امروزه اطلاعات و دادههای آماری نقش زیادی در بازاریابی شما دارد و باعث میشود تا با شناخت مخاطبان خود و بررسی رفتار آنها در وبسایت، رسانههای اجتماعی مختلف خود و … هدفمندتر عمل کنید و محتوای متناسب با علاقهمندی مخاطبان خود در هرکدام از آنها تولید کنید.
اینستاگرام نیز دادههای آماری جالبی در اختیار کاربرانی که بیزینس پروفایل اینستاگرام را فعال دارند، قرار میدهد که به کمک آنها میتوانید تاثیر بازاریابی در اینستاگرام را بر روی مخاطبانتان بسنجید و اگر لازم است متفاوت عمل کنید.
مدیااد، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود را در معتبرترین وبسایتهای ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
در این نوشتار به بررسی دادههای آماری که در بیزینس پروفایل اینستاگرام موجود هست و روش تحلیل آنها میپردازیم.
بیزینس پروفایل یک قابلیت رایگان در اینستاگرام است. اینستاگرام این امکان را به کاربران میدهد که اکانتهایی که میخواهند در اینستاگرام به عنوان بیزینس شناخته شوند، پروفایلشان را به بیزینس پروفایل تغییر دهند.
بیزینس پروفایل فقط برای اکانتهایی قابلاستفادهاست که برای بیزینس خود پیج فیسبوک دارند و پیج خود را به اکانت اینستاگرام خود لینک کردهاند.
با مطالعه مطلب راهنمای جامع IGTV اینستاگرام از کالج میتوانید با نحوه اتصال پیج فیسبوک به اکانت اینستاگرام هم آشنا شوید.
قبل از وجود بیزینس پروفایل در اینستاگرام تنها راه ارتباط فالوئرها با کسب وکار شما، قرار دادن لینک وبسایتتان در پروفایل بود.با تغییر پروفایل به حالت بیزینسی در قسمت اطلاعات تماس (contact information)، دکمه contact به پروفایل شما اضافه میشود.کاربران اینستاگرام با کلیک بر آن میتوانند راه ارتباطی برای تماس با شما را از بین گزینههای تماس تلفنی، ایمیل و همچنین مکان بر روی نقشه انتخاب کنند.
قبل از این کاربرانی که نیاز به آنالیتیکس برای پروفایل اینستاگرام خود داشتند از third partyها (که رایگان نبود) استفاده میکردند.اما در حال حاضر اکانت بیزینس اینستاگرام دادههای آماری کاملتری با عنوان insight در ارتباط با پستها در اختیار قرار میدهد.با مشخص شدن اکانت شما به عنوان بیزینس مشتریان راحتتر شما را به عنوان کسب و کار میشناسند.
بیزینس پروفایل تبلیغات در اینستاگرام را آسان کردهاست.قبل از این تنها از طریق ابزار تبلیغات فیسبوک ممکن بود.با استفاده از گزینه promote که در پایین پستها وجود دارد میتوانید برای آن call to action مشخص کنید، مخاطبین خاصی را برای تبلیغات مشخص کنید و زمان مورد نظرتان را هم مشخص کنید.
اگر پروفایل شما واجد شرایط برای تبدیل به بیزینس پروفایل باشد. در بالای صفحه اینستای شما در کادر آبی رنگ دکمه switch to a business profile را خواهید دید. با کلیک بر روی آن وارد مراحل بعد یعنی وارد کردن ایمیل،شماره تماس و آدرس بیزینس خود میشوید. پس از طی کردن این مراحل پروفایل شما، به بیزینس پروفایل تغییر میکند.
تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید.
اگرصفحه شما مربوط به کسبوکار است، اما پیامی برای تبدیل به بیزینس پروفایل دریافت نکردهاید، به قسمت تنظیمات (option) بالای صفحه کسبوکارتان بروید و در آنجا گزینه switch to business profile را انتخاب کنید.
برای تحلیل دادههای آماری که اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد، ابتدا کافی است به پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه کنید و در قسمت بالای آن بر روی آیکون نمودار کلیک کنید تا به آمارهای صفحه خود دسترسی پیدا کنید.البته لازم به ذکر است که برای این منظور باید پیج اینستاگرام را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید. در عکس زیر که صفحه اینستاگرام تپسل است، این آیکون مشخص شده است.
