در این اینفوگرافیک رمز و رازهای افزایش نرخ بازگشت کاربر در اپلیکیشن و بازگشت سرمایه (Retention rate & ROI) بیان شده است.
امروزه نرخ بازگشت کاربر در اپلیکیشن ها بسیار پایین است. بر اساس بررسی leanplum.com بعد از گذشت یک روز از نصب یک اپلیکیشن نرخ بازگشت کاربر به اپلیکیشن تا 21% کاهش پیدا می کند. بعد از سی روز این نرخ به 7.5% و بعد از 90 روز به 1.89% می رسد.
حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان نرخ بازگشت کاربران را چندبرابر کرد؟ استراتژی های کلیدی و مهمی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید نرخ بازگشت کاربر را تا 20% بیشتر کنید و در نتیجه نرخ حفظ کاربر را تا 7 برابر افزایش دهید.برای دانستن این استراتژی ها و ارسال درست و مناسب پوش نوتیفیکیشن ها مطالعه اینفوگرافیک زیر را پیشنهاد می کنیم.
همچنین در ادامه برای دوستانی که توانایی مشاهده تصویر را ندارند، محتوای اینفوگرافیک را نیز در این پست قرار می دهیم:
در این اینفوگرافیک شرکت LEANPLUM صدها اپلیکیشن موبایل را مورد بررسی قرار داده است تا شما بتوانید با افزایش نرخ بازگشت کاربران اپلیکیشنتان از سرمایه خود محافظت کنید.
حفظ و نگهداری کاربران دشوار است…
روز اول: 21 درصد
روز 30 ام: 7.5 درصد
روز 90 ام : 1.89 درصد
مغهوم نرخ بازگشت سرمایه و روش محاسبه آن را در کالج تپسل بخوانید.
به عنوان یک استراتژی در موبایل مارکتینگ میتواند نرخ بازگشت کاربر در اپلیکیشن را بیش از 20% افزایش دهد.
نرخ حفظ کاربر در اپلیکیشن را تا 7 برابر افزایش میدهد.
دانلود رایگان کتاب چگونه یک اپلیکیشن اعتیادآور داشته باشیم؟
اگر اپلیکیشنی زمان ارسال نوتیفیکیشن را برای هر کاربر شخصی سازی کند و ارسال نوتیفیکیشن را مرتب انجام دهد؛ 209 میلیون دلار افزایش درآمد خواهد داشت.
این بلوک یادگیری را حتما مطالعه کنید: کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایل
پیامهای خود را از کانالهای مختلف به کاربر برسانید و ارتباط با کاربر را با قرار دادن محتوای متناسب درون اپلیکیشن افزایش دهید.
در هر مرحله به فعالیتهای درون اپلیکیشنی کاربران خود پاسخ دهید.
بدون نیاز به منابع توسعه دهنده اپلیکیشن و یا ارسال مجدد روی اپ استورها تجربه کاربری اپلیکیشن خود را کاملا کنترل کنید.
از قدرت موبایل برای اجرای زمینههایی از شخصی سازی که به وسیله یک پروفایل کاربری کامل ممکن می شود، استفاده کنید.
همه چیز چه داخل و چه خارج از اپلیکیشن خود، از پیام رسانی موبایل تا رابط کاربری (UI) را با تست A/B امتحان کنید.
اطلاعات مربوط به فعالیتهای کاربران را به صورت آنی و لحظهای جمع آوری کنید. این اطلاعات فهم و بینش مناسبی برای مدیریت فعالیتهای بازاریابی میدهند.
اپلیکیشن مارکتینگ را کامل و جامع بیاموزید: بازاریابی اپلیکیشن موبایل
http://www.otc-certified-store.com/antibiotics-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/apply-for-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/how-to-get-fast-payday-loan-online.php https://zp-pdl.com/fast-and-easy-payday-loans-online.php https://zp-pdl.com/online-payday-loans-cash-advances.php http://www.otc-certified-store.com/stop-smoking-medicine-usa.html http://www.otc-certified-store.com/diabetes-medicine-usa.html https://zp-pdl.com/best-payday-loans.php http://www.otc-certified-store.com/anti-inflammatories-medicine-europe.html https://zp-pdl.com/get-a-next-business-day-payday-loan.php займ на банковскую карту срочноплатиза займ на картузайм 2000 рублей на карту займ на карту круглосуточно с плохой кредитной историейденьги займ москвазайм без данных о работе
3 ديدگاه نظر دهيد
عالی بود همیشه یه نکات ریز دارید که بدردم می خوره. کمه ولی مفیده.
درود بر شما 🙂
خوشحالیم که از مطالب راضی هستید.
برای مطالعه کامل مطالب می توانید به بلوک اپلیکیشن مارکتینگ و یا بلوک کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل نیز مراجعه کنید.
ممنون
در اینکه تپسل بهترینه شکی نیست
و مطالبی که ارائه میدید بسیار مفیدند