در این نوشتار، ۹ راهکار برای افزایش فالوئر های اینستاگرام به شما ارائه میشود. توجه داشته باشید که این مقاله برای کسانی که در ابتدای راهاندازی صفحه اینستاگرام هستند مناسب است و مطالب آن برای سطح مبتدی تدوین شده است.
حتماً تا حالا متوجه شدهاید که اینستاگرام یک کانال ارتباطی روبهرشد است که افراد و کسبوکارها به کمک آن میتوانند برای برند خود بازاریابی کنند. کسبوکارها به کمک اینستاگرام میتوانند برند خود را به افراد مختلف بشناسانند، نیروی کار جدید استخدام کنند، محصول کمپانی خود و یا فرهنگ حاکم بر آن را نمایش دهند و … .
ولی یک واقعیت وجود دارد و آن نیز این است که تا زمانی که برند شما مشهور نباشد، به دست آوردن تعداد زیادی follower بدون تلاش زیاد،کاری سخت و نشدنی است. در نتیجه باید با بهینه کردن پروفایل خود، تولید محتوای خوب، استفاده از هشتگها و بازاریابی تاثیرگذار، پول و زمان خود را بهینه مصرف کنید و نرخ درگیری (engagement rate) مخاطبان خود را بالاتر ببرید.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
پروفایل اینستاگرام خود را بهگونهای بسازید که مخاطبان شما به کمک آن بفهمند که چه کسی هستید و همچنین، باید یک دلیل برای دنبال کردن شما در پروفایلتان وجود داشته باشد.
Username خود را نام برندتان انتخاب کنید. اگر هم قبلاً نام برندتان انتخاب شده بود باید نام برندتان را در ابتدای Username خود قرار دهید به آن چند کلمه اضافه کنید تا در هنگام جستوجو توسط افراد راحتتر پیدا شوید. نام کامل برندتان را نیز در قسمت Name بنویسید.
سپس، باید اکانت مربوط به کسبوکار خود را به صورت Public و در دسترس عموم قرار دهید. برای این کار در قسمت Option باید گزینه Private را غیر فعال کنید.
در گام بعدی، باید برای پروفایل خود یک تصویر مناسب انتخاب کنید. این تصویر باید هماهنگ با تصاویر اکانتهای سایر رسانههای اجتماعی کسبوکار شما باشد که معمولا لوگوی برند انتخاب میشود.
در مرحله بعد، باید قسمت Bio را تکمیل کنید و در آن اطلاعاتی از کسبوکار خود بدهید که چه فعالیتی انجام میدهید و چرا افراد باید شما را دنبال کنند. همچنین، این قسمت تنها شانس شما برای قرار دادن لینک وبسایت خود در اکانت اینستاگرام است. پسازاین شانس بهخوبی استفاده کنید.
برای دیدن پروفایل اکانت اینستاگرام یک برند میتوانید صفحه تپسل در اینستاگرام را ببینید.
در نهایت نیز باید دریافت نوتیفیکیشن خود را فعال کنید. برای این منظور باید در Option و در قسمت Push Notification Settings، گزینه From everyone را انتخاب کنید تا از تمامی واکنشهای فالوئرها نسبت به صفحه خود مطلع شوید.
یهتر است اکانت اینستاگرام خود را به اکانت توئیتر و فیسبوک متصل نکنید. چرا که انواع پستهایی که در هرکدام از این شبکههای اجتماعی قرار داده میشود، باهم تفاوت دارند.
این مطلب را هم بخوانید: بازاریابی در رسانه های اجتماعی
برای تولید محتوا در رسانههای اجتماعی کسبوکار خود از جمله اینستاگرام نیروهای متخصص استخدام کنید که با قابلیتها و ویژگیهای رسانههای اجتماعی آشنایی داشته باشند.
کیفیت پستها در اینستاگرام خیلی مهم است. کاربران توئیتر ممکن است چند توئیت بد از سمت شما را نادیده بگیرند؛ اما داشتن یک پست بد در اینستاگرام میتواند تأثیر زیادی بر روی کاربران این رسانه اجتماعی داشته باشد. نیرویی که برای قرار دادن پست در اینستاگرام استخدام میکنید باید حداقل با نکات ابتدایی عکاسی و اپلیکیشنهای ویرایش عکس آشنایی داشته باشد.
هرچند که خود اپلیکیشن اینستاگرام چند قابلیت ویرایشی در اختیار شما قرار میدهد، ولی در اکثر اوقات با این ویرایشها نمیتوانید یک عکس خیلی باکیفیت و خوب داشته باشید. عکسها باید قبل از قرار گرفتن در صفحه اینستاگرام کسبوکار شما در یک یا چند اپلیکیشن ویرایشی، ویرایش شوند.
همچنین، باید از کارمندان خود بخواهید که عکسهایی که مرتبط با کسبوکار شما دارند را در اختیار این تیم قرار دهند تا از این تصاویر نیز استفاده کنند.