در آنجا اطلاعات کلی از اینکه چقدر صفحه اینستاگرام شما برای مخاطبانتان سرگرمکننده است، به شما ارائه میشود مانند تعداد فالوئرهایی که در هفته گذشته بهدست آوردهاید و یا از دست دادهاید. در ادامه به معرفی دادههای آماری که در اختیار شما قرار میگیرد، میپردازیم.
این اینفوگرافیک را حتما مطالعه کنید چرا کسبوکار شما به اینستاگرام نیاز دارد؟
تعداد impressionها بیانگر آن است که تبلیغ شما به چه تعداد بر صفحه موبایل کاربران ظاهر شده است.
این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر یکتا حداقل یکی از پستهای شما را دیدهاند.
اگر در پروفایل صفحه کسبوکار خود لینک قرار داده باشید، این داده آماری، تعداد دفعاتی که بر لینک شکا کلیک شده است را نمایش میدهد.
این داده آماری تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده است را مشخص میکند.
این قسمت تعداد فالوئرهایی که در هفته پیش بهدست آوردهاید و یا از دست دادهاید و همچنین، میانگین زمان در روز که فالوئرهای شما از اینستاگرام استفاده میکنند را نشان میدهد که این اطلاعات برای برنامهریزی پستهای شما میتواند بسیار مفید باشد.
با اکانت بیزینس اینستاگرام می توانید اطلاعات کاملی از فالوئرها داشته باشید. اطلاعاتی مانند اینکه از کدام کشور و شهر هستند و این که کثر فالوئرهای شما در چه زمانی آنلاین هستند و اینستاگرام خود را چک می کنند. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک می کند که در مورد نوع محتوا و زمان انتشار آن تصمیمات حساب شده ای بگیرید و بیشترین reach و engagement را داشته باشید.
اگر میخواهید دادههای آماری مربوط به یک پست خاص را بررسی کنید، باید بر آن پست کلیک کنید و سپس گزینه “View Insights” که در زیر عکس پدیدار میشود را انتخاب کنید.
در ادامه، دادههای آماری که میتوانید برای هر پست خود در صفحه پروفایل اینستاگرام دنبال کنید را معرفی میکنیم.
همانطور که میدانید این داده آماری، تعداد کاربرانی که پست شما را لایک کردهاند، مشخص میکند.
این داده آماری نیز تعداد نظراتی که کاربران برای هر پست قرار دادهاند را مشخص میکند.
این قسمت تعداد کاربران و یا اکانتهای یکتا که پست شما را ذخیره و یا بر آیکون bookmark-like کلیک کردهاند را نشان میدهد.
این داده آماری تعداد کل فعالیتهایی (action) که کاربران با دیدن پست شما انجام دادهاند را مشخص میکند. بازدید از پروفایل اینستاگرام شما، انجام دادن یک فعالیت مانند لایک، کلیک بر لینک وبسایت شما و یا فالو کردن شما از مواردی هستند که در این قسمت مشخص میشوند.
این قسمت مشخص میکند که پست شما کجا دیده و یا پیدا شده است. همچنین، تعداد اکانتهایی که بعد از اولین بار که پست شما را دیدند، دیگر شما را فالو نمیکنند را تعیین میکند.
این قسمت شامل معیارهایی برای impressionهای یک پست نیز است. این معیارها تعداد دفعاتی که پست شما از طریق یک جای خاص در اینستاگرام مانند صفحات شخصی کاربران، جستوجو، پروفایل شما، یک تگ موقعیت مکانی و یا یک هشتگ دیده شده است را نشان میدهد.
داده آماری discovery همچنین اطلاعاتی در مورد Reach و اینکه چه تعداد کاربر یکتا پست شما را دیدهاند، به شما ارائه میکند.
این مطلب را هم بخوانید: چگونه رایگان ۱۰۰۰ فالوئر اول اینستاگرام خود را جذب کنید
اینستاگرام برای آن دسته از کاربران خود که پروفایل کسبوکار دارند، چندین داده آماری برای استوریهایشان نیز در اختیار آنها قرار میدهد؛ هرچند که برای ویدئوهای زنده (live video) این امکان فراهم نیست. برای مشاهده این دادههای آماری، پس از کلیک بر آیکون نمودارها در بالای پروفایل خود، که در ابتدای این نوشتار نیز به آن اشاره کردیم، با انتخاب قسمت استوریها میتوانید به دادههای آماری استوریهای جدید و قدیمی خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه دادههای آماری مربوط به استوریها که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار میدهد را معرفی میکنیم.
