاست که به یک مباحثه بزرگ در این صنعت بدل شده‌اند.

طبق بیست و چهارمین نظرسنجی سالانه بازار که توسط ADMedia Partners انجام می‌پذیرد، در سال 2018، این دو توسط بیشتر تبلیغ‌کنندگان دیجیتال به چشم اختلالات بزرگ این صنعت دیده می‌شوند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که در کنار هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، از واقعیت مجازی، مه داده‌ها (big data)، تجربه کاربری و تجزیه‌وتحلیل هم به‌کرات به‌عنوان اختلالات صنعت توسط پاسخ‌دهندگان یادشده است.

در کالج تپسل بخوانید!  اینفوگرافیک جوانان و ویدئومارکتینگ

فراتر از پیشرفت‌های تکنولوژیکی، یک‌ترند در حال رشد در این صنعت این است که بیشتر پاسخ‌دهندگان به چالش‌های قلمرو آنلاین همچون هک، کلاه‌برداری و قدرت گوگل و فیس‌بوک نیز به چشم مشکلات اختلالات صنعت نگاه می‌کنند.

2)رشد بالای انتظارات تبلیغات در بازاریابی اجتماعی و موبایلی

در مقایسه با سال گذشته، اکثر پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال رشد قابل‌توجهی را در رشد مورد انتظار نشان داده‌اند، این بدین معناست که استراتژی تبلیغات دیجیتال توسط بسیاری از شرکت‌ها به سمت نرخی سالم و پایدار حرکت می‌کند.

همان گزارش از AdMedia Partners متذکر می‌شود که حدود 85% سازمان‌ها انتظار دارند هزینه‌های مصرفی و فروش تبلیغات اجتماعی تا بیشتر از 10% در سال 2018 بالا بروند.

مقداری بیشتر از 71% شرکت‌ها که سال گذشته در نظرسنجی حدس زده بودند هزینه‌ها و توجه به تبلیغات اجتماعی تا آن حد افزایش خواهد داشت.

تبلیغات موبایلی بیشترین انتظار رشد را بعد از بازاریابی اجتماعی در نظرسنجی AdMedia کسب کرده است.76% از شرکت‌کنندگان انتظار 10% رشد در سال 2018 داشته‌اند.

اگرچه که سرعت رشد از سال گذشته اندکی آهسته‌تر شده است.

3)رشد در هزینه های صرف شده برای تبلیغات ویدئویی و تبلیغات جستجویی

در ارتباط با نکتهٔ قبلی، انتظار می‌رود هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات ویدئویی و جستجویی نیز در سال 2018 افزایش یابند.

بر اساس نظرسنجی AdMedia Partners حدود 69%  پاسخ‌دهندگان امسال افزایش حداقل 10% را در هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات ویدئویی پیش‌بینی می‌کنند که این درصد افزایش قابل‌توجهی نسبت به 62% است که در سال 2017 این‌گونه احساس می‌کردند.

تبلیغات جستجویی – یکی از اولین پلتفرم‌های استفاده‌شده در تبلیغات دیجیتال – به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین موج افزایش در نرخ رشد مورد انتظار در سال 2018 را داشته‌اند.

امسال حدوداً نصف (47%) پاسخ‌دهندگان انتظار دارند میزان خریدوفروش تبلیغات جستجویی حداقل 10% افزایش یابد. این رشد قابل‌ملاحظه‌ای از حدود 30% شرکت‌هایی است که این میزان از بهبود را در سال گذشته پیش‌بینی کرده بودند.

اینفوگرافیک ترند های دیجیتال مارگتینگ در سال 2018 را در کالج تپسل ببینید

4)بی طرفی شبکه، *GDPR و جمع آوری داده های کاربر

*مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا

  • برندهایی که مخاطبانش اهل آمریکا یا اروپا باشند باید تأثیر تغییر قوانین بر عملکرد تبلیغاتی‌شان را در نظر بگیرند.
  • در سال 2017، آمریکا و اروپا مقررات مقابله‌گرانه‌ای را وضع کردند که به‌طور عمده دستور کارهای جدیدی را به حریم خصوصی داده‌های کاربر اضافه می‌کند.
  • در اروپا، GDPR – که از 15 می 2018 عملی می‌شود- برای همیشه روش‌هایی که بازاریابان داده‌های کاربران اهل کشورهای عضو اتحادیه اروپا را جمع‌آوری و استفاده می‌کردند تغییر خواهد داد.
  • به‌محض اجرایش یک پیش‌نیاز قانونی برای همه شرکت‌ها به وجود می‌آورد که مخاطبانشان را دربارهٔ این‌که چه داده‌هایی از آن‌ها جمع‌آوری می‌شود مطلع کنند و همچنین راهی برای انصراف از جمع‌آوری داده‌هایشان در اختیارشان بگذارند.
  • عدم پایبندی به این قوانین می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین تا 20 میلیون پوند یا 4% از درآمد جهانی سالیانه شرکت شود (هرکدام که بیشتر بود).
  • در مقابل، آمریکا به شرکت‌ها دسترسی به سرمایهٔ داده‌های کاربر به‌وسیله لغو بی‌طرفی شبکه را اعطا کرده است.
  • در مارچ 2017، سناتورها رأی به بازگشت از قوانین حریم خصوصی FCC که به‌موجب آن‌ها توانایی ISP ها برای فروش اطلاعات کاربر بدون رضایت ایشان – برای اهداف تبلیغات و غیره – محدود می‌شد، رأی دادند.
  • برای مثال، انتظار می‌رود که شرکت‌ها برای دسترسی به اطلاعات کاربران به ISP ها مراجعه کنند که این می‌تواند به ایشان در ساخت تبلیغات خصوصی‌سازی شده برای مخاطبان مورد هدف خود کمک کند
در کالج تپسل بخوانید!  ۱۰ اولویت رهبران فروش