پس از آنکه پروفایل اینستاگرام خود را بهخوبی تنظیم کردید و بسته به اندازه کسبوکار خود یک یا چند نیروی متخصص در زمینه رسانههای اجتماعی استخدام کردید، وقت آن است که در صفحه خود پست بگذارید.
برای شروع ابتدا اینفوگرافیک راهنمای سایز تصاویر و ویدئو در اینستاگرام را ببینید تا با قوانین پستها در رسانههای اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام آشنا شوید. قبل از آنکه بخواهید برای اکانت اینستاگرام کسبوکار خود بازاریابی کنید، باید در آن چندین پست قرار دهید تا کاربران هنگامی که به صفحه اینستاگرام شما مراجعه کردند، حس کنند که شما بهطور مرتب و متداول در صفحه خود پست قرار میدهید.
برای قرار دادن پستها باید personaهای مناسبی برای مخاطبان خود ترسیم کنید و با توجه به آنها محتوا تولید کنید.
برای آشنایی با مفهوم persona کتاب الکترونیک چرا دیجیتال مارکتینگ را بخوانید.
برای قرار دادن پستهای خود در صفحه اینستاگرام باید برنامهریزی زمانی داشته باشید. پیدا کردن زمان مناسب برای قرار دادن پستها نیاز به تمرین و تکرار دارد ؛ اما بهطور کلی چون کاربران اینستاگرام بیشتر از موبایل استفاده میکنند؛ بنابراین، در هر زمان و مکانی میتوانند اینستاگرام خود را چک کنند و این کار را بیشتر در زمانهای غیر کاری انجام میدهند.
شاید عکسها و ویدئوها مهمترین ارکان یک پست در اینستاگرام به حساب آیند؛ اما نباید نقش کپشنها را در پستها نادیده گرفت. به کمک کپشنها میتوانید به پستهای خود قابلیت به اشتراکگذاری بیشتر توسط مخاطبان را دهید و این امر باعث میشود که برند شما بیشتر دیده شود.
قابلیت های بیزینس پروفایل اینستاگرام را در کالج تپسل بخوانید
همچنین میتوانید در کپشن پستهای خود از مخاطبانتان یک سوال بپرسید و آنها را به انجام دادن فعالیتی تشویق کنید. با این کار واکنش مخاطبانتان نسبت به پستهای شما بیشتر میشود.
اگر در پستهای اینستاگرام خود از هشتگهای مرتبط استفاده کنید، ممکن است پستهایتان در اختیار افراد بیشتری به غیر از دنبالکنندگان شما قرار گیرد، پس باید هوشمندانه از هشتگها استفاده کنید. در پستهای خود حداکثر از 30 هشتگ استفاده کنید ولی سعی کنید هشتگهای ترند روز و مرتبط با صنعت خود پیدا کنید.
یکی از راههای مناسب برای پیدا کردن هشتگهای مرتبط، جستوجوی آنها از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام است.
پس از آنکه تعداد قابل قبولی فالوئر رایگان در اینستاگرام پیدا کردید، میتوانید خودتان هشتگ بسازید و در پستهای خود از آنها استفاده کنید. این هشتگها میتواند نام برند شما و یا هر چیزی که مرتبط با شعار شما است، باشد. این کار باعث میشود که برند شما در اینستاگرام حضور فعالتری داشته باشد.
توجه داشته باشید که اگر میخواهید نام برند خود را بهعنوان هشتگ اصلی صفحه انتخاب کنید، آن را در تمام پستهای خود قرار دهید. اینستاگرام بهتازگی ویژگی فالو کردن پستها را هم به قابلیتهای خود افزوده است و این، اهمیت استفاده از هشتگهای متناسب را دوچندان میکند.
با سایر کاربران اینستاگرام بهخصوص فالوئر های خود در ارتباط باشید و حتی فالوئر های خود را فالو کنید و پستهای آنها را لایک کنید. همچنین، به کامنتهایی که زیر پستهای شما قرار داده میشوند، پاسخ دهید. این کار میزان اهمیت شما به فالوئر هایتان را نمایش میدهد.
شما حتی میتوانید با کاربرانی که فالوئر های مشابه شما دارند، در ارتباط باشید و گاهیهای آنها را تبلیغ کنید و آنها نیز پستهای شما را تبلیغ کنند.
توجه داشته باشید استفاده از این راهکار تا حد زیادی به استراتژی حضور در شبکههای اجتماعی مربوط است. ممکن است ترجیح برند شما این باشد که به فالو کردن اکانتهای شخصی و یا هر برندی بهجز برندهای همکار خود نپردازد.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
یکی از راهکارهای خوب برای سرگرم کردن مخاطبانتان با پستهای خود، اجرا کردن مسابقه است. به این صورت که از مخاطبان خود بخواهید تا پست شما را لایک کنند، یا نظرات خود را در مورد موضوعی خاص بنویسند، یا در اکانت خودشان پست با یک هشتگ خاص قرار دهند و … تا بتوانند در این مسابقه شرکت نکنند.