این داده آماری تعداد دفعات دیده شدن استوری شما را نشان میدهد.
به این نکته دقت کنید که اگز شما بیش از یک عکس یا ویدئو را به استوری خود اضافه کردید، در پست شما هر کدام از آنها یک عکس و یا ویدئو حساب میشوند. مثلا فرض کنید که شما ۶ عکس به استوری خود اضافه کردید، حال یک کاربر چه یکی از عکسهای شما و چه هر ۶ عکس را ببیند، اینستاگرام تنها یک impression برای شما حساب میکند.
همچنین، اگر یک کاربر چندین بار استوری شما را ببیند نیز تنها یک impression برای شما حساب میشود.
این داده آماری تعداد کاربران یکتا که استوری شما را دیدهاند، نشان میدهد.
این داده آماری نشان میدهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی بعدی استوری شما را مشاهده کند.
این داده آماری نشان میدهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی قبلی استوری شما را مشاهده کند.
این داده آماری بیانگر تعداد پیامهایی است که کاربران از طریق “send message” برای استوری شما فرستادهاند.
این داده آماری تعداد دفعاتی را نشان میدهد که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا استوری اکانت بعدی شما را مشاهده کنند. Swipe away با Tap Forward تفاوت دارد. در Tap Forward تعداد دفعاتی مشخص میشود که کاربران بر گوشی خود ضربه زدند تا یک عکس و یا ویدئوی بعدی اکانت شما را مشاهده کنند.
این داده آماری بیانگر آن است که چه تعداد کاربر تماشای استوری شما را رها کردهاند و به صفحه اصلی اینستاگرام خود باز گشتهاند.
برای آشنایی با بازاریابی در اینستاگرام و سایر رسانههای اجتماعی به مجموعه اسلایدهای آموزشی بازاریابی در رسانههای اجتماعی مراجعه کنید.
با بررسی و تحلیل دادههای آماری معرفی شده در این مقاله میتوانید پستها و استوریهای خود را بهینه تولید کنید و بر مخاطبان خود تاثیر بیشتری داشته باشید.
https://zp-pdl.com/get-quick-online-payday-loan-now.php https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php www.zp-pdl.com http://www.otc-certified-store.com/asthma-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/emergency-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/antidepressants-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php онлай займ на картузайм для пенсионеров онлайнзайм быстро без отказа
181 ديدگاه نظر دهيد
چرا در قسمت reach و Impressions برای من چیزی نشون نمیده و مینویسه N/A.میشه لطفا راهنمااییم کنید؟
سلام
اگر شما به تازگی اکانت خود را بیزینس کردهاید، میتوانید برای پستهای جدید خود از آمارهای reach و impression استفاده کنید و برای پستهای قبلی شما این امکان وجود ندارد.
امیدوارم که مشکل شما حل شده باشد.
موفق باشید
چرا برای من قسمت followers چیزایی که گفتین نمایش داده نمیشه؟
درود بر شما
اول حساب خود را به بیزینسی تبدیل کنید.
بعد از آن میتوانید این اطلاعات را ببینید. ضمن این که دادهها با گذر زمان و فعالیت شما (قرار دادن پستهای جدید) در اینستاگرام جمع آوری میشود و در قسمت insight قابل مشاهده است.
سلام ببخشید میخواستم بدونم این امارگیر فقط اعداد را نشون میده یا اینکه مثلا پیجهایی که از پیج ما بازدید کردن یا رو پروفایل کلیک کردن رو هم نشون میده ؟
سلام، پس فرق تعداد impression و seen , توی استوری چیه؟ چرا برای من گاهی اولی بیشتره و گاهی دومی؟ ممنون
سلام بر شما
در اینستاگرام seen نداریم. اگر منظورتون reach و impression هست. impression به مفهوم تعداد دفعاتی است که استوری مشاهده شده. یعنی اگر یک کاربر دو بار استوری شما رو ببینه دو بار ثبت میشه. ولی reach تعداد کاربرانی است که استوری رو دیدن. یعنی یک کاربر هر چند باری که استوری رو ببینه reach به ازای اون کاربر فقط یک بار شمرده میشه.
