در سال ۲۰۲۰ سایت بازیسازی Zynga تحقیقات گستردهای در زمینه تبلیغات میان بازی انجام داد که نشان میداد عمده گیمرهای موبایل، تبلیغات درون بازی را به اندازه تبلیغات تلویزیونی جالب میدانند. در این گزارش بر اساس پاسخهای بیش از ۱۲۰۰ گیمر در آمریکا، ۴۱٪ از این افراد پس از دیدن تبلیغ یک محصول در بازی، به جستجوی اطلاعات بیشتری درباره آن میپردازند. حدود یک سوم این تعداد نیز گفتهاند که محصول را خریدند.
در این مبحث، ۵۱٪ از افراد، تبلیغات درون بازی را بهیاد ماندنی دانستهاند. این موضوع برای توسعهدهندگان اپلیکیشنها و بازاریابها خبر خوبی است زیرا موثر بودن تبلیغات درون برنامهای را نشان میدهد. زیرا اپلیکیشنهای بازی سهم بزرگی از تبلیغات موبایل را تشکیل میدهند.
به نظر میرسد Zynga از تبلیغات تعاملی استفاده میکند و ۳۲٪ از گیمرها آن را ترجیح میدهند. از هر ۳ نفر نیز ۲ نفر دوست دارند در ازای تماشای تبلیغات درون بازی، از جوایز بازی بهره ببرند.
رییس بخش فروش جهانی تبلیغات در Zynga میگوید: «آنچه مشخص است در مقایسه با گیمرهای غیرموبایلی، گیمرهای ما علاقه بیشتری به دیدن تبلیغات برندها دارند و احتمال آنکه در قبال آن عملی نظیر خرید یا تحقیق درباره محصولات یا خدمات گوناگون انجام دهند، بیشتر است.»
راز موفقیت برندها در این زمینه، تمرکز بر تبلیغات نیتیو است. گیمرهای موبایل به تبلیغات دارای پاداش توجه نشان میدهند و در تجارب تبلیغاتی، هم ویدئوهای دارای پاداش و هم تبلیغات قابل بازی سفارشیسازی شده را ترجیح میدهند.
Zynga همچنین در طی تحقیقاتش دریافت که احتمال آنکه گیمرها به سینما بروند ۱۸٪ بیشتر است و این نشان میدهد بازاریابهای سرگرمی میتوانند از تبلیغات درون برنامهای استفاده خوب و موثری کنند.
به همین ترتیب، در تبلیغات درون بازی، ۱۲٪ بیشتر به تبلیغات محصولات مربوط به تکنولوژی، ۲۲٪ بیشتر به تبلیغات در مورد دستگاههای بازی و ۲۸٪ به تبلیغات اپلیکیشن موبایل علاقه داشتهاند.
به نظر میرسد Zynga از تبلیغات تعاملی استفاده میکند و ۳۲٪ از گیمرها آن را ترجیح میدهند. از هر ۳ نفر نیز ۲ نفر دوست دارند در ازای تماشای تبلیغات درون بازی، از جوایز بازی بهره ببرند.
رییس بخش فروش جهانی تبلیغات در Zynga میگوید: «آنچه مشخص است در مقایسه با گیمرهای غیرموبایلی، گیمرهای ما علاقه بیشتری به دیدن تبلیغات برندها دارند و احتمال آنکه در قبال آن عملی نظیر خرید یا تحقیق درباره محصولات یا خدمات گوناگون انجام دهند، بیشتر است.»
راز موفقیت برندها در این زمینه، تمرکز بر تبلیغات نیتیو است. گیمرهای موبایل به تبلیغات دارای پاداش توجه نشان میدهند و در تجارب تبلیغاتی، هم ویدئوهای دارای پاداش و هم تبلیغات قابل بازی سفارشیسازی شده را ترجیح میدهند.
Zynga همچنین در طی تحقیقاتش دریافت که احتمال آنکه گیمرها به سینما بروند ۱۸٪ بیشتر است و این نشان میدهد بازاریابهای سرگرمی میتوانند از تبلیغات درون برنامهای استفاده خوب و موثری کنند.
به همین ترتیب، در تبلیغات درون بازی، ۱۲٪ بیشتر به تبلیغات محصولات مربوط به تکنولوژی، ۲۲٪ بیشتر به تبلیغات در مورد دستگاههای بازی و ۲۸٪ به تبلیغات اپلیکیشن موبایل علاقه داشتهاند.
پرسشهای رایج
چه نوع تبلیغ درون بازی از محبوبیت بیشتری برخوردار است؟
تبلیغات جایزهدار که گیمر در ازای دیدن تبلیغ و یا انجام یک عمل خاص، پاداشی مانند سکه، باز شدن یک قفل و… دریافت میکند، از محبوبترین نوع تبلیغات درون بازی است.
تبلیغات درون بازی چه مزایایی دارند؟
مشارکت و تعامل بالای کاربران با تبلیغات، کسب درآمد بالا برای صاحبان تبلیغ، بازگشت سرمایه در سریعترین زمان، بازدید زیاد از آگهی، توجه بیشتر و… از مزایای تبلیغات در بازیهای موبایلی هستند.
частный займ под распискупервый займ под 0займ на карту без звонков займ всем без отказазайм на год на картучто будет если не платить онлайн займ
1 ديدگاه نظر دهيد
نصف متن مقاله تکراری بود.