بهعنوانمثال، اخیرا شرکت داو به مناسبت شب یلدا مسابقهای در اینستاگرام به راه انداخته و از مخاطبان خود خواسته تا با خوراکیهای شب یلدا کبوتری مشابه لوگوی داو بسازند و در اینستاگرام خود با هشتگ #یلدا منتشر کنند تا بتوانند در مسابقه اینستاگرامی داو شرکت کنند.
اینستاگرام قابلیتهای زیادی در اختیار بازاریابان قرار میدهد تا بتوانند افراد وفادار به برند خود را پیدا کنند و برند خود را در بین افراد مختلف مشهور کنند. یکی از این قابلیتها قرار دادن استوری است. کاربران میتوانند در این قسمت عکس، ویدئو و حتی ویدئوی زنده قرار دهند. تحقیقات نشان داده است که افراد تمایل زیادی به دیدن پستهای کوتاهمدت و مهمتر از همه ویدئوی آنلاین دارند؛ بنابراین، نباید از این ویژگی اینستاگرام غافل شوید تا بتوانید بهخوبی از آن استفاده کنید.
آیکون follow کردن اینستاگرام خود را بر روی صفحات وبسایت مانند صفحه درباره ما و … و در کمپینهای ایمیلی خود قرار دهید تا مخاطبان وبسایتتان بتوانند شما را در اینستاگرام بهراحتی پیدا کنند.
همچنین، اکانت اینستاگرام خود را در سایر رسانههای اجتماعی دیگرتان مانند توئیتر، تلگرام، لینکدین و … تبلیغ کنید تا مخاطبان شما در سایر رسانههای اجتماعی بتوانند شما را در اینستاگرام نیز پیدا کنند.
سوالهای رایج
مهمترین راهکار برای افزایش فالوورهای اینستاگرام چیست؟
آیا یکشبه میتوان تعداد فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب کرد؟
فرایند جذب فالوورهای اینستاگرام یک فرایند زماندار و نیازمند برنامه ریزی و تلاش بسیار زیادی است و هیچکس یکشبه به فالوورهای بسیار زیاد دست نیابد.
مهمترین اصل افزایش فالوور چیست؟
تولید محتوای یونیک و منظم طوری که کاربر با آن تعامل برقرار کند و بتواند وارد اکسپلورر اینستاگرام شود شاید گفت مهمترین عامل افزایش فالوور اینستاگرام است.
https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php www.zp-pdl.com https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php быстрый займ с плохой кредитной историейзайм без отказа на киви кошелекмгновенный займ на карту онлайн
10 ديدگاه نظر دهيد
ممنون از مطلب پر محتوا تون.
سلام.
خوشحالیم که مطالب کالج برای شما مفید بوده.
سپاس از مطالب آموزنده و مفیدتان
خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده.
مرسی اما متوجه عنوان مطلب با محتوای اون نشدم
چگونه رایگان ۱۰۰۰ فالوئر اول اینستاگرام خود را جذب کنید؟
با این 9 راهکار ؟
درود بر شما دوست عزیز
در واقع با این راهکارها می توانید فالوئرهای بیشتری جذب کنید و هر چه بیشتر در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعالیت کنید و زمان بگذارید تعداد دنبال کنندگان بیشتری جذب خواهید کرد.
سلام
ممنون از مطلبتون
نوشته اید تعداد هشتگ ها حداکثر سه تا باشد.چرا؟ رفرنسی برای این موضوع دارید؟ تقریبا تمام اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار بیشتر از این تعداد هشتگ می زنند.
سلام
و وقت بخیر
ممنون از مطالعه دقیقتون. در واقع 30 هشتگ درسته. اینستاگرام بیشتر از این اجازه هشتگ گذاشتن نمیده .
البته پست با ۷ هشتگ بطور متوسط بیشترین لایک را به همراه خواهد داشت و از ۷ هشتگ بیشتر، به گونه ای اسپم محسوب میشه
سلام ممنون از وقتی که برای مخاطبانتان میگذارید.پس خود اینستاگرام هزارفالووریجابت هدیه نمیده.وبه طور معمول اگر همه اینکارهارا کردیم این خودافرادهستندکه جذب میسوزد.و یک سوال دیگر؟هیج راهی وجود نداره کهدسماره فالورهاراببینی.یا حدا قل متوجه بشیم مخاطبان اصلی شخصی خودمون درگوشی وقتی دراینستاگرام فالومیکنند.خودشون هستند وشمارشون را ببینیم.و اگر کسی مارابلاک کرد آیا میتوانیم پیام براش بفرستیم و اون متوجه بشه در زمان بلاگ شدن
سلام
راهی برای دسترسی به شماره فالوئرهایتان ندارید. فقط در صورتی که آن افراد قبل از آشنایی از طریق اینستاگرام ، جزو مخاطبین شما باشند و شماره را داشته باشید، در اینستاگرام هم اکانت این افراد به شما نمایش داده می شود و می توانید فالو کنید.
نکته دیگر اینکه اگر کسی شما را بلاک کند. شما دیگر نمی توانید به آن فرد پیام دهید.
موفق باشید