فرق پیج شخصی و تجاریتو لایک کردن و فاو کردن هم هست؟
یعنی دیر تر بلاک میشه؟ روزی چند تا میتوتم فالو کنم با پیج تجاری؟ مرسی از شما لطفا جواب بدید
پیج شخصی و تجاری در لایک و فالو تفاوتی ندارند. هر دو نوع در تعداد فالو در روز یک محدودیت دارند. البته فالو کردن زیاد در یک روز روی برندینگ شما تاثیر منفی می گذارد و توصیه نمی کنیم.
موفق باشید
سلام.تو کدوم قسمت برم که اطلاعات استفاده از ایمیل پیامک پیج بیزینسی رو بهم بده.فراموشم شده.البته به غیر از اون قسمت بالای پیج منظورمه؟؟
سلام وقت بخیر دوست عزیز
اگر درست متوجه سوال تون شده باشم در بخش settings گزینه Email and SMS notification به شما کمک خواهد کرد.
سلام گزینه های دیگر یعنی چی؟ مثلا به جز هشتگ و پروفایل و home در آنالیز پست گزینه ی from other یعنی چی؟
سلام دوست عزیز
ممنون از مطالعه دقیق و سوال خوبتون
گزینه from other عموما مربوط به کاربرانی است که از explorer از پست شما دیدن کردند
سوال منم همین بود.شما میفرمایید explore ولی من دیدم بازدیدکنندگانی که از explore میبینن خودش یه گذینه به همین اسم داره ولی این frome other اصلا معلوم نیست چیه
بله درسته from other درواقع همون اکسپلور هست
بیزینس اکانت رو میشه پرایوت کرد؟
سلام وقت بخیر
بله امکان پرایوت کردن هست ولی در واقع با این فعالیت ماهیت بیزینس اکانت زیر سوال خواهد رفت : )
سلام در اكانت بيزينس من چطور ميتوانم ببينم چه كساني ويدئ من را ك در پست ها به اشتراك گذاشته ام را ديده و لايك نكرده است با تشكر
وقت بخیر دوست عزیز
متاسفانه امکان تحلیل این مورد وجود نخواهد داشت.
البته این رو در نظر بگیرید که هر کاربر در صورتی که حتی 3 ثانیه اول ویدئو شما را نیز مشاهده کندجزو view محسوب خواهد شد به همین دلیل احتمال اینکه تعداد زیادی از کاربران وجود داشته باشند که کاملا ویدئو شما را مشاهده نکرده اند.
لطفا جواب بديد
سوال شما پاسخ داده شد
ممنون از پیگیری تون 🙂
اقاي ايراهيميان ممنون از پاسخ شما ??
خواهش میکنم موفق باشید
سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
از كجا بفهميم كه پستمون اكسپلور شده با نه؟…. و اصولا تا چند درصد بايد پيتي لايك بگيره تا به قسمت اكسپلور بره؟
سلام
ممنون، اگر پیجتون بیزینسی باشه، در قسمت insight گزارشی از impression ها داده میشه:
1-from home: تعداد کسانی که فالوئر شما هستند و در تایم لاین خود پست شما را دیده اند.
2-from hashtag: کسانی که از طریق هشتگ ها پست شما را دیده اند.
3-from profile: کسانی که به پروفایل شما مراجعه کرده اند و پست را دیده اند.
4-from others: کسانی که پست را در قسمت اکسپلور دیده اند.
برای رفتن پست در قسمت اکسپلور نیم ساعت تا یک ساعت اول بعد از انتشار پست مهمتر است. نمیشه گفت که تعداد خاصی لایک برای رفتن به اکسپلور لازمه. در واقع این engagement پست هاست که موثر است. اینکه کاربران بر روی پست مکث کنند. تصویر آن را باز کنند و یا عکس العملی نشان دهند(مانند کامنت و یا لایک) در اکسپلور شدن پست موثر است.
آيا راهي براي خلاص شدن از فالوورهاي فيك هست؟
سلام
ابزار رایگان fakelikes.info و IG Audit برای بررسی میزان فیک بودن فالوئرهای اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد. با وارد کردن نام اکانت اسنتاگرام به شما درصد فیک بودن فالوئرها را نشان می دهد. همچنین با وارد کردن آدرس صفحه اینستاگرام در ابزار hypeauditor.com می توانید میزان engagement rate را ببینید و اگر مقدار آن کمتر از میانگین engagement rate (3%) بود، احتمالا تعدادی فالوئر فیک دارید. اما ابزاری که دقیقا این فالوئرها را مشخص کند موجود نیست.