5)ظهور تلویزیون برنامه ریزی شده

تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده کشش بیشتری را در سال گذشته به دست آورده و به همین روند در سال 2018 ادامه خواهد داد.

درواقع یک گزارش جدید از eMarketer پیش‌بینی می‌کند که 83.6% دلارهای آمریکا در تبلیغات دیجیتال تا سال 2018 به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده معامله می‌شوند.

به‌زودی نفوذ تبلیغات برنامه‌ریزی‌شده ممکن است فراتر از دسکتاپ و موبایل بروند.

بر اساس تحقیق دیگری توسط eMarketer، حدود 5% از تمام هزینه‌های صرف شده برای تبلیغات تلویزیونی تا سال 2019 به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده خواهند بود.

این در راستای پیش‌بینی PwC است که پیش‌بینی کرده بود تلویزیون برنامه‌ریزی‌شده نمایندهٔ تقریباً یک‌سوم درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی در سال 2021 خواهد بود.

درحالی‌که تلویزیون برنامه‌ریزی‌شده به‌سرعت در حال کسب توجه است، هنوز چند سالی برای اینکه این تکنولوژی بالغ شود و به یک ابزار به‌دردبخور و راحت در فعال‌سازی بدل شود، نیاز دارد. اما ما شاهد شروع این ابتکار در سال 2018 خواهیم بود.

6)مبارزه ادامه دار با ترافیک غیر انسانی

در ارتباط با نکته قبلی، افزایش هزینه‌های صرف شده برنامه‌ریزی‌شده ممکن است به افزایش تهدید ترافیک غیرانسانی (NHT) منجر شود.

NHT معمولاً شاخص‌ها را بزرگنمایی می‌کند تا در کوتاه‌مدت عملکرد را خوب نشان دهد. اما در حقیقت به عملکرد سیستم در بلندمدت آسیب می‌زد.

دلیل آن قرار دادن اعداد بزرگنمایی شده NHT در marketing mix models است که باعث پایین آمدن ROI در محاسبات می‌شود و به همین خاطر در بلندمدت عملکرد کمپین را ضعیف نشان می‌دهد.

برای مقابله با مشکل ترافیک تقلبی، تبلیغ دهندگان باید مطمئن شوند که تبلیغات آنان توسط انسان‌های واقعی (و نه ترافیک غیرانسانی) دیده می‌شوند. ضمن اینکه برای هر تبلیغ دهنده مهم است که این ترافیک واقعی مخاطبین مرتبط و علاقه‌مند به محصول آن‌ها باشند تا تبلیغات اثرگذاری خود را داشته‌ باشد.

سرمایه‌گذاری بر روی تکنولوژی فیلتر کردن ترافیک‌های غیرمجاز (IVT) می‌تواند به تبلیغ دهندگان کمک کند و از ریسک NHT کم کند.

نتیجه گیری از تبلیغات دیجیتال در سال 2018

همه این‌ها ابتکارها و ترندهایی هستند که به‌احتمال‌زیاد دنیای تبلیغات دیجیتال در سال 2018 را شکل خواهند داد. اگر 2017 سال سختی برای کمپین تبلیغاتی شما نبوده است، در نظر گرفتن این ترندها در استراتژی‌هایتان برای امسال می‌تواند کمک شایانی در بالا رفتن بودجه و در نهایت رسیدن به نتایج فوق‌العاده کند.

 

منبع : digitalmarketingphilippines

http://www.otc-certified-store.com/antifungals-medicine-europe.html zp-pdl.com https://www.zp-pdl.com www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com http://www.otc-certified-store.com/antiparasitic-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php http://www.otc-certified-store.com/urinary-tract-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php онлайн займ на банковскую картуонлайн займ на карту срочнозайм на карту мгновенно без отказа онлайн займ всем без отказагде взять займ без отказа отзывызайм без официального трудоустройства

  • علیرضا ابراهیمیان
5
Sending
User Review
5 (1 vote)

اعلام ديدگاه

 

هر هفته از به‌‌روزترین مطالب دیجیتال مارکتینگ در کالج تپسل آگاه شوید.

عضویت در خبرنامه کالج تپسل

لطفا منتظر بمانید ...

عضویت شما با موفقیت انجام شد.

آدرس ایمیل شما محفوظ خواهد بود و به هیچ عنوان جهت مقاصد تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.