ممنون از پاسخ گويي ولي سوال من اين بود كه آيا رباتي وجود داره كه فالوورهاي فيك را تشخيص بده و اونارو ريمو كنه از پيج؟؟
برای اینکه بفهمیم فالوورهای فیک وجود دارن یا نه توضیحاتی داده شده. ولی رباتی که این کار رو انجام بده وجود نداره.
خواهش می کنم
سلام وقت بخیر. من پیج بیزنسی در رابطه با دندانپزشکی کودکان دارم(پیج قبلیم نمیدونم چرا بسته شد) تو این پیج جدید پست هام تو هشتگ هایی که زیرش میزنم دیده نمیشن(هشتگ اسم خودمو اون مطلب پزشکی) میخواستم ببینم دلیلش چیه؟
یک مشکل دیگه ای که دارم هایلایت استوری هام هم هستن که بعد یک هفته دوباره میشن 4تا!یعنی بقیه پاک میشن خودبه خود!
میخواستم ببینم اینا مشکلات پیج بیزنسیه؟ممنون
سلام دوست عزیز
وقت شما هم بخیر
این موارد که گفتین نشون میده که پیج شما shadowban شده یا به عبارتی به صورت نامحسوس توسط اینستاگرام بن شده.
برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع و روش های رفع این مشکل عبارت “shadowban” و یا “بن نامحسوس در اینستاگرام” را سرچ کنید.
موفق باشید.
سلام خسته نباشید.. آیا ویو فیک یا لایک فیک تاثییری در آمار اصلی پیج دارد؟ یعنی ویو آمار اصلی پیج بالا میبره؟
بلی تاثیر می گذارد.
ویو و لایک فیک بر آمار تاثیر می گذارد و آمار را غیر واقعی می کند.
چطوری درخواست میدن بعد در بخش فالوینگ قرار میگیرن در صورتی که آنها درخواست داده بودن.
بالای صفحه profile visit برای همه قابل مشاهده هستش یعنی برای همه نشون میده در 7 روز چند نفر بازدید کردند چیکار کنم این از بقیه مخفی بشه؟
پروفایل ویزیت از دید بقیه مخفی است و با اکانتی که ادمین پیج نباشه، قابل مشاهده نیست.
سلام من یه پیج 120k دارم که بصورت پرایوت هست و تا چند وقت پیش روزی 1000 تا فالوئینگ داشتم الان چند روز که وقتی فالوم میکنن نمیتونم اکسپت کنم و محدودیت برام ایجاد شده و حتما باید پیج رو بصورت عمومی دربیارم . میخواستم ببینم چه مشکلی پیش اومده برام و آیا راهی داره مثل قبل بشه ؟
سلام
این محدودیتی که می گید به پرایوت یا عمومی بودن پیج مربوط نمیشه. لطفا ویژگی های دیگه ای از پیجتون رو بگید تا بتونیم به سوالتون جواب بدیم.
سلام. من به تازگی پروفایلم رو به حالت بیزنس درآوردم. بالای پروفایلم تعداد کسانیکه پروفایلم رو مشاهده کردن رو زده چجوری میتونم اونو حذفش کنم
سلام
پروفایل ویزیت از دید بقیه مخفی است و با اکانتی که ادمین پیج نباشه، قابل مشاهده نیست. تنها خودتون می تونید ببینید.
نمیتونم پیجمو بیزینس کنم همش آدرس فیس بوک میخواد …اشتباهی هم گزینه کسب و کار نیس در تنظیمات پروفایل زدم چی باید بکنم
محیای عزیز دقیقا متوجه مشکل تون نشدیم
اما برای بیزینس پروفایل نیاز به ساخت یک پیج در اینستاگرام دارید و این کار به سادگی قابل انجام است
سلام ایا پیج تجاری یا بیزینس محدودیت فالو کردن داره یا نه
سلام دوست عزیز
تا جایی که من اطلاع دارم خیر
سلام، من استوری گذاشتم و چند نفر رو منشن کردم، بعد استوریو که باز میکنم تو قسمت insight یک گزینه به اسم sticker tap اومده که جلوی اسم اون افرادی که دمنشن کردم عدد هست،مثلا مهسا ۱ یا علی ۴،منظورش اینه که چند نفر روی منشن ها کلیک کردن؟
سلام وقت بخیر
این تعداد کلیکی که روی هر منشن شده رو نشون میده
پیجی که بیزینس شده استوری و پست ای میزاره رو فقط تعداد میده بهمون یا خود پروفایل اشخاص ام میده که چه گسی استوری یا پست مارو دیدن
سلام شهرزاد عزیز
اگر افرادی که استوری شما رو دیدن جزو فالوورهای شما باشند بله ولی اگر از طریق هشتگ و… این استوری را دیده باشند خیر
با سلام خدمت شما
میخاستم بپرسم که تو بیزینس اکانت قسمت personal account اسامی فالوورها رو مینویسه؟
مثلا آیا به صورت تک تک نشون میده که چه کسی اومده پروفایلمو دیده؟یا چند بار استوریمو نیگا کرده
ممنونم
سلام مسعود عزیز
تا آخرین اپدیت های اینستاگرام این مورد فعال نبود اما امیدواریم که در آپدیت های بعدی این اتفاق بیفته
مرسی از بازخوردت
سلام يك سوال فوري
ميگن اكانت بيزينس پرايوت نميشه
اما من چند مورد رو ديدم كه شده دليلش چيه؟
و آيا كسي كه اكانت بيزينس وى فالو نكنه و اون پيج رو ببينه ادمين ميتونه بفهمه كي ديده؟ يعني اسم و يوزر شخص رو ببينه
سلام راحیل عزیز
خیر موردی نیست و خیلی از اکانت های بیزینسی پرایویت هستند
میتونید تعداد profile view رو ببینید اما چه user با چه نامی رو نمیتونید تشخیص بدید
سلام / من پیجم بدون هیچ اختاری از طرف اینستاگرام بلاک پست شده یعنی پست جدید میزارم چه عکس چه ویدیو اپلود میشه ولی در کمتر از ۱ ثانیه خود اینستاگرام پاکش میکنه – تقریبا ۶ روز هست هیچ پستی نمیتونم بزارم – چندتا سوال داشتم – اینکه پیجم درست میشه یعنی میتونم دئباره پست بزارم؟ یکی دیگه که چند روز بعد از بلاک پستی در میاد پیجم و اینکه بیزنس پیج کردن پیج تاثیری داره که دیگه بلاک پست نشک چون پیجم پیج موزیکه و باید روزی ۲ – ۳ تا پستو بزارم – ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید
وقت بخیر محمد عظیمی عزیز
به احتمال زیاد پیج شما
شدوبن شده و بایدبررسی کرد
که چکارهایی در این مورد انجام دادید که باعث این اتفاق شده
سلام خسته نباشید.لطفا چگونه پرایوت کردن پیج بیزینس رو هم توضیح بدید
محمد عزیز قابلیت پرایوت کردن بیزینس پروفایل وجود ندارد
سلام
وقت بخیر
من این امارهایی که گفتید رو هیچکدومشو ندارم!!!
هم اکانتم بیزینسه هم به فیسبوک متصله
هم اپلیکیشن آپدیته
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
هومن عزیز تمامی این آمار ها در بخش insight اینستاگرام موجود است
موفق باشید
سلام و وقت بخیر
من پیجم بیزینسه
به فیسبوک هم متصله
ولی متاسفانه هیچ کدوم از آمارهایی که فرمودید رو نمیتونم ببینم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
کسی که پیجش بیزینس هست و من اونو فالو میکنم آیا متوجه میشه که من چند بار استوری هاشو نگاه کردم ؟
اگه من پیجمو سریع به صورت موقت غیر فعال کنم تا وقتی که استوری اش حذف شود آیا براش حذف نمیشه تعداد بازدید من از استوریش
سلام رویاجان
در آپدیت های اخیر اینستاگرام این مورد قابل انجام نیست فقط کاربر میتونه متوجه بشه که استوریش چندبار Impression داشته
view در استوری اینستاگرام هم هیچگاه حذف نمیشه
سلام ممنون ميشم راه حل گزاشتن يك ويديو با سايز بزرگ رو در سر صفحه پروفايل توضيح بدين
پست igtv رو مطالعه کنین
https://college.tapsell.ir/instagram-igtv/
سلام وقتتون بخیر من پیجم بیزینس هستش اما نمیخوام اون تعداد پروفایل ویزیتی که در طول هفت روز هستش (بالای صحفهی پروفایلم) برای بقیه قابل نمایش باشه
باید چیکار کنم؟ چون تو بقیه پیج های بیزینس این اپشن نبود☹ لطفا راهنمایی کنید?
دوست عزیز ان تعداد ویزیت فقط برای ادمین پیج قابل نمایش هست
من اکانتم بیزنسی هست و بعد چند وقت که تبلیغات کارمو انجام دادم دیگه نمیتونم permission انجام بدم نمیدونم چرا اجازه نمیده و مربوط به چی هست
دوست عزیز منظورتون از permission چی هست؟
سلام ببخشید میگید که میشه بیزینس اکانتو پرایوت کرد و منم دیدم بعضی اکانترو که بودن ولی باز گفتین گه نمیشه،میشه توضیح بدین؟و بگین که چجوری پرایوت کنیم.مرسی
سلام دوست عزیز در آپدیت های جدید اینستاگرام این مورد امکانپذیر نیست
سلام. من اکانتم رو در اینستاگرام بیزنس کردم اما زیر پست ها عدد و آمار نمیده. بجای عدد زده N/A
مشکل از کجاست؟ ممنون
سمیرا عزیز سلام
معمولا پست های اخیر رو نمیشه تحلیل کرد هر زمان که شما فعال کنید پست های آینده رو میتونید بررسی کنید
یعنی چی?!میشه یکم واضح تر بگین
سلام.من پیجم بیزینسه.ولی وقتی میخوام اطلاعات آماری یک پستمو ببینم و میرم تو قسمت viwe insight فقط تعداد لایک و کامنت رو نشون میده.یعنی نشون نمیده چند نفر پروفایلمو چک کردن یا اسکرین گرفتن از پستم یا کلا این پست رو دیدن و چیزای دیگه…فکر کردم شاید با وی پی ان باید امتحان کنم ولی بازم نشد …میشه راهنمایی کنین که مشکل از کجاست…
سلام
دوست عزیز برای مشاهده اطلاعات کامل از پیج تون باید به بخش insight برید و اطلاعات رو در اونجا به طور کامل ببینید
موفق باشید
ممنون از جوابتون .ولی من اطلاعات پیج رو نمیگم اطلاعات پست رو میگم.اطلاعات پست رو ب من نشون نمیده.
سلام وقتی میخوام اینسایت پست هامو ببینم جلوی همشون نوشته شده N/A. میدونید چرا ؟ و میتونید کمکم کنید رفعش کنم تا بتونم امار هر پست رو چک کنم ؟
سلام وقت بخیر دوست عزیز بله دیتا از زمانی قابل رویت هست که شما پیج تون بیزینس شده باشه و فقط بر روی پست های جدید اتفاق میفتد و اینستاگرام دیتایی از پست های قبلی شما رو به اشتراک نمیگذاره
سلام برای مخفی کردن تعداد بازدید پیج ( که در بالای پیج دیده می شود )از دید فالورها چه راهکاری پیشنهاد می دهید ؟
سلام دوست عزیز اون دیتا رو فقط خودتون میبینید نه پیج دیگری
سلام .من یک پیج کاری دارم .چند هفتس نمیتونم لایک کنم و کامنت بذار.پیام میده محتوا شپا غیر محاز است.باید چیکارش کنم؟ محتوا پیج من غیر مجاز هم نیست
سلام وقت بخیر
دوست عزیز شما تا پیش از این چه نوع پست هایی در پیج تون منتشر میکردید؟
سلام
من متوجه این کار نمیشم
اگر پیجم تبدیل بشه به کسب و کار چه سود و چه ضرری برام داره
لطفا توضیح بدید
سلام مطلب را کامل بررسی کنید
من کسب وکارم اصلا تو اینستا نیست ولی از مزایایی بیزینس پروفایل خوشم اومد معایب بیزینس پروفایل چی هست و ایا کسی که بازدید میکنه از صفحه من متوجه میشه که پیج عادی هست یا بیزینس؟؟؟
سلام بله بیزینس پروفایل در بخش بیو مشخص هست.
باسلام. اکانت بیزنس آمار ویزیت پیج رو چطور نمایش میده؟ باجزئیات میشه دید چ کسی پیجو دیده؟ و اینک چطور میشه تشخیص داد ی اکانت بیزنس هس؟
سلام وقت بخیر
همه موارد در بخش insight هست
خیر با جزئیاتی که شما میفرمایین امکانپدیر نیست
سلام از کجا باید بفهمم چه کسایی از پروفایلم بازدید میکنن..ایدیشونو میخوام بدونم
سلام این قابلیت امکان پذیر نیست
سلام وقت بخیر
من یک پیج بیزینسی دارم وقتی میخوام اطلاعات آماریم رو ببینم رقم یکان اعداد رو نشون نمیده به طور مثال 80 لایک رو 8 لایک و 130 کامنت رو 13 کامنت نشون میده چه کار باید بکنم
سلام
اگر تا به حال مشکلتون حل نشده، به اینستاگرام ریپورت کنید. احتمال زیاد باگ وجود داره
در قسمت setting، وارد help بشید و گزینه report a problem رو انتخاب کنید.
سلام یه سوال داشتم. گزینه enteractions در استوری بیزینس مربوط به چیه؟
سلام وقت بخیر
تعاملی که مخاطب با پیج شما داشته است
برای مثال profile visit نوعی interaction می باشد
سلام من پیجم بیزینسی هست. میخواستم بدونم وقتی اطلاعات پست رو میزنم قسمت reach یعنی تعداد افرادی که پستم رو دیدن؟؟؟؟
سلام بله تعداد افراد یونیکی که پست تون رو مشاهده کردن
سوال منم همین بود.شما میفرمایید explore ولی من دیدم بازدیدکنندگانی که از explore میبینن خودش یه گذینه به همین اسم داره ولی این frome other اصلا معلوم نیست چیه
دوست عزیز دقیقا from other همون اکسپلور هست
سلام اون تعداد بازدبد در هفته گذشته که بالای گیج اینستا میومد برای ادمین الان دیگه واسه من نیست چرا؟؟؟
سلام احتمالا از بینزیس پروفایل خارج شده اید چون دلیل دیگری نمیتوان یافت
سلام وقت بخیر من علاوهبر پیج اولم که بیزنس هست یک پیج دیگه ایجاد کردم با یک شماره تلفن و ایمیل دا از پیج اول.ولی گزینه بیزنس روی این پیج فعال نمیشه .گزینه رو داره ولی وقتی میخوام فعالش کنم خطا میده میگه نتونستیم اینو انجام بدیم. یا اینکه میگه شما سرپرست نیستید. باید چیکار کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر برای فعال سازی بیزینس پروفایل باید از فی…تر ش..ن استفاده کنید:)
سلام پبج کسب و کار من که پرایویت بود 10 روز هست که بلاک شده و نمیتونم کسی رو فالو کنم باهاش اگه پیجم رو بیزینس کنم تاثیری داره؟
سلام وقت بخیر به زودی راجع به اکشن بلاک صحبت میکنیم
ولی میتونید به اینستاگرام پیام بدید تا مشکل تون برطرف بشه
سلام من پیج اینستام دوتا حساب کاربری داره
حساب اولی رو میخام برم قسمت کسب و کار حتما ازم فیسبوک میخاد
ولی حساب دومی اصلا نمیخاد
چیکارکنم
کن فیسبوک ندارم ک
سلام برای بیزینس پروفایل حتما نیاز هست که پیج فیسبوک بسازید
سلام
من پیجم رودرست میکنم 5 تا پست میزارم شب نشده میپره ؟
علت چی هست؟
وقت بخیر
قبل از این از ربات استفاده کردید؟
اکشن بلاک نشدید؟
سلام وقت بخیر من با اپدیت کردن اینستاگرام هم گزینه بیزینس اکانت رو ندارم باید چکار کنم؟
سلام ممنون از شما
بخش «Account» در تنظیمات رو چک کردید؟
سلام اگه پیج اینستا بیزنس شده رو همزمان رو دوتا موبایل داشته باشیم بی تاثیر میشه؟ یا باعث میشه فالوور اضافه نشه؟
سلام
خیر فرقی نمیکنه، بسیاری از پیجهای بیزینس، چندین ادمین روی چند device